وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهدوی: سپیدرود با دست پر از کرمان باز می گردد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود رشت که در بالای جدول مسابقات فوتبال لیگ یک کشور قرار دارد، روز یکشنبه هفته آینده میهمان تیم مس کرمان است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، رضا مهدوی هافبک باتجربه سپیدرود در ارتباط با همین دیدار به خبرنگار خزر گفت: “بازی در کرمان برای تیم های شمالی به دلیل شرایط جوی متفاوت سخت است و رویارویی با مس کرمان که در خانه اش نتایج خوبی گرفته، کار را سخت تر می کند.

اما این ها یک طرف ماجرا است و در طرف دیگر سپیدرود قرار دارد که حالا به آمادگی حداکثر رسیده و در رشت پیروز می شود و در بیرون از رشت هم نمی بازد. تیم ما با دست پر از کرمان باز خواهد گشت.”

مهدوی در ادامه صحبت هایش افزود: “فیلم چند بازی مس کرمان را دیده ایم و مربیان سپیدرود نقاط قوت و ضعف تیم حریف را برای ما آنالیز کرده اند و با شناخت و آگاهی کافی به کرمان می رویم تا پیروزی دیگری نصیب سپیدرود شود.”

سپیدرود فردا از رشت می رود

تیم سپیدرود رشت بعدازظهر فردا با اتوبوس از رشت به تهران می رود. سپیدرودی ها جمعه با هواپیما از تهران عازم کرمان می شوند و پس از دو جلسه تمرین در آن شهر، روز یکشنبه هفته آینده در بازی سیزدهم خود از رقابت های دسته اول کشور رویاروی تیم مس کرمان قرار می گیرند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

17 دیدگاه ارسال شده است

  • reza گفت:

    ایشالا ک موفق میشین

  • میلاد ق گفت:

    فوتبال انزلی همیشه کثیف بوده و هست. ارتش نیروی دریایی وقتی که پشت تیم هست حداقل یک زمین تمرین به ملوان میده ولی سپیدرود چی حتی برای تمرین زمین نداره باید هزار نفر رو ببینه.درود بر رشتی های باغیرت

  • میلاد ق گفت:

    امیدواریم تیم با ریشه چوکای تالش هم موفق باشه . برای تیم میرزاکوچک صومعه سرا هم آرزوی موفقیت دارم با مربی گری فرهاد حسین پور مربی سابق سپیدرود

  • میلاد ق گفت:

    به علت درگذشت اشکان غایبی ساسانی قبل بازی سپیدرود با مس کرمان یک دقیقه سکوت . بازی بعدی در رشت پرچم سیاه در نزد هواداران پخش شود عزاداری برای اشکان ساسانی . در ضمن فلافل برای تماشاگران پخش خواهد شد از طرف خانواده مرحوم اشکان ساسانی لطفاً بعد از مصرف فاتحه فراموش نشود . روحش شاد یادش گرامی

  • علی گفت:

    به امبد برد ارتش سرخ گیلان….

  • فرشاد محمدی گفت:

    پیشنهاد من اینه دوستداران اشکان غایبی در بازی سپیدرود رشت با مس کرمان در میان تماشاگران هر دو تیم پراکنده شده و با پرچم های قرمز و نارنجی به حمایت تیمهای مس و سپیدرود بپردازند.با این کار محبوبیت اشکان غایبی بیش از پیش مشخص خواهد شد و مشت محکمی خواهد بود بر دهان یاوه گویان.
    دنیا فقط رشت
    به امید برد سپیدرود رشت

  • فراز گفت:

    خدا شاهده من این همه مطلب و کامنت و بحث و مجادله دیدم توی این سایت, این یکیش از همه جالب تر و پرمغز تر بود:
    روزی در محضر استاد اشکان غایبی نشسته بودمی و از وضعیت سپیدرود پرسیدمی و همی گفتمی استاد چرا کار سپیدرود بسامان نمیشود. استاد پس از صرف فلافلی و نگاه اندر سفیه به حلقه یاران افاضه فرمودندی :
    یاران من : سپیدرود دشمن بیرونی ندارد و دشمنان سپیدرود،خودمان بودمی ؛ زیرا که ما نمی توانستمی رشد کردندی و اجماع همی کنندی تا نابود نمودندی ان چه که می توانستی پایدار بمانندی .
    یاران من : من ریش در نیاوردمی که گفتندی از ۷ آسمان سرمایه گذار امدندی برای خریدن سپیدرود اما ریش ما در امدندی و سفید شندی فقط حرف شنیدمی مفت و شنیدیستمی که در پایان خواهند گفتندی که مالک در بدر قبلی چه نشسته ای برگرد که تیمت بر زمین مانده بودی و کجایی ای عزیز برادر و رزمنده که ایثار بکردندی و این تیم بگرفتندی .
    فلافل خوران دلسوخته : این فراز و غیر فراز و گروه عشقی های سپیدرود روزی گویندی غلامی و خلیل زاده و محجوب آمدی و دیگر روز گویندی که هدایتی و پیشکسوتان برای خرید سپیدرود ناله ها سردادندی و پیشنهادهای فروان بدادی تا حقوق بازیکنان و کادر فنی خواهند دادی و مشکلات حل شدندی اما دیروز خبر در بوق کردندی چه نشسته اید که الماسخاله و شورا و بلدیه توافق کردندی تا سپیدرود بخریدندی …
    عزیزان عزیزتر از جانم . ما هروز به ساز رقصی عادت بنموده ایم و آمادگی دارندی که کنسرت در هر جایی برگزار بنمودندی تا شیر کیف شوندی ساز زنندگان عاشق باند وبازی .
    دوستان من : مراقب میان خوس برارانی که از هم آخور خوردندی و هم از توبره باشیدندی که فردا هر چی پیش امدندی هم چنان قهرمان و اوانگار هستندی که بسیار فرصت طلب بودندی و از اب کره گرفتندی و طرفداران داشتندی که فرق دوغ و دوشاب ندانستی و بل فقط طاعت میان خوس براران بردندی
    یاران من . بدرود تا داستانی و خاطره و رنجنامه دیگری

  • فرهادسپیدرود گفت:

    oooحخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • sadegh گفت:

    جانه بیمیرم محمد رضا مهدی .جانه قوربان پیله برارررر

  • sadegh گفت:

    از آقای رادنی عزیز و دوست داشتنیمونم خواهشی دارم و اون اینکه بازی نفت و سپیدرود خیلیییی وقته تموم شده! برای سایت رسمی باشگاه خوب نیست که اینقدررررر دیر بروز بشه! خواهشاً بازی سپیدرود و مس کرمان و بذارید. یه غریبه میاد سایتمون واسمون خوب نیست! تیم اول جدولیما! باید تو همه چی اول باشیم. با تشکر

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    آقای فرشاد محمدی پیشنهاد بسیار جالبیه.قطعا هواداران سپیدرود استقبال خواهند کرد.در دقیقه ۲۱بازی به بهانه بیست و یکمین روز ناپدید شدن استاد اشکان غایبی همه بگویند سپیدرود قهرمان بایرن مونیخ ایران.و اصلا نیاز نیست اسم ایشون بیاد.چون مطمئنیم اشکان خان بسیار متواضع و فروتن هستند و رشتی های اصیل و هواداران فهیم سپیدرود این رو خوب میدونن

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    هه میلاد کولکاپیس
    انه دومه بگیر انه کونه والیس

    خخخخخ

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    میلاد ق چقدر از هدایتی پول فیگیفتی بایی ایا ایته جه بهترین رشتیانه توهین بوکونی؟

  • محمد گیلانی گفت:

    درود بر کاپیتان مهدوی
    پاینده باشی

  • رضا گفت:

    آغا، چرا اشکان غایبه؟ 😐

  • فراز گفت:

    هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب= یه مشت آدم علاف و لات که مرید از خودشون بی کارتر شدن و فکر می کنن تماشاچیای تیم اونارو ملاقه می زنن!!

  • حسین گفت:

    وای خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عالی بود فراز