وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهرداد بایرامی: ۵ دیدار باقی مانده برای ما حکم فینال را دارد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودبازیکن سپیدرود به دلیل گلزنی مقابل تیم سابقش ابراز ناراحتی کرد.

مهرداد بایرامی، بازیکن سپیدرود رشت در پایان دیدار تیم های سپیدرود – تراکتورسازی در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به مردم رشت تبریک می گویم که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. امیدوارم در این ۵ دیدار باقی مانده که حکم فینال را دارد نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص گلزنی مقابل تراکتورسازی گفت: خوشحالم که گلزنی کردم، اما از طرفی ناراحتم که به تیم سابقم گل زدم. امیدوارم تراکتورسازی بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند و به آن ها بابت تیم خوبی که دارند تبریک می گویم.

بازیکن سابق زنوزی علیه رویای قهرمانی تراکتورسازی

مهرداد بایرامی دو گل مهم برای تیمش به ثمر رساند تا سپیدرود در آستانه کسب بردی ارزشمند باشد.

سپیدرود رشت از ساعت ۱۷:۰۰ در ایتادیوم یادگار امام تبریز به مصاف تراکتورسازی رفته‌است. رشتی‌ها برای که برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارند در نیمه اول فراتر از انتظار ظاهر شدند و موفق شدند با پیروزی دو بر یک راهی رختکن شوند.

گل اول این بازی را مهرداد بایرامی در دقیقه ۵ بازی به ثمر رساند. بایرامی در شرایطی دروازه تراکتورسازی را باز کرد که سابقه بازی در این تیم را دارد و با درخشش در تیم‌های تبریزی نام خود را در فوتبال ایران مطرح کرده‌است. بایرامی فوتبالش را از گسترش فولاد آغاز کرد و با درخشش در این تیم به تراکتورسازی که تیم اول شهر تبریز است پیوست.

بایرامی که در فصل قبل برای ماشین سازی بازی می‌کرد با گلی که برابر تراکتورسازی به ثمر رساند ممکن است حسرت بزرگی برای هواداران تبریزی بر جای بگذارد و مانع قهرمانی این تیم در لیگ برتر شود و با گلزنی در دقیقه ۶۵ توانست کار تراکتور را برای پیروزی سخت تر بکند.

شنانی و بایرامی در ترکیب و غلامی روی نیمکت: زوج اردبیلی-آبادانی در خط آتش گیلک‌ها

نادر دست نشان برای دیدار امروز تیمش برابر تراکتورسازی از دو بازیکن زهردار خود در هفته های اخیر در ترکیب اصلی استفاده کرد.

دقایقی قبل نادر دست نشان نام ۱۱ بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر تراکتورسازی اعلام کرد. او برای این بازی از دو بازیکن در پیکان خط حمله تیم خود استفاده کرده است و بدین ترتیب حسین شنانی و مهرداد بایرامی در این بازی به میدان خواهند رفت تا در این بازی مهم که گیلانی ها نیاز به امتیاز از آن دارند دو مهاجم در ترکیب اصلی خود گذاشته و نشان دهند دیدار مهم پیش رو را با افکار هجومی به میدان خواهند فرستاد.

محمد غلامی که در بیشتر بازی های سپیدرود در ترکیب اصلی به میدان می رفت در این بازی از روی نیمکت دیدار دو تیم را پیگیری خواهد کرد.

نکته جالب توجه درباره ترکیب سپیدرودی ها و حضور بایرامی در ترکیب اصلی نیز می توان به سابقه تراکتوری بودن این مهاجم اشاره کرد که بهترین دوران خود در فوتبال را در ورزشگاه یادگار امام و با پیراهن تراکتورسازی گذرانده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.