وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

منصوری: سپیدرود سال ها مثل حالا قوی و آماده نبود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – روز یکشنبه هفته آینده سپیدرود رشت به دیدار تیم مس کرمان در مسابقات هفته سیزدهم دسته اول کشور می رود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، حمیدرضا منصوری مربی باتجربه سپیدرود در مورد این بازی به خبرنگار خزر گفت: “ همه ما می دانیم که مس کرمان تیم پرمهره و با امکانات زیاد است و در کرمان هم بهتر از بیرون خانه نتیجه می گیرد.

ولی فراموش نکنید تیمی که بنام سپیدرود رشت با مس کرمان مسابقه خواهد داد و بچه های ما در روزهای پس از بازی با راه آهن بسیار خوب تمرین کرده اند و از نظر روحی و جسمی و فنی در وضعیت عالی قرار دارند و ما امروز با امیدواری به تهران و فردا به کرمان می رویم. ”

منصوری با توصیف آمادگی سپیدرود در حال حاضر به صحبت های خود پایان داد: “ من ۳۷ سال قبل بازیکن سپیدرود بودم و پس از آن همیشه این تیم را دوست داشتم و نتایج و بازی هایش را پی گیری می کردم و به همین دلیل باید بگویم که سپیدرود سال ها است که مثل حالا قوی و آماده نبود که حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان و تشویق های طرفداران سپیدرود است.

استفاده از کعبی، در صورت نیاز

به اجز احسان عبدی هافبک جوان سپیدرود رشت که سه اخطاره و محروم است و به کرمان نرفت، حسین کعبی نیز به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و در ترکیب اصلی تیم سرخ پوش قرار نخواهد گرفت.

اگر در جریان بازی به وجود کعبی نیازی احساس شود، مربیان سپیدرود در نیمه دوم او را به میدان خواهند فرستاد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.