وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

منوچهری نخستین خروجی نیم فصل سپیدرود؟

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – امین منوچهری طی چند روز گذشته غایب تمرینات سپیدرود بود و در حالیکه گفته می‌شد روز گذشته و‌ پس از گفت و گو با علی کریمی، تصمیم به بازگشت گرفته اما همچنان در تمرین حاضر نشد تا غیبت این مهاجم ادامه داشته باشد.

گفته می شود منوچهری به دلایل شخصی قادر به حضور در تمرینات اخیر تیمش نبوده و دوباره در جمع مردان کریمی حاضر خواهد شد، اما شواهد حاکی از آن است که وی نخستین خروجی سپیدرود در نقل و انتقالات نیم فصل خواهد بود.

منوچهری در سه بازی گذشته سپیدرود تنها ۵۰ دقیقه در ترکیب حاضر بود. او در بازی برابر فولاد از دقیقه ۸۰ وارد زمین شد و در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که پس از مدتها فیکس شده بود،  کریمی او را در پایان نیمه نخست از زمین خارج کرد و در آخرین بازی سپیدرود برابر نساجی نامش حتا در لیست ۱۸ نفره سپیدرود نیز دیده نشد.

تیم سپیدرود روز آدینه شانزدهم آذرماه، میزبان استقلال تهران خواهد بود و با این تفاصیل و با توجه به غیبت چند روزه اش در تمرینات حضور امین منوچهری در این بازی نیز بعید خواهد بود تا وی را نخستین خروجی سپیدرود در نقل و انتقالات زمستانی بدانیم.

شنیده می شود که چند بازیکن نامدار و البته پا به سن گذاشته سپیدرود نیز در لیست خروجی های زمستانی علی کریمی جای دارند که البته بیرون گذاشتن آنها منوط به پیدا کردن بازیکن با قیمت مناسب در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است