وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ملکی: قشنگی فوتبال همین اتفاقات است! / کعبی: آقای استاندار! آقای شهردار! کجایید؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دروازه بان سپیدرود در مورد شکست پرگل تیمش گفت: فوتبال همین است و گاهی این اتفاقات رقم می‌خورد زیبایی فوتبال به همین مسائل است.

کوروش ملکی در پایان دیدار مقابل استقلال در مورد مصدومیتش گفت:در یک صحنه با بازیکن خودمان برخورد کردم و دچار مصدومیت شدم و دیگر شرایط ادامه بازی برایم فراهم نبود.

وی در مورد نتیجه سنگینی که در این بازی رقم خورد،‌گفت: فوتبال همین است و گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد. قشنگی فوتبال همین است.

دروازه‌بان سپیدرود در مورد شعار علیه مسئولان این تیم خاطرنشان کرد: من به این مسائل کاری ندارم.

کعبی: آقایان فقط دنبال صندلی و شهرت هستند

هافبک تیم سپیدرود رشت می گوید تیمشان در عین اینکه شرایط خوبی داشته اما باخت بدی را مقابل استقلال در خانه متحمل شده است. حسین کعبی بعد از شکست سنگین تیمش برابر استقلال تهران به خبرنگاران گفت:

من چه بگویم، بچه ها تلاش کردند و زحمت کشیدند. فوتبال نامرد است و ما هم بازی خوبی نکردیم و روز بدمان بود. اینطور نتیجه گرفتن خیلی بد بود، چون سپیدرود تازه جان گرفته بود. مقابل نساجی خوب بازی کرده بودیم ولی امروز در زمین خودمان ۵ گل خوردیم.

وی درباره اینکه هواداران علیه مسئولان شهری و استانی شعار می‌دادند و علی کریمی را تشویق کردند،‌ اظهار داشت:

من بچه اینجا نیستم اما باید بگویم کسانی که از بیرون آمدند بیشتر دلشان می‌سوزد. نمی‌دانم برخی‌ها به دنبال چه چیزی هستند و فقط به فکر جیب خودشان هستند. این تیم شهرستان است و مردم برای حمایت آن آمده‌اند.

آقای استاندار! آقای شهردار! کجایید؟! من جرأتش را دارم و این حرف را می‌زنم. چرا به علی کریمی قول بیهوده می‌دهید؟ علی کریمی اگر می‌توانست خودش امروز به زمین می‌رفت و بازی می کرد.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:

چرا مسئولان به تیم سپیدرود کمک نمی‌کنند؟ برخی فقط به دنبال صندلی و شهرت هستند و اینکه بعدا بگویند با فلانی عکس گرفته‌اند. این فوتبال تمام می‌شود؛ به داد مردم رشت و گیلان برسید. تیم های گیلان شرایط سختی دارند، بهتر است فقط فوتبالی ها باشند و غیر فوتبالی‌ها در فوتبال نباشند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • Jahead گفت:

    درود؛ خىلى خوبه باواقعىت ها کنار اومد اىنکه مسولىن کارى براى تىم انجام نمىدهن با اىنکه هىچ بازىکنى خوشش نمىاد کفش اوىزون کنه اىنکه جونتراى تىم رو نىمکت بشىنن سه چهار تا اسم توزمىن راه برن