وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مصلح: با برانکو صحبت‌هایم را کرده‌ام / قرارداد دارم و همه چیز دست باشگاه است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدافع تیم فوتبال سپیدرود گفت: یک هفته پیش با برانکو صحبت‌ کردم اما سایر مسائل به مذاکرات بین دو باشگاه بستگی دارد.

به گزارش سایت سپیدرود، شایان مصلح در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص صحبت‌های مطرح شده برای پیوستنش به تیم پرسپولیس اظهار داشت: خبری از این انتقال ندارم و فعلاً با تیم سپیدرود قرارداد دارم و باشگاه باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

بازیکن اگر آزاد باشد خودش می‌تواند مستقیماً با تیم وارد مذاکره شود اما به دلیل اینکه قرارداد دارم، همه چیز دست باشگاه است و اگر انتقالی هم انجام شود باید از طریق مذاکرات بین دو باشگاه باشد. باشگاه سپیدرود هم هنوز در این مورد که آیا پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دست آنها رسیده یا خیر چیزی به من نگفته‌ است.

مدافع سپیدرود در مورد اینکه گفته‌ می‌شود توافقات انجام شده و به نوعی این انتقال قطعی است، گفت: شخص من بله، تقریباً یک هفته پیش با برانکو رو در رو صحبت کردیم و از من خواستند در نیم‌فصل‌ دوم به پرسپولیس بروم و من هم گفتم چون با سپیدرود قرارداد دارم باید مذاکرات از طریق باشگاه‌ها انجام شود. همان زمان قرار شد باشگاه پرسپولیس با سپیدرود وارد مذاکره شود و بعد از آن من دیگر خبری ندارم.

مصلح درباره علاقه خودش برای پیوستن به پرسپولیس، تصریح کرد: همه چیز را به خدا سپرده‌ام، امیدوارم هر اتفاقی به صلاحم است رخ دهد، اگر صلاح است بروم و اگر نیست بمانم. به طور کلی حساسیت خاصی روی این موضوع ندارم.

وی در مورد شرایط فعلی تیم سپیدرود و اینکه آیا مشکلات مالی این تیم حل شده است یا خیر، عنوان کرد: متأسفانه مشکلات مالی سپیدرود همچنان پا برجاست اما قول‌هایی داده شده تا در نیم‌فصل دوم مشکلات نیم‌فصل اول را نداشته باشیم.

خوشبختانه  از نظر فنی شرایط بسیار خوبی داریم و هفته گذشته نیز اردوی شش روزه‌ای در کردان کرج داشتیم و به شرایط ایده‌آل رسیدیم. امیدوارم چه در این تیم ماندم و چه رفتم، سپیدرود به لیگ برتر صعود کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    فقط امیدوارم بمونی پسر
    واسه صعود به لیگ برتر لازمت داریم

  • دختر سپیدرودی گفت:

    بمون

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آقای مصلح امسال لااقل بیخیال برانکو و پرسپولیس بشو ، به لیگ برتر صعود کنیدخود به خود تیمهای پولدار سراغت میان ،عجله نکن…

  • فراز گفت:

    تعداد تخلفات تماشاگران تیم های دسته اولی در نیم فصل نخست از این قرار است:

    ۱-خونه به خونه (۶)
    ۲- نفت مسجد سلیمان (۵)
    ۳- ملوان بندر انزلی (۵)
    ۴- سپید رود رشت (۵)
    ۵- فولاد یزد (۴)
    ۶- نساجی قا ئمشهر (۴)
    ۷- ایرانجوان بوشهر (۳)
    ۸- خیبر خرم آباد (۳)
    ۹- استقلال اهواز (۲)
    ۱۰- مس کرمان (۲)
    ۱۱- بادران تهران (۲)
    ۱۲- گل گهر سیرجان (۱)
    ۱۳- پارس جنوبی جم (۱)
    ۱۴- آلومینیوم اراک (۱)

