وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مصلح: پرسپولیسی‌ها پاسخی به نامه سپیدرود نداده‌اند / وضعیت من و انصاری شبیه به‌هم است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدافع تیم فوتبال سپیدرود گفت: باشگاه سپیدرود نامه‌ای به پرسپولیس زده و شرایط خود را برای انتقال من اعلام کرده اما هنوز از سوی پرسپولیسی‌ها پاسخی داده نشده است.

به گزارش سایت سپیدرود، شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه بحث حضورش در پرسپولیس به کجا رسیده، گفت: فعلاً اتفاق خاصی رخ نداده و شرایط همان‌طور که بود ادامه دارد. آخرین اتفاقی که افتاده این بوده که مسئولان باشگاه سپیدرود نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس زده‌اند،‌ اما مسئولان این باشگاه پاسخی به این نامه نداده‌اند،‌ البته در بازی این هفته سپیدرود مقابل بادران آقای برانکو دستیار خود را به ورزشگاه فرستاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با دستیار برانکو یا مسئولان باشگاه پرسپولیس که برای تماشای بازی سپیدرود به ورزشگاه کارگران رفته بودند، صحبتی انجام داد، اظهار داشت: نه، هیچ صحبتی نکردم؛ چراکه اصلاً انها را ندیدیم. بازی که تمام شد، یک خبرنگار از من این سوال را پرسید که من گفتم اصلاً نمی‌دانستم آنها به ورزشگاه آمده‌اند.

مصلح در مورد اینکه آیا پیشنهاد ۵۰۰ میلیون تومانی باشگاه سپیدرود برای رضایت‌نامه او صحت دارد، گفت: بله، صحت دارد. بعد از اینکه علیرضا جهانبخش از داماش راهی لیگ هلند شد، هواداران رشتی دوست دارند بازیکنانشان راهی اروپا شوند تا اینکه به تیم‌های تهرانی بروند. الان وضعیت من و محمد انصاری شبیه به‌هم است؛ چراکه او هم از چین پیشنهاد دارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس موافق جدایی او با مبلغ پایین نیستند. برای من هم شرایط تاحدودی به همین شکل است.

مدافع تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: دیروز یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که من اعلام کرد‌ه‌ام تا ۴۸ ساعت آینده خودم تکلیفم را مشخص می‌کنم،‌ اما باید بگویم این موضوع هیچ ارتباطی به بازیکن ندارد.

شاید اگر بازیکن آزاد بودم، راحت‌تر تصمیم می‌گرفتم، اما من تنها کاری که می‌توانستم بکنم این بود که با آقای نظرمحمدی سرمربی سپیدرود صحبت کردم و گفتم که کمک کند تا پیشرفت کنم، اما از طرفی باشگاه سپیدرود به دنبال این است که از این انتقال پولی به‌دست بیاورد تا برخی از مشکلات مالی‌اش را حل کند.

وی در پایان افزود: آخرین اتفاقی که افتاده این بوده که سپیدرود پیشنهاد خود را به باشگاه پرسپولیس داده اما پرسپولیس پاسخی هنوز به این نامه نداده است و ما هم منتظر این موضوع هستیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

23 دیدگاه ارسال شده است

  • رشتی اصیل گفت:

    آقای مصلح برو .زودتر برو . تو دیوانه کردی ما تماشاگرها رو .جان مادرت از فردا سر تمرین نیا .بایه پشنهاد دست و پا تو گم کردی . از تو بهترها رفتن به پرسپولیس و استقلال نابود شدن. حداقل تا پایان فصل بمون ببین چی می شه . شانش آوردیم تو دختر نیستی . بایه پشنهاد فوری خودت رو به چنگ می دادی.

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آقای مصلح عزیز وقت برای نشان دادن خودت زیاد داری!! بیخیال پرسپولیس شو!! فکر کنم اونها هم بعد از باخت سپیدرود به بادران تقریباً تو رو فراموش کردند . امسال در کنار تیم باش تا انشاء اله به لیگ برتر صعود کنه بعدش هر جا خواستی برو!!! بابا زشته گیلان تیم نداره به مولا!!! اخه اصفهان و تبریز و اهواز با پول بادآورده دارند تو فوتبال ایران جولانمی دهند ولی ما؟؟

  • آبرار گفت:

    اقا الکی جو ندین…شایان اصلا نه حرفی زده نه دست و پاشو گم کرده…از همون اول هم گفتش که کار رو سپرده به علی نظر …حالا توی سایت یه مصاحبه رو ۶ بار میارن رو صفحه سایت معنیش این نیست که شایان در این مورد دوباره حرفی زده باشه…خرف بیخودی نزنید

  • فراز گفت:

    شایان مصلح..

