وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

معاون فرمانده انتظامی گیلان: متخلفان بازی ملوان – سپیدرود شناسایی شدند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: متخلفان بازی ملوان-سپیدرود که منجر به تخریب اموال عمومی شدند شناسایی شدند و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، در مورد تخلفات پس از بازی ملوان و سپیدرود اظهار داشت: آسیب رساندن به بیت المال و اموال عمومی جرم است و باید با آن برخورد شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه فدراسیون ورزشی و فوتبال فرهنگ سازی کند بیان کرد: فدراسیون فوتبال باید با لیدرها صحبت کند و عواقب اقدامات غیرقانونی را برای آنها توجیه کند.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ما در حد توان به ورزشگاه‌ها ورود می‌کنیم تصریح کرد: متخلفان بازی ملوان و سپیدرود که منجر به آسیب به اموال عمومی شدند شناسایی و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان تخریب اموال عمومی و دولتی را جرم دانست و اعلام کرد: آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم باید به هواداران داده شود.

جعفری با بیان اینکه بایستی تحمل خود را در برد یا باخت فوتبال حفظ کنیم خاطرنشان کرد: نباید به خاطر برد و باخت، رفتار نامناسب انجام شود و پلیس نیز در حد توان خود آگاه‌سازی و هشدار لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, دربی پرحاشیه ملوان و سپیدرود در بندرانزلی با برد تیم ملوان به پایان رسید و پس از پایان بازی به تعدادی از اتوبوس‌های حامل هواداران سپیدرود خساراتی وارد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است