  • پرسپولیس، مصلح را از که بخواهد؟ گفت:

    http://www.irna.ir/gilan/fa/News/82371054/
    روزنامه معین چاپ استان گیلان در شماره دوشنبه ۱۳ دی ماه، مطلبی در قسمت سرمقاله با عنوان پرسپولیس، مصلح را از که بخواهد؟ به قلم صاحب مقصودی در ارتباط با آشفتگی در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و در عین حال ابهام در حضور شایان مصلح مدافع چپ سپیدرود در پرسپولیس منتشر کرده است.
    پرسپولیس، مصلح را از که بخواهد؟
    تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم قصد دارد بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد تا جای خالی رفتگانی چون امید عالی شاه و احمد نوراللهی را بگیرد. البته وقتی برانکو ایوانکوویچ فصل را با جذب آنتونی گولچ، ولادیمیر پریمیوف، الکسی پل یانسکی، سیدجلال حسینی، محمد امین آرام طبع، بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، ساسان انصاری، حسین ماهینی و صادق محرمی آغاز کرد، کسی فکر نمی کرد شرایط طوری پیش رود که اکنون پرسپولیس برای نیم فصل پنج جای خالی داشته باشد.
    گولج هفته سوم فیلش هوای هندوستان کرد و رفت، ساسان انصاری هم خیلی زود نیمکت نشینی در پرسپولیس را با پدیده شدن در فولاد عوض کرد، آرام طبع، پل یانسکی و پریمیوف هم بواسطه نیمکت نشینی صرف در نیم فصل قطعا جدا خواهند شد، در کنار این ها هم مشکل سربازی عالیشاه و نوراللهی را نیز اضافه کنید تا دریابید چگونه پرسپولیس صاحب چند جای خالی شد.
    حال موضوع پرکردن این لیست بحثی است که بیش از خود باشگاه، این رسانه ها هستند که بدان پرداخته اند و از اسامی مختلفی نام می برند، یکی از این اسامی شایان مصلح مدافع چپ سپیدرود رشت است.
    اگرچه هنوز بطور رسمی پیشنهاد و درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس، به باشگاه سپیدرود رشت ارسال نشده است اما همه شواهد و قرائن حاکی از نیاز قرمزها به این بازیکن و همچنین درخواست ها و مذاکرات شفاهی است.
    سپیدرود فعلی، پیشتر نیز بازیکنانی چون عماد میرجوان و میعاد یزدانی را به تیم های سپاهان و استقلال ترانسفر کرده است که نشان می دهد کم کم دارد به کارخانه بازیکن سازی رشت تبدیل می شود، علیرضا جهانبخش نمونه دیگری است که البته از سوی باشگاه داماش مستقیما به اروپا ترانسفر شد، البته داماشی که در لیگ برتر حضور داشت نه داماشی که در لیگ دو هست.
    در هر صورت شایان مصلح شاعر، مداح و البته فوتبالیست رشتی با درخشش خود در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول کشور، یکی از ارکان اصلی صدرنشینی تیمش لقب گرفت و حال این فرصت را دارد تا با حضور در پرسپولیس به تیم ملی و حتی به سطح اول فوتبال جهان نیز نزدیک شود اما یک امای بزرگ در این انتقال وجود دارد.
    پرسپولیس این بازیکن را دقیقا باید از چه کسی بخواهد؟
    اوضاع آشفته سپیدرود به گونه ای است که هر کسی در رشت، صبح زودتر از خواب برخیزد، مالک آن است، غلامی مالک دو فصل پیش همچنان ادعای مالکیت دارد، پورمحسن مدیرعامل فصل گذشته و مالک نیمی از این فصل نیز علیرغم اینکه طی نامه ای دست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان را جهت یافتن خریداری جدید، باز گذاشت؛ اما مدعی است تا قبل از انجام هرگونه انتقالی، بنده مالک هستم، هیات فوتبال استان هم بواسطه همان نامه پورمحسن، در حال حاضر خود را همه کاره سپیدرود می داند.
    در چالشی دیگر اگرچه اداره کل ورزش و جوانان گیلان طی نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام داشت که همه نامه نگاری ها در خصوص باشگاه سپیدرود رشت با هیات فوتبال استان انجام شود، اما دفتر پیشین باشگاه سپیدرود که متعلق به غلامی (مالک ابتدایی) است و در اختیار پورمحسن (مالک بعدی) است همچنان باز بوده و ظاهرا پرسپولیس باید برای اینکه مطمئن شود درخواستش به مقصد می رسد، نامه اش را با چندین رونوشت و برای آدرس های متفاوتی ارسال نماید.
    خلاصه آشفته بازاری است اینجا، که هر آن ممکن است ادامه این روند بر تصمیم گیری باشگاه پرسپولیس تاثیر بگذارد و شانس بزرگی که نصیب یک بازیکن جوان شهرستانی شده است را براحتی هر چه تمام تر از بین ببرد.