    یه رسمی تو این کشور جا افتاده که تا وقتی یه بازیکنی مال تیم ماست,کشته مردشیم و جونمونو میدیم براش!!
    بعد که میره یه تیم دیگه فحش و فحش کاری!!!
    پس خدماتی که واسه تیم ما تا این لحظه کرده چی؟!
    همه ی اون تشویقا الکی بود؟!
    بعدشم تازه این حساسیت ها و .. فقط ممکنه زمانی پیش بیاد که یه بازیکنی مستقیما بره تیم رقیب نه اینکه از سپیدرود بره پرسپولیس.
    اولا که ما آرزومونه این بازیکن با کیفیت و آینده دار این فصل رو حداقل اینجا بمونه.
    اما اگه یه درصدم اوکی نشد و رفت پرسپولیس, ما بازم دوسش داریم و براش آرزوی موفقیت می کنیم.

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    خداییش بین همه ی کسانی که در اینجا با من مخالفت میکنند من فرهاد سپیدرود را بیشتر ترجیح میدهم.زیرا این شخص کسی است که از روبرو حمله می کند نه از پشت سر.این شخص باشرف است.اما بقیه نه.آنها با کامنت های مختلف به چیزهایی اعتراض می کنند که من اصلا دلیلی برای اعتراض نمی بینم.اصلا معلوم نیست به چه اعتراض میکنن.می گویند وقتی گفتند علی بن ابیطالب را در مسجد کشتند عده ای گفتند مگر علی نماز میخواند.این یعنی تبلیغات منفی و وارونه.
    ما با صدها دلیل و مدرک ثابت کرده ایم که نه تنها یک رشتی معمولی نیستیم بلکه از متعصب ترین رشتی ها هستیم.بعد طرف میاد کامنت میزاره این مال انزلیه به اصطلاح بقیه هم میان تاییدش میکنن.اینا اصلا نمیدونن با کی طرفن بعد راحت اظهار نظر میکنن.
    آقای مدیر سایت در چند مطلب قبلی به اینجانب تهمت و افترا زده شده و شما نیز تهدید شدید.این عده را می توان از روی آی پی آنان شناسایی و مورد پیگرد قضایی قرار داد.این آخرین نصیحت دوستانه به کسانی بود که تهمت و افترا به من می زنند و مدیر سایت را تهدید می کنند.باید بدانند که تهمت و افترا و تهدید و نشر اکاذیب از منظر قضایی جرم کمی نیست.به پیشنهاد دوستانه من فکر کنید از بیراهه باز گردید و اگر رشتی هستید فقط تیم مورد نظر خود را تشویق کنید.
    شاد و تندرست باشید

  • رشت گفت:

    تو رشت فقط اینجوریه..همین انزلی چیا بازیکناشون میرن تیمای دیگ خوشحال میشن چون میدونن واسه شهرشون خیلی خوبه اینک بازیکنا برن تیمای دیگ و باهاشون بازی دارن تشویقشونم میکنن ولی تو رشت الان جهانبخش بخواد با آلکمارم بیاد اینجا بازی کنه بخواد گل بزنه ب ما فحشش میگیریم.چ برسه بازیکنای دیگ.البته سن وسالی ک تو رشت میرن استادیوم خیلی کمه یعنی بچهها زیادن تو استادیوم نمیتونه احساس خودشونو کنترل کنه و متوجه نمیشه ک چی ب چیه اون کیه؟چقد واسه تیمشون زحمت کشیده؟چشماشونو میبندن رو این چیزا

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آقای اشکان شاید اختلاف عقیده داشته باشیم ولی من مخالفتی با شما ندارم این رو هردوی ما میدونیم که سپیدرود و داماش واسه ما مهم هستن و بس…پس بهتره که دست از تهدید کردن هم ورداریم به امید پیروزی داماش توی بازی امروز…دنیا فقط رشت

  • فراز گفت:

    کسی از دوستان شماره یا ایمیلی از مسؤلین سایت باشگاه اگه داره,اینجا بذاره ما یه سری مشکلاتو بهتر حل کنیم..
    قشنگ یه سری بی خانواده که معلوم نیست از لای کدوم بوته ای رشد کردن,میان با نام ((…)) و با اکانت های مختلف حاشیه می سازن و خیلی زیرپوستی و زیرکانه انواع و اقسام توهینارو به سپیدرود و مردم رشت می کنن و بقیه انگار متوجه نمی شن که این آقایون واقعا دلسوز این تیم نیستن!!
    واقعا خیلی جالبه ..

