وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میزبانی سپیدرود از رایکا بابل در رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان رایکا بابل مازندران است.

به گزارش سایت سپیدرود، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر فردا (جمعه) در هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار افزود: با توجه به شکست سنگین هفته گذشته سپیدرود ، این تیم مترصد پیروزی در این دیدار خانگی است تا بتواند با کسب سه امتیاز این مسابقه، علاوه بر صعود در جدول رده بندی، شکست هفته گذشته را نیز به فراموشی بسپارد.

وی بیان کرد: با توجه به این امر، در هفته جاری تمرینات سپیدرود به طور منظم برگزار و بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم رایکا بابل مازندران هستند و امیدواریم که در این دیدار خانگی به یک پیروزی پرگل دست یابیم.

دیدار اضافه کرد: خوشبختانه در بازی برابر تیم رایکا بابل بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با تمام قدت و توان خود رو در روی این تیم قرار خواهیم گرفت و امیدواریم که در نهایت بتوانیم هر سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز در مکان نهم و رایکا بابل با شش امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.