وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهاجم سپیدرود: برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهاجم سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، گفت: دیدار سنگینی مقابل نیروی زمینی برگزار کرده و با تلاش بازیکنان و درایت کادر موفق به کسب نخستین بردمان در لیگ یک شدیم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد دادرسی با بیان اینکه کسب بازی سنگینی مقابل نیروی زمینی برگزار کردیم، اظهار کرد: سربازان پایتختی از انسجام خوبی برخوردار بوده و با هدایت روان‌خواه یک بازی درگیرانه را مقابل سپیدرود ارائه دادند.

وی با اشاره به کسب نخستین پیروزی سپیدرود در رقابت‌های لیگ دسته اول بیان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کرده و برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم، روی یک غافلگیری در نیمه نخست از حریف عقب افتادیم ولی در ادامه با صحبت‌های کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با زدن دو گل به پیروزی دست پیدا کنیم.

زننده گل دوم سپیدرود مقابل نیروی زمینی با تأکید بر اتحاد و همدلی سرخ‌های شهر باران افزود: گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمامی بازیکنان بوده و سپیدرود به معنای واقعی یک تیم است.

دادرسی با بیان اینکه سپیدرود برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، گفت: با درایت آقای علی نظرمحمدی و سایر اعضای کادر فنی تیممان و بازیکنان خوبی که به سپیدرود ملحق شدند، آهسته و پیوسته خود را به بالای جدول می‌رسانیم، سپیدرود پیش‌ازاین با حضور نظرمحمدی سابقه به صعود به لیگ برتر را داشته است و می‌خواهیم بار دیگر به این مهم دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.