وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

موافقت شورا با کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود / عاشری و حسینی رای مخالف دادند!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت با شرط پرداخت حقوق بازیکنان این تیم در این فصل موافقت کردند.

به گزارش سایت سپیدرود، لایحه کمک مالی به باشگاه سپیدرود رشت به مبلغ پانصد میلیون تومان در جلسه امروز شورا  بررسی و در نهایت تصویب شد.

همزمان با شروع لیگ به سپیدرود کمک کنیم

عضو شورای شهر رشت با مخالفت پرداخت این مبلغ به باشگاه سپیدرود اظهار کرد: لیگ به اتمام رسیده است و چنانچه ما این مبلغ را پراخت کنیم ممکن است مالک جدید تغییر کند و بعد این هزینه در جایی دیگر پراخت شود.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه در حال حاضر زمان کمک کردن به سپیدرود  نیست افزود: باید منتظر شروع لیگ باشیم و این مبلغ واقعا برای تیم هزینه شود و در حال حاضر متولی این تیم مشخص نیست.

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با موافقت پرداخت کمک مالی به باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: بهتر است با پرداخت کمک مالی به این باشگاه مردمی با قید شروط اینکه این کمک مالی فقط به منظور پرداخت حقوق بازیکنان در این فصل انجام شود موافقت کنیم.

بدهکاری تیم سپیدرود بسیار زیاد است و درخواست از همکاران این است که مبلغ کمک با تعیین محل هزینه کرد آن که پرداخت به بازیکنان همین فصل است مصوب شود.

در ادامه هادی رمضانی دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: این تیم هزینه‌های زیادی انجام داده است و این کمک می‌تواند بسیار بخشی از مشکلات تیم را هر چند کوچک برطرف کند.

در ادامه شمس شفیعی گفت: این کمک مصوب شود قرار نیست که فردا پرداخت شود، بعد از مشخص شدن مالکیت سپیدرود و طی مراحل اداری در همان زمان پرداخت می‌شود.

وی افزود: این حق مردم رشت است که وقتی از آنها ۴ هزار میلیارد عوارض می‌گیریم ۲ میلیارد آن را به تیم‌های ورزشی مورد علاقه این شهر پرداخت کنیم.

مجید عزیزی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: بنده نظرم این است که این لایحه دو ماه مسکوت بماند تا مالکیت این باشگاه مشخص شود.

موافقت رئیس شورا با کمک به سپیدرود

در نهایت اعضای شورا با لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت با قید شروطی خاص موافقت کردند و این لایحه با ۹ رای موافق و ۲ رای مخالف حسینی و عاشری مصوب شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.