وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میعاد یزدانی: دربی شرایط خاص خودش را دارد / برای پیروزی مقابل ملوان هم‌قسم شده‌ایم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – وینگر تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازیکنان برای پیروزی در برابر ملوان انزلی هم‌قسم شده‌اند و در این دیدار از انگیزه بالایی برخورداریم.

به گزارش سایت سپیدرود، میعاد یزدانی در گفتگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه سپیدرود به‌هیچ‌وجه مستحق باخت در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نبود اظهار داشت: هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به دلیل کم‌تجربگی همچنین بدشانسی و ناداوری بازی‌هایمان را به رقبا واگذار کردیم اما از بازی چهارم همان تیم همیشگی شدیم و پس از پیروزی در برابر پیکان توانستیم سپاهان را نیز در اصفهان متوقف کنیم.

وی بابیان اینکه بعد از تعطیلات بازی‌های بهتری از خود ارائه خواهد داد افزود: در سه هفته ابتدایی لیگ از عملکردم چندان راضی نیستم و می‌توانستم بهتر باشم اما هم‌زمان با نتیجه‌گیری تیم از هفته چهارم فکر می‌کنم عملکرد فردی من نیز بهبود یافت و توانستم رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کنم.

وینگر سپیدرود بابیان اینکه آوراژ گلی پایین سپیدرود به دلیل بی‌دقتی در ضربات پایانی است تصریح کرد: ما در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر موقعیت‌های پرشماری بر روی دروازه رقبا ایجاد کردیم لیکن در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت و پاره‌ای مواقع بدشانس بودیم. مسلماً با تمریناتی که کادر فنی در تعطیلات برایمان به‌ویژه در فاز تهاجمی تدارک دیده است نوید خط حمله‌ای آتشین را خواهیم داد.

یزدانی بابیان اینکه سپیدرود در تعطیلات تمرینات خوبی انجام داده است افزود: در این مدت دو دیدار تدارکاتی نیز انجام دادیم و در حال حاضر مهیای نبرد در جام حذفی می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه انگیزه بالایی برای پیروزی در دربی دارد بیان داشت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و مسلماً بازی حساسی خواهد بود. تاکنون تجربه بازی در الگیلانو را نداشتم و انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار دارم. بازیکