وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهدی در گفت و گو با فارس: سپیدرود یک تیم فوتبال است نه باشگاه

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد: در حال حاضر سپیدرود رشت یک تیم فوتبال است و هیچ نشانی از یک باشگاه لیگ برتری ندارد.

به گزارش سایت سپیدرود، سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازدیدش از باشگاه سپیدرود رشت که به تازگی به لیگ برتر آمده، گفت:

مهم‌ترین مشکل سپیدرود رشت این است که هیچ نشانی از یک باشگاه لیگ برتری ندارد. سپیدرود مدیرعامل، هیات مدیره و حتی آدرس مشخصی ندارد. این در واقع یک تیم فوتبال است که سرمربی، کادرفنی و بازیکن دارد اما متولی این باشگاه مشخص نیست. هیات فوتبال استان گیلان هم تاکنون به این تیم برای اداره کمک می‌کرده است.

وی ادامه داد: مشخص نیست این تیم در فصل آینده چند بازیکن دارد و اصلا کدام مدیرعامل قرار است با بازیکنان برای حضور در لیگ برتر قرارداد امضا کند. مسئولان هیات فوتبال به ما اعلام کردند در هفته جاری وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص می‌شود.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در مورد وضعیت ورزشگاه خانگی سپیدرود گفت: ما از دو ورزشگاه عضدی و سردار جنگل رشت بازدید کردیم و قرار است ایرادهایی که در این دو ورزشگاه وجود دارد را در نامه‌ای به هیات فوتبال و سپیدرود رشت اعلام کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • سپیدرود - یوونتوسی گفت:

    مسئولین هیئت فوتبال رشت از خواب بیدار شوید و فکری به حال تیم شهرتون کنید و آدرس تیم رو به فدراسیون فوتبال و لیگ برتر اعلام کنید…واقعاً زشته که تیمی با این همه هوادار و به عنوان پرطرفدارترین تیم شهرستانی نام و نشان در لیگ برتر نداشته باشه..والا زشته…

  • آبرار گفت:

    ار ه این اسگل خان راست میگه ..نه که تیمهای دیگه لیگ برتر ما همه حرفه ای و در حد بارسا و یونایتد هستن..برین تکلیف نفت تهران و صبای قم و استقلال خوزستان و بدهیهای سرخابی های دردانه پایتخت رو مشخص کنید بعد بیان در مرد ما نظر بدین..تف بر مافیای کثیف فوتبال ایران

  • Yaser گفت:

    اقاتوروخدایه کاری بکنید مااز چشم انتظاری مردیم تا تیم مون بیاد لیگ برترحالا که اومده داریم دست دست میکنیم یه استان نگران سپیدروده خواهش میکنم یه کاری بکنیدتادشمنامون از چه کنم چه کنم مون خوشحال نشن

  • لاله سرخ رضا گفت:

    این شهررشت چرا بی دروپیکرشده یعنی چی که تیم پرآوازه استان گیلان اونم تیم بزرگ وریشه ای سپیدرودشهرباران های نقره ای بلاتکلیف شده این یعنی نهایت بی احترامی به مردم فهیم ودلسوزاستان گیلان ومنجمله رشتیهای عزیزپس بوجه ورزشی کجاخرج میشودکه اقایان فطرتشان پست شده وآشوب وهرج ومرج دراجتماع به باراوردن والان حتی یه بچه ای که هشت ونه ساله باشه میفهمه که مسولین ماچقدرناسپاس ونمک کورهستندالان صحبت برسرتنهاتیم استان گیلانه تیمی که یه کله وبااقتدارازلیگ یک به لیگ برترحضوریافته وثابت کرده که رگ وریشه داره وقلب طرفداران به عشق سپیدرودمیتپه اگه سپیدرودبخوشکداصلاهیچ گونه شکی نخواهدماندکه ماهی هامیمیرند.گیلانی باغیرت حما یت حمایت دست رودست نگذاریدوپشت ارتش سرخ مثل کوه بایستید.