وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهرداد جماعتی از فولاد سرخ پوش به ارتش سرخ پیوست

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهرداد جماعتی مدافع چپ ایذه ای سابق فولاد خوزستان با عقد قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، این مدافع ۲۷ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان و امید را در کارنامه دارد بیش از هفت سال برای فولاد خوزستان در لیگ برتر به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته است و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست یافته است.

مهرداد جماعتی از لیگ نهم در لیگ برتر برای فولاد بازی می کرد، سرعت فوق العاده اش باعث شد تا کمی بعد مجید جلالی او را بهترین دفاع چپ ایران بخواند.

جماعتی کم کم خود را به مدافع چپ اصلی فولاد تبدیل کرد و با فولاد به لیگ قهرمانان آسیا در لیگ دوازدهم صعود کرد و البته گل قهرمانی این تیم در لیگ سیزدهم را خودش درون دروازه گسترش فولاد وارد کرد و به مرد محبوب سکوها تبدیل شد.

وی نیم فصل به دلیل اختلافاتی از فولاد جدا شد تا به تراکتورسازی برود، اما به سبب عدم اجازه ورود این تیم در بازار نقل و انتقالات نتوانست به تراکتور برود.

جماعتی در سپیدرود باید جای خالی شایان مصلح را که به پرسپولیس تهران رفته را پر نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • فرشاد گفت:

    آفرین به علی نظر محمدی خرید خیلی خوبیه ، اگه بگیم بهترین نه ولی واقعا جز ١٠ تای اول دفاع برتر ایرانه از نظر فنی ، کم اشتباه در اختیار تیم بدون ریسک ، تو فولاد یه وزنه حساب میشد امیدوارم همونطوری که تو فولاد بازی میکرد تو سپیدرود بازی کنه ، تجربه بالایی هم داره میتونه به کمک سپیدرود بیاد

  • Mersad گفت:

    من دارم ازاین سپیدرودمیترسم…خدای نکرده نشه مثل استیل اذین…مردم این شهربراصعوداین تیم خون دلهاخوردن

  • فراز گفت:

    وای که بوی نقشه های شوم و دستان پشت پرده و احساساتی مملو از حسادت و پول های به جیب رفته در پشت پرده و خیانت مسئولین دلنسوز و این و آن و اون , به مشام می رسه..
    که چی؟؟
    که این:
    1- پس از سال ها توجه بی چون و چرا به باشگاه ملوان از سوی تمامی مسئولین استان و حتی نیروی دریایی کشور و بازیکنان سرباز و .. حالا با سقوط ملوان به دسته ی 1 و صعود سپیدرود به لیگ برتر, صدای اعتراض حامیان و طرفداران باشگاه مذکور به پروژه ی خرید بازیکنان مختلف برای هرچه بیشتر قدرتمند تر کردن سپیدرود به گوش می رسه; این در حالی ست که در تمامی این سال ها , کمترین توجهی به این باشگاه بزرگ مردمی نشده و درصد بسیار بالایی از کمک های مالی و انسانی در اختیار مردم انزلی قرار گرفته.
    2- متاسفانه در استان ما -گیلان- احساساتی همراه با حسادت و موفقست نطلبی برای هم استانی های دیگر, به کرات وجود دارد و همین , کار را برای پیشرفت در این استان بسیار سخت کرده.
    اینکه تحمل پیشرفت و موفقیت هم استانی خود را نداریم و بطور خاص, حالا که سال ها در سطح اول لیگ ایران تیم داشتیم و یکی دو سالی را در دسته ی 1 می گذرانیم, پس سپیدرود(همان تیم رقیب) حقش نیست روی خوشی را پس از 30 سال ببیند و ما همه با افزایش کمک های مالی و انسانی به سپیدرود مخالفیم.
    این, تفکر تعداد زیادی از هم استانی ها و مسئولین استانی ماست که اکنون در عوض افتخار به سپیدرود و متعلق دانستن این تیم به کل استان گیلان , به تمامی قضایا به دیده ی قومی و قبیله ای و قطبی می نگرند و از موفقیت های سپیدرود(نماینده ی گیلان) بیزارند.
    3- چند سالی ست که رشت تبدیل به کلانشهر شده و افزایش چندین برابری تخصیص بودجه برای رشد و پیشرفت شهر داشته است.
    اکنون سئوال این است:
    تمام برنامه های شهرسازی , شامل بهبود سیستم های فاضلاب شهری , افزایش خطوط برق و گاز , افزایش خطوط و سرعت اینترنت , فواره های آبی زیبا و قابل رقابت در سطح خاور میانه ای , ساخت پل های زیباو کا آمد و … بوده؟
    صد البته که تمامی مردم بابت این تحولات و ساختارها از شهردار و استاندار و فرماندار سپاسگذاریم اکا آیا اکنون زمان آن فرا نرسیده که کلانشهری در مرکز استان و جمعیتی بالای یک میلیون نفر, با تخصیص چندین میلیارد بودجه, صاحب ورزشگاهی نه 70 هزار نفری بلکه 20 یا 30 هزار نفری اما مدرن و زیبا شود؟
    ورزشگاهی در شان شهر رشت و استان گیلان که شاید همین کار, بستری برای میزبانی بخشی از بازی های ملی در تورنمنت های احتمالی مختلف باشد و با ورود تماشاگران فوتبال از خارج از استان و کشور به شهر و استانمان, شاهد ارز آوری بیشتر به سرزمین یاد شده باشیم.
    4- پر واضح است که سپیدرود به لیگ برتر صعود کرده و اکنون نیاز به حمایت های ماورای آن چیزی که در گذشته بود, دارد و حالا شما مسئولین محترم خود هستید با وجدان و خط فکری اتان که مانند همیشه , با نگاهی قطبی و رقیبانه به سپیدرود نگاه کنید و با عدم حمایت هایتان زمینه ی سقوط این تیم مردمی و پرطرفدار را فراهم کنید و یا اینکه با مساعدت و خوش فکری و تدبیر, باعث موفقیت بیشتر تیم و متعاقبا خوشنودی و غرور مردم گیلان شوید.
    اکنون زمان همبستگی و اتحاد فرا رسیده و ما فقط یک آرزو داریم:
    موفقیت و سربلندی سپیدرود بزرگ و خوشحالی حس غرور و افتخار کل مردم گیلان.

  • علی گفت:

    خرید خوبی است

  • ازاد گفت:

    هنوز وقت هست بازیکن خارجی خوب باید گرفت.۳ تا

  • حمید گفت:

    سلام
    تمامی باشگاههای موفق جهان دارای یک سیستم مدیریتی وتشکیلاتی بسیار قوی می باشند که تمام برنامه های ساختاری و ریشه ای باشگاه (سیستهای کلان ) را ذر بلند مدت و میان مدت و کوتاه مدت هدف گذاری میکنند و سپس برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزیها و بودجه بندیهای بسیار قوی و منظم انجام مید هند
    یکی از دلایلی که بعضی از تیمها مانند بهمن تهران یا استیل اذین علی رغم داشتن سرمایه کلان موفق نشده اند این مسله فوق بوده (نداشتن یک تشکیلات سازمانی قوی )
    سپید رود یک تیم ریشه دار و دارای یک سرمایه انسانی بسیار قوی می باشد که دارای یک کادر فنی وبازیکنان خوب می باشد ولی برای موفقیت و ماندن و اوج گرفتن قطعا نیاز به یک برنامه ریزی سازمانی وچارت تشکیلاتی مدیریتی بسیار قوی دارد تا بتواند در اینده برای موفقیت و رسیدن به اهداف خود چالشهای موجود را برطرف نماید
    برای موفقیت باید تمامی فاکتورها را باهم داشت مانند کادر فنی قوی -بازیکن-تماشاگر – امکانات سخت افزاری – سرمایه و مهمتر از همه یک سازمان مدیریتی و تشکیلاتی بسیار قوی که نقش ستادی را برای باشگاه ایفا میکند
    باتشکد دل نوشته های یک یار قدیمی

  • سپید رودی گفت:

    واقعا که خرید خوبی انجام شد یکی از بهترین مدافع چپ های کشور و دست پرورده ی مجید جلالی که به قول خود جلالی این بازیکن را بهترین مدافع چپ ایران نامید جذب تیم محبوب ما شد واقعا جای بسی خوشحالی است که به تیم ما اومد و باید به آقای نظرمحمدی دست مریزاد گفت .