وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میزبانی تیم فوتبال سپیدرود از فولاد یزد در رشت

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت به مصاف فولاد یزد می رود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزش ی سپیدرود –مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه گفت: این ۲ تیم در هفته بیست و هفتم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسابقه یادشده ، عصر روز دوشنبه هفته جاری ۱۶ اسفندماه در رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میزبان است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و موقعیتی که تیم سپیدرود رشت دارد، امیدواریم که این تیم بتواند با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، حریف خود را شکست دهد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد.

وی بیان کرد: تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۷ امتیاز در صدر جدول و تیم فولاد یزد نیز با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • علی (بندرعباس) گفت:

    به امید خدا و حمایت هواداران پر شور سپیدرود برنده بازی میشه…

  • سیمبر گفت:

    سلام.تماشاگران خوب سپیدرودتراخداکاری نکنیدسپیدروددوباره محروم ازتماشاگربشه کمیته انظباطی خیلی روی سپیدرودواقای نظرمحمدی حساس شده به امیدپیروزی پرگل.