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    درود به شرفت.آدم صد تا مخالف با فهم و درک داشته باشه مثل فرهاد اما یک مخالف هم نداشته باشه مثل اونا.فرهاد واقعا دلسوزه فوتبال رشته فقط با هم اختلاف سلیقه داریم

  • فراز گفت:

    فرهاد , سامیار , علی محمدی ,هواداران فلان.. , بازم بگم؟؟!
    اینا همه خودشونن دوستان..
    اینو دیگه همه فهمیدن انشاءالله!

  • سپيدرود خروشان و بي پايان گفت:

    آقای غایبی شما لطف کن برو یه سری به پیامهات بزن ببین چه توهین هایی کردی؟

    آیا امکان داره کسی به خودش و همشهریاش توهین کنه؟

  • سپيدرود خروشان و بي پايان گفت:

    همه دارن از آقا شایان صحبت میکنن
    یه دفعه غایبی میاد وسط و از عقده هاش حرف میزنه بابا جم کن دیگه

    غایبی تودر کامنتات بطور نمونه
    در ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه ۱۷ دی به مرم رشت توهین کردی

    همچنین در پیام روز ۱۹ دی ساعت ۱۲:۱۹ دقیقه میگی همه باشرف هستن
    و در کامنت بالات میگی همه بی شرف هستن

    شما شخصیتی دوگانه و بیمار داری
    و با پیامهات شخصیت خودتو نشون میدی
    و نشون میدی خودت بی شرفی

    آقای مسئول سایت تا کی اجازه میدی این شخص توهین کنه؟؟؟

    این همه آدم دارن اعتراض میکنن

    بسه دیگه بابا،اگه ازش شکایت نمیکنی پیاماشو منتشر نکن
    واقعاً به خودت برنمیخوره؟؟

  • فراز گفت:

    غایبی غایبی
    خجالت خجالت!!

    غایبی غایبی
    حماقت حماقت!!

    غایبی غایب
    وقاهت وقاهت!!

  • دختر سپیدرودی گفت:

    همه سایتهای باشگاه ها راجع به فوتبال و بازیکن هست اینجا تیم میبره یا هر نتیجه ای میاد تاریخچه مشاهیر گیلان اندازه ۱۰۰۰کیلومتر کپی پیست میکنه دقایق شروع بازی تیمه بازی رو هیچ شبکه پخش نمیکنه همه اومدن نت میگه هوادارای حریف منو تشویق میکنن تیم میبازه همه ناراحتن جو سنگینه انزلی چیا مثل مورملخ ریختن تو سایت عقده گشایی میگه نگران نباشین دوستان که عکس منو پاره کردن

  • دختر سپیدرودی گفت:

    همه دغدغه بازی بعدی تیم و جبران دارن و برد این میاد سبسام ۲۲۲۲۲ پیشنهاد میده این اصلا به عنوان مطالب نگاه نمیکنه فقط منتظر پست جدیده تا بدویه بیاد ببافه

  • فراز گفت:

    یه نظر میاد در خصوص بی اعتنایی مسؤل سایت نسبت به افراد حاشیه سازی مثل غایبی و دارودستش , دو حالت وجود داشته باشه:
    ۱ـ مسؤل محترم,بطور کلی هیچگونه وقتی برای خوندن(حتی اجمالی) کامنت های هواداران نمی ذاره.
    ۲ـ مسؤل محترم سایت,کاملا در جریان همه ی این درگیری ها و حواشی هست و ماجرا همونطوری که باب میلشه داره به جلو میره.
    از این جهت که با کامنتای تحریک کننده و دردسر ساز گروه تقلبی غایبی و متعاقبا پاسخ های شدیدالحن سایر کاربران مخالف اون ها, پیوسته درحال بالا بردن آمار انسانی سایت هست و … .
    .
    .
    .
    .

