وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مظاهری تخصصش سپیدرود است! / دو سپیدرودی در تیم منتخب هفته

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – محمدرشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برابر سپیدرود موفق به ثبت کلین شیت شد.

تیم فوتبال ذوب آهن در طول تاریخ چهار بار به مصاف سپیدرود رفته است تاکنون موفق به کسب دو برد و دو تساوی شده و هیچ گاه مغلوب این تیم شمالی نشده است. نکته قابل توجه این دیدارها کلین شیت ذوب آهن در سه دیدار از چهار دیدار می باشد.

در هر چهار دیدار سبز پوشان با سپیدرود محمدرشید مظاهری درون دروازه ایستاد که با درخشش درون دروازه تنها یک بار دروازه‌اش را باز شده دید. دروازه‌بان جوان ذوبی ها با کلین شیت در دیدار این هفته برابر سرخپوشان شمال تعداد دقایق بسته ماندن دروازه خود برابر این تیم را به ۲۸۴ دقیقه افزایش داد تا همچنان گل زدن به این گلر آرزوی مهاجمان سپیدرود باشد.

محمدرشید مظاهری در این فصل فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد اما اجازه نداد تا آمار خوبش برابر تیم ریشه دار گیلانی خراب شود.

دو سپیدرودی در تیم منتخب هفته

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام ۸ دیدار در ۳ روز به پایان رسید و در این هفته از رقابت‌ها هم مثل همیشه شاهد درخشش برخی از بازیکنان در ترکیب تیم‌هایشان بودیم که در رقم خوردن نتیجه بازی موثر بودند

مدافع میانی: میلاد شیخ سلیمانی (سپیدرود)

نقش پررنگی در یک امتیاز با ارزش سپیدرود مقابل ذوب آهن داشت و عملکرد کم اشتباهش در کلین شیت این تیم موثر بود.

مدافع راست: میثم تهیدست (سپیدرود)

به یک بازیکن کلیدی و با تجربه در سمت راست تیمش تبدیل شده و که مقابل ذوب آهن به خوبی از عهده وظایفش بر آمد و در حمله و دفاع موثر ظاهر شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.