وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میزبانی سپیدرود از شهرداری تبریز در رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود تیم فوتبال سپیدرود در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور در رشت میزبان شهرداری تبریز است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم یکشنبه هفته آینده ۱۳ بهمن ماه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود : با توجه به شرایط جدول، این دیدار برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در برابر شهرداری تبریز محکوم به پیروزی است تا با کسب سه امتیاز این دیدار فاصله خود را با این تیم افزاش دهد و علاوه برآن فاصله سرخپوشان رشتی نیز با سایر تیم ها انتهای جدولی افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل شکست هفته گذشته سپیدرود،  کادر فنی و بازیکنان این تیم مصمم به پیروزی در این دیدار خانگی برابر تیم شهرداری تبریز هستند تا با کسب سه امتیاز این مسابقه شکست هفته قبل را به فراموشی سپرده و دل هواداران خود را شاد کنند.

وی به مصدومیت حداقل دو بازیکن سپیدرود در این دیدار اشاره و بیان کرد: متاسفانه یکی از معضلات تیم سپیدرود رشت از ابتدای فصل جاری مصدومیت بازیکنان این تیم است که در هر دیدار حداقل چند بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند و در دیدار برابر شهرداری تبریز نیزساسان شیرمردی و پویا نزهتی به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم خود را همراهی کنند و چند بازیکن نیز منتظر نظر پزشک هستند.

دیدار خاطر نشان کرد: البته در دیدار خانگی برابر شهرداری تبریز نیازمند حمایت همه جانبه طرفداران خود هستیم و از هواداران سپیدرود دعوت می کنیم تا با حضور در ورزشگاه سردارجنگل رشت همانند گذشته از تیم خود حمایت کنند تا سپیدرود با این حمایت ها به یک پیروزی خانگی دست یابد.

وی تصریح کرد: گرچه تیم شهرداری تبریز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد اما این تیم برای رویارویی با سپیدرود استرس چندانی ندارد و به طور حتم آنان نیز برای کسب امتیاز به مصاف سپیدرود خواهند آمد و به همین دلیل این دیدار از حساسیت زیادی برخوردار است اما امیدواریم که بتوانیم برابر این تیم به یک پیروزی پرگل دست یابیم تا سپیدرود دوباره از تیم های انتهای جدولی فاصله گیرد.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم و شهرداری تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.