    در خصوص حل هر دو نکته ای که گفته شد, البته راه حل هایی وجود داره دوستان:
    در مورد مشکل اول, حالا که شماره ی ارتباط با سایت بلاک هست و در دسترس کسی نیست, هرکدوم از دوستانی که ساکن رشت هستن می تونن با مراجعه ی حضوری در محل باشگاه سپیدرود,نسبت به آگاهی و اطلاع به عوامل سایت و باشگاه اقدام کنن و اعتراضشون رو نسبت به عدم برخورد با غایبی و دارودستش و سایر رقبای سپیدرود مثل ایران-ملوان و … که هدفی جز برهم زدن آرامش این تیم ندارن, ابراز کنن.
    مسلما اگه چندین نفر مختلف به باشگاه برن و اعتراض کنن, این اعتراضات بجای خوبی میرسه.
    .
    .
    و در مورد مشکل دوم ..
    اگه واقعا اینطور باشه و یه همچین نیتی پشت این رفتار مسؤلین سایت باشه, میشه با تحریم دسته جمعی این سایت و مراجعه به سایت های دیگه (مثل رود سپید و …) درس خوبی به آقایون داد.
    .
    .
    .
    .

    دوستان عزیز خواهش می کنم این کامنت منو نشر بدین و به گوش همه برسونسن تا هرکسی هرکاری از دستش برمیاد انجام بده. اینجوری خیلی زود به نتیجه می رسیم.
    .
    .
    .
    .
    ممنون.

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    رشتی اصیل با شما کاملا موافقم.سخن به جایی بود

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    آقا فراز باید زودتر از اینا حدس میزدم اجیر شده ی کدوم سایت و کانال.خوبه خودت اعتراف کردی رود سپید.همون که یکی از مدیرانش دهها نفر از دوستان ما رو بلاک کرد و ما هم مدام در حال ریپورتش هستیم

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    آقا فراز باید زودتر از اینا حدس میزدم اجیر شده ی کدوم سایت و کانال.خوبه خودت اعتراف کردی رود سپید.همون که یکی از مدیرانش دهها نفر از دوستان ما رو بلاک کرد و ما هم مدام در حال ریپورتش هستیم.
    اگر تو مزدور اون سایتی از این سایت برو بیرون چون من خادم این سایت و هواداراشم

  • دختر سپیدرودی گفت:

    من سایتو تحریم میکنم و در طول این چند روز به این نتیجه رسیدم که مسولین سایت فقط میخوان امار بازدید کننده بالا بره و از کامنت های غایبی چی ها لذت میبرن اینجا نه سایت رشت هست نه سایت سپیدرود اینجا فقط یه سایت هست با هدف کوچک کردن رشت و رشتی و سپیدرود

  • فراز گفت:

    زشته بگم آقا! اما اشکالی نداره..
    آقای غایبی؟

    چرا باید یه سایتی کسی رو اجیر کنه؟!
    مزدور؟؟
    این چه ادبیات سرشار از حماقتیه که شما داری ؟!
    خیلی واضح توضیح داده شد که درصورتیکه به این نتیجه برسیم که آقایون با تفرقه اندازی های امثال شما که واقعا حیفه که با احترام باهاتون حرف بزنیم, مشکلی ندارن و از این حربه(بی اعتنایی به اصل حضور شما قارچ های سمی) واسه منافع خودشون استفاده می کنن, بلافاصله این سایت رو تحریم می کنیم و تا دلت بخواد محافل مختلف واسه بحث و گفت و گو درمورد سپیدرود هست..
    همه می ریم همونجا.
    بعد یه انگلی مثل تو و سایه هات میایید از الفاظ مضحک مزدور و اجیر شده و .. استفاده می کنید؟!!
    نه داداش..
    من و هر کسی که با امثال آفت هایی مثل تو برخورد می کنیم و بهت اعتراض می کنیم, اجیرشده ی این سایت ها نیستیم.
    راستش ما مزدورای انگلستان و روسیه هستیم. البته اینو ام بگم که نمی خواستم این اعترافو بکنم اما دیگه چاره ای برام نذاشتی!

  • سپیدرودی اصیل گفت:

    آقای مصلح نیازی به شما نیست فقط زودتر برو تیمو بیشتر از این به حاشیه نبر لطفا…

  • مجید گفت:

    سلام
    اول اینکه نویسند”رشت”مطمئنا رشتی نیست انزلی چیه که میخاد رشتیها رو خراب کنه چون اتفاقا تماشارگران رشتی بسیار فهیم هستند ودر همه جای دنیا عده ای ناخالص هست که نمیشه به کل رشتی ها لقب داد
    دوما به اون عده از منتقدان که میگن شایان مصلح خودشو میگیره بگم که چرا الکی جو منفی میدین ومیخاین هم برای تیم وهم این بازیکن حاشیه درست کننین؟!این اقا که خودش نمیاد برای مصاحبه ازش درخواست میکنن جواب میده که اتفاقا خیلی هم بدون حاشیه وبا منطق جواب میده این