وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهدی تارتار: برتر از تیم سپیدرود رشت ظاهر شدیم

رشت – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در دیدار برابر تیم سپیدرود رشت برتر از این تیم ظاهر شدیم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی تارتار عصر شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در مصاحبه پس از بازی افزود: در دیدار برابر سپیدرود رشت خیلی خوب بودیم و با برنامه بازی کردیم.

وی اظهار کرد: به خصوص در نیمه اول بسیار برتر ظاهر شدیم و در نیمه دوم نیز و تا دقیقه ۶۰ ، تیم برتر میدان بودیم اما پس از آن روی اشتباهات فردی ، تیم سپیدرود صاحب موقعیت هایی شد.

وی که سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان را نیز در کارنامه خود دارد ، بیان کرد: به هر حال بازی خوب و باکیفیتی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم و در طول مسابقه ، تیم برتر میدان بودیم که در نهایت به یک امتیاز دست یافتیم.

وی ادامه داد:خوشبختانه وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم مناسب است و ۱۳ مسابقه است که شکست نخوردیم و امیدواریم که روند رو به رشد ما در بازی های آتی نیز ادامه یابد و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: امیدوارم که تیم ما به همراه تیم سپیدرود رشت که یکی از تیم های ریشه دار و پرتماشاگر است ، بتوانند به رقابت های لیگ برتر صعود کنند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر شنبه در هفته بیست و سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دست اول باشگاه های کشور، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • صومعه سرایی گفت:

    مردم گیلان جز خود رشت و انزلی بقیه شهرها هم طرفدار سپیدرود بزرگ و هم طرفدار ملوان هستند فقط بین خود رشت و انزلی هست که کری و دعوا همیشگی هست که خوب اونم مزه فوتبال هست و اتفاقا همین رقابت این دو تیم رو در صدر نگه داشته و این کری و دعوا اصلا بد و مایه ضعف نیست تعجب میکنم چرا بعضی این را مایه ضعف گیلانی ها میدانند.به امید موفقیت گیلان

  • دختر سپیدرودی گفت:

    یه عده که فقط میاین این سایت به همه تهمت بزنند و از نتیجه نگرفتن سپیدرود خوش بگذرونند ولی این سایت جای بحث درباره مسایل بازیه یک که واقعا چه جوری میشه سکوها رو کنترل کرد که یه عده بچه بازیچه ادمای معلوم الحال نشن که وسیله پرتاب کنن که چی بشه اخه؟دو چه جوری میشه از وقوع مجدد ناداوری ها جلوگیری کرد؟ و سه چرا بازیکن های جدید به تیم اضافه نمیشند؟

  • فراز گفت:

    تار تار جان.
    دوست داریم.
    خوبم بازی کردی.
    ولی دیگه تیم برتر زمین نبودین ناموسا!
    کافیه به لحظات بی عدالتی ای که داور واسه سپیدرود رقم زد، توجه کنی..
    خیلی جالبه نه؟

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آقای صومعه سرایی عزیز ، کری خواندن و کل کل کردن فوتبالی بین مردم رشت و انزلی باعث گرم تر شدن تنور رقابت فوتبالی این دو شهر میشه ودر نهایت به نفع فوتبال گیلان هست … ولی توهین و اهانت نژادی و زبانی و اجتماعی بین این دو شهر غیر قابل قبول بوده و باید در مقابل آن ایستاد، چون هر دو از یک استان هستند و یک نژاد…

  • فرهادسپیدرود گفت:

    ما میخوایم که این تیم بره لیگ برتر و کاری به سلامت اجتماعی نداریم…تحقق سلامت اجتماعی در سایه سازمانهای مربوطه هستش…اینجا ما فقط به پول نیاز داریم پوووووووووووووووووول..و صد البته در امان ماندن از گزند تنگ نظری و کینه توزیهای افراد معلوم الحال همچون شورای شهر و….

  • عسکر گفت:

    تارتار : هواداران سپیدرود برخورد خوبی با تیم میهمان نداشتند

    سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است ، حاضرین در ورزشگاه عضدی در دیدار این تیم مقابل سپیدرود برخورد خوبی با تیم میهمان نداشته‌اند .

    مهدی تارتار درباره ی مسابقه ی تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت : به هیچ وجه از نتیجه مسابقه (تساوی بدون گل) راضی نیستم . اگر حمل بر غرور نباشد ، مساوی نمی‌توانست نتیجه ی خوبی برای ما باشد و باید با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول می‌رسیدیم که نتوانستیم . از کیفیت بازی راضی هستم ، چون با وجود این که میهمان بودیم ، نسبت به حریف بهتر بازی کردیم . به جز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ی آخر مسابقه در بقیه ی اوقات ، توپ و میدان در اختیار ما بود . همان‌طور که آمار بازی نیز چنین چیزی می‌گفت .

    وی در مورد اتفاقات رخ داده در جریان مسابقه و پرتاب برف توسط هواداران سپیدرود گفت : خاطرات خوبی از رشت دارم و مردم این شهر را خیلی دوست دارم ، اما آن ها با تیم میهمان خوب برخورد نکردند . در بازی قبلی مقابل ملوان که سپیدرود میزبان بود نیز چنین اتفاقاتی افتاد . ضمن احترامی که برای هواداران سپیدرود قایلم ، فکر می‌کنم باید برخورد لازم صورت گیرد تا وقتی تیم میهمان مقابل سپیدرود به زمین می‌رود ، آرامش داشته باشد . چه قدر به داور توهین‌های رکیک شد . بازیکن سپیدرود یقه ی داور را گرفت که این اتفاقات صورت خوشی ندارد . امیدوارم به همه ی تیم‌ها به یک چشم نگاه شود .

    تارتار از قضاوت یاسر همرنگ داور این مسابقه و کمک‌های او تمجید کرد و افزود : باید از آقایان کامرانی‌فر و اصفهانیان تشکر کنیم که چنین داوران سالم و باشرفی پرورش می‌دهند ، داورانی که تحت تاثیر جو ورزشگاه‌ها قرار نمی‌گیرند . قضاوت این داوران آینده ی خوبی برای داوری کشور ایجاد خواهد کرد .

    سرمربی پارس جنوبی در این مورد که آیا این تیم می‌تواند در ادامه ی فصل به سپیدرود و ملوان برسد ، خاطرنشان کرد : هدف ما همین است ، اما کار سختی پیش رو داریم . علاوه بر ملوان و سپیدرود ، هفت هشت تیم خیلی خوب مثل بادران ، مس کرمان و نساجی هستند که مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و در نیم‌فصل دوم عملکرد خیلی خوبی داشتند . ما کادرفنی و بازیکنان تیم پارس تا روز آخر همه ی تلاش خود را می‌کنیم تا به لیگ برتر برسیم .