وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میزبانی سپیدرود از استقلال اهواز در رشت: مصاف تیم های صدرنشین و قعرنشین لیگ آزادگان

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود صدرنشین در رشت به مصاف استقلال اهواز که در قعر جدول رده بندی قرار دارد ، می رود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : این ۲ تیم در هفته بیست و پنجم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسابقه یادشده ، عصر روز سه شنبه هفته جاری سوم اسفندماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار ، میزبان است.

وی اظهار کرد: پیش از این قرار بود این مسابقعه ، عصر روز یکشنبه هفته جاری دوم اسفندماه در رشت برگزار شود که به دلیل بارش برف سنگین ، این بازی با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: با توجه به شرایط جدول ، امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، حریف خود را شکست دهد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد.

وی بیان کرد: تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۳ امتیاز در صدر جدول و تیم استقلال اهواز نیز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • مجید گفت:

    با توکل به خداوند متعال، ان شاالله سپیدرود این بازی رو می بره…
    همیشه نبرد با تیم های قعرنشین سخت و دشواره… ان شاالله که دلاورمردان گیلان زمین دچار غرور نشن و بازی زیبایی رو انجام بدن…

    به امید صعود به لیگ برتر(ان شاالله)

  • دختر سپیدرود گفت:

    قرمز و آبی نریم
    گرما و سرما نریم
    برف و باران نریم
    بالا و قعرنشین نریم
    هرکی بیه ترکانیم