وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهدی: فعلا از برگزاری تمرین خبری نیست / تکذیب برگزاری لیگ بدون تماشاگر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید برگزاری تمرینات در هفته های اول اردیبهشت ماه میسر نیست.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، مهرزاد خلیلیان روز گذشته در برنامه ورزش و مردم مدعی شد که اجازه برگزاری تمرینات در اول اردیبهشت صادر نشده است تا بلاتکلیفی باشگاه ها برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر همچنان ادامه داشته باشد.

سهیل مهدی در این باره به ورزش سه گفت: البته در این باره چیزی به ما ابلاغ نشده است اما چون آقای خیلیان با ستاد مبارزه با کرونا در ارتباط هستند حتما چیزی را می دانند.  با این شرایط به نظر نمی رسد در هفته اول اردیبهشت ماه اجازه برگزاری تمرین صادر شود.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی مجوز برگزاری تمرینات صادر می شود هم گفت: واقعا ما هم دوست داریم باشگاه ها برنامه شان را بدانند اما مساله این است که هر تصمیمی را باید ستاد مبارزه با کرونا بگیرد و تصمیم این نهاد هم با توجه به شرایط کشور به صورت تدریجی اعلام می شود.

مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برگزار می شود یا نه هم گفت: تمام تلاش مان این است که لیگ را برگزار کنیم و منتظر اجازه ستاد مبارزه با کرونا برای شروع تمرینات هستیم.

تکذیب برگزاری لیگ بدون تماشاگر

رییس برگزاری مسابقات سازمان لیگ خبر برگزاری بازی های فوتبال بدون تماشاگر را تکذیب می کند.

در روزهایی که لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت ها است که برگزار نمی شود امروز شایعه شد قرار است ۹ هفته پایانی لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شود.

سهیل مهدی با تکذیب این خبر گفت: چنین چیزی درست نیست و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

او در مورد نحوه برگزاری ادامه لیگ هم می گوید: در این باره ما تصمیم گیرنده نیستیم و ستاد مبارزه با کرونا باید در این باره تصمیم گیری کند. اگر آنها بگویند بدون تماشاگر ما همین کار را می کنیم و اگر بگویند با تماشاگر ما از دستور آنها پیروی می کنیم. آنچه مسلم است هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.