وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

منوچهری: این تعطیلات برای سپیدرود لازم بود / امیدوارم روز جمعه دربی جذابی ببینیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد، این تیم در دیدار روز جمعه مقابل ملوان انزلی یک بازی زیبا و تماشاگرپسند داشته باشد.

به گزارش سایت سپیدرود، امین منوچهری در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت فعلی سپیدرود گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بعد از تغییراتی که در کادر فنی و مدیریت ایجاد شد، تیم به آرامش رسید.

نکته مهم این است که هواداران علاقه مند بودند تا علی کریمی برگردد و امیدوارم که در ادامه نتایج خوبی بگیریم. این تعطیلات هم برای ما لازم بود تا تمرینات بدنسازی و تاکتیکی را پشت سر بگذاریم و تیم شرایط بهتری پیدا کند.

وی در خصوص اینکه آیا سپیدرود می‌تواند خودش را از انتهای جدول جدا کند، خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در شش بازی ابتدایی خوب امتیاز جمع کنیم و کارمان بسیار سخت شده است.

در بازی‌های آینده باید چند برابر تلاش کنیم تا این نتایج جبران شود. می دانیم کارمان سخت است و نباید دیگر به سادگی اشتباه کنیم. امیدوارم در چند بازی پیاپی خوب امتیاز بگیریم و خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل ملوان انزلی در جام حذفی تصریح کرد: بازی با ملوان سختی های خاص خودش را دارد و در جام حذفی هر تیمی شانس برنده شدن دارد.

فکر می کنم تقابل دو تیم از گیلان در این مرحله جذاب باشد و امیدوارم روز جمعه دربی جذابی را ببینیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.