وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مومنی: تا هستم از نظرمحمدی حمایت می‌کنم / ما را با پارس جنوبی مقایسه نکنید / باید شخصیت لیگ برتری پیدا کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مالک باشگاه سپیدرود گفت: نباید ما را با تیم پارس جنوبی مقایسه کرد چون امکاناتی که آنها دارند را ما هرگز نداشتیم.

به گزارش سایت سپیدرود، میرشهاب مومنی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود و نتایج ضعیف این تیم در ۲ هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برتر گذشته، گفت‌و‌گویی را با خبرگزاری میزان انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

*چرا نتیجه نمی‌گیرید؟

لیگ برتر است و باید پذیرفت کار سختی در پیش داریم. زمان می‌برد تا تیم سپیدرود در لیگ برتر جا بیفتد. به هر حال ما برای اولین بار است که به لیگ برتر آمدیم و نیاز داریم تا هویت و شخصیت لیگ برتری پیدا کنیم. از این رو نیاز به زمان داریم.

*نگران نتایجی که سپیدرود گرفته و ادامه لیگ با این وضعیت نیستید؟

ما یک فصل را پیش رو داریم و اگر خیلی زود نگران شویم نمی‌توانیم با آرامش کار کنیم. هنوز هم تیم‌هایی هستند که با وجود تلاش‌هایی که کرده و هزینه‌هایی که داشتند، نتیجه نگرفتند. فصل پیش رو ممکن است پرفراز و نشیب باشد و ما باید بتوانیم آرامش خود را حفظ کنیم. هنوز ابتدای لیگ است و همانطور که تیم‌هایی مثل پارس جنوبی نتایج خوبی گرفتند، تیم‌هایی مثل ما و تراکتورسازی هم راه به جایی نبردند.

*همین نتایج خوب پارس جنوبی، ناکامی تیم شما را پررنگ‌تر جلوه می‌دهد؟

به هر حال نباید ما را با تیم پارس جنوبی مقایسه کرد. امکاناتی که این تیم دارد را ما هرگز نداشتیم. آنها پول قلمبه دولتی داشتند در حالی که ما هنوز درگیر گرفتاری‌های مالی خود از لیگ دو هستیم. هنوز نتوانستیم از خجالت بازیکنان فصل قبل و قرارداد‌های این فصل بربیاییم. به تعهدات خود عمل نکردیم و اصلا نباید با پارس جنوبی مقایسه شویم.

*به نظر محمدی چقدر فرصت می‌دهید؟

نظرمحمدی جوانی است که به کار و تلاشش اعتقاد دارم. دو فصل تیم ما را به بهترین شکل هدایت کرد. من مثل کوه پشت سر او هستم و حمایتش می‌کنم. ما همیشه به کشور‌های عربی اعتراض کردیم که نتیجه‌گرا هستند بنابراین خودمان نباید این شیوه را دنبال کنیم. از این رو با وجود همه فشار‌ها که از فصل قبل هم وجود داشت از این مربی دفاع کردم و همچنان دفاع می‌کنم.

*تیم پر طرفداری دارید. ممکن است به زودی هواداران تحمل نکرده و معترض شوند؟

درست است تیم ما مردمی است ولی مسئولیت تیم با من است. از این رو تا من هستم از این کادر فنی حمایت می‌کنم. ما رابطه خوبی با هم داریم و با هم مشورت می‌کنیم می‌دانم که این تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

*چه آینده‌ای را برای تیم سپیدرود تصور می‌کنید؟

ما که بهترین امکانات را برای نظرمحمدی فراهم نکردیم. بهترین نفرات را هم برایش جذب نکردیم. در نتیجه تیمی آماده کردیم که فقط در لیگ برتر بماند. برخی تیم‌ها در لیگ برتر تا ۳۰ میلیارد هم هزینه کردن در نتیجه ما نمی‌توانیم در مقام رقابت با آنها بایستیم. من هم اگر در آمد داشتم، حق پخش می‌گرفتم و قانون کپی رایت در مورد تیمم رعایت می‌شد چه بسا می‌توانستم بخشی از مشکلات را حل کنم.

*با توجه به مشورت‌هایی که با نظر محمدی داشتید ایراد تیم تان را در کجا می‌بینید؟

نظر محمدی شنونده خوبی است و ما معمولا جلسات خوبی داریم. حتی به او گفتم ریسک کند و اگر دوست دارد از بازیکنان جوان استفاده کند. من به این مربی اعتماد دارم و دستش را در هر موردی باز گذاشتم.

به هر حال این شکست‌ها فقط برای او نیست و به همه تیم تعلق دارد. نظرمحمدی بعد از بازی با سیاه‌جامگان در رختکن به بازیکنان گفت از همه آنها راضی است و ایراد را در خودش می‌بیند. این تواضع به او کمک می‌کند تا خیلی زود ایراد را پیدا کرده و تیمش را تحلیل کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • شهروند گفت:

    سلام لطفا وحتما بخوانید این تجربه با ارزشی است لطفا بکار بگیرید در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت سپید رود فقط باید بازی دفاعی کرد و از ضد حملا ت گل زد وابزار این کار هم ساده است دو بازیکن دونده داشته باشی واقعا دونده بدین معنا که بیشتر از تمرین فوتبال انها تمرینات دو ترعت واستقامت انجام دهند ومدام در تورنمنت دو سرعت اماده باشند از هر توپ مرده یک گل بسازند و مهمتر دروازه بان به هیچ وجه حق ندارد دروازه را خالی کند ازهمه واقای نظر محمدی هم تشکر میکنیم ما هنوز اول راه هستیم هیچ نگران نباشید هر جا میروید فقط به قسط برد وبردن فکر کنید نه چیز دیگر چون خواستن توانستن است شما عالی هستید اگر بخواهید @@@ضد همله گل گل گل تمام @@@اگر بخو اهید

  • رامین گفت:

    جناب مومنی مطمن باشید ما از تیممون حمایت خواهیم کرد
    ما برگ برنده ایی مثل تماشاگر داریم خواهش میکنم هر چه زودتر جایگاه روبرو رو تموم کنید ونکته دیگه تیمهایی مثل استقلال سپاهان تراکتور اگه نتیجه نگرفتن مطمن باشید وهمه هم میدونن اخر فصل بالانشین خواهند شد چون ظرفیت و پتانسیلشو دارن
    ..اگه پارس پول دولتی داره ما هم میتونستیم تیمو به خریدار خوب واگذار کنیم ولی نکردید،، چرا رو نمیدونم خواهش میکنم نفرمایید صلاحیت نداشتن….لطفا فقط ارامش به تیم برگردونید مطمن هستم ارامش داشته باشن تیم نتیجه میگیره
    زنده باد سپیدرود

  • رشتی اصیل گفت:

    روبرو جایگاه رو درست کنید تیم خودش با حمایت تماشاگرها بالا میاذ.

  • حسین گفت:

    من همیه با خودم فکر میکنم تیم های پرطرفدار مثل سپید رود و و ملوان و تراکتور سازی و استقلال و پرسپلیس چرا نمی تونند سهام خودشون و به یک شرکت سهامی عام که سهامدانش هواندانش باشند واگذار کنند . هم سهامدار هم هوادار. بیاییم اگ ساز و کار این مقوله فراهم است ما اولین تیم برای شروع باشیم . مطمن باشیدرشتی های تمام ایران برای خرید سهام اقدام میکنند

  • رضا همراه گفت:

    من باز هم میگم که علی نظر خوبه ولی الان هنوز براش لیگبرتر زوده
    ظرفیت روحیش خیلی پایینه
    سریع احساسی و جو گیر میشه
    میدونم نظرمو منتشر نمیکنید
    ولی واقعیت همینه که گفتم
    تا نیم فصل اگه بمونه تیممون رفته لیگ یک
    شک نکنید…

  • مسلم اكبري گورنداني گفت:

    درود.خواهشاً ایه یاس نخونید. صبوری کنید. به داشته های تیم افتخار کنید.نه صنعتی نه پولی پشت این تیم نیست. نظر محمدی افتخار ماست. چرا خرابش می کنید؟

  • رضا گفت:

    چرا واقعیت رو نگیم اولا آقای شهاب مومنی هیچ وقت فکر می کرد مالک سپیدرود بشه؟ به همان دلیل که عابدینی داماش رو نفروخت مومنی هم دلایل مشابه برای عدم واگذاری به بخش خصوصی و غیر را دارد. منم صاحب سپیدرود بودم هر کی برای خرید می آمد می گفتم صلاحیت نداره لابد منافع تیمداری بدون اینکه پول خرج کنی فقط پول دریافت کنی خیلی خوب. خیلی خوب. یک شبه مدیر تیم شو مسءولیت هم قبول نکن. خوب معلوم باید از نظرمحمدی حمایت شود ولی بهتر علی نظر لااقل خودش را خراب نمی کرد الان برای او لیگ برتر زود بود. امیدوارم فردا نگه چون زود برام لیگ با هم می ریم لیگ 1. دوستان الان اگر باشگاه بی صاحب نبود از آقایونی که دور و بر تیمن کدام حضور داشتند؟ فکر کنم پاسخ همه را دادم به نظرمحمدی هم می گوییم خیلی زحمت کشیدید ولی تا حالا 3 بازی از ضعیف ترین تیم های لیگ خوردید حالا برنامه تون چیه این تیم باید تقویت شود تیم پارسال بهتر از امسال بود. همین

  • رضا گفت:

    تا بازی 4 صبر و شکیبایی می کنیم ولی اگر سپیدرود تو رشت ببازه دیگه مردم تحمل نمی کنند.ما منتظریم این بار نمی گذاریم سپیدرود بخاطر باندبازی و آشنا بازی سقوط کند. سپیدرود نمی خشکد چه با این نیمکت چه بدون آنها. با مومنی بی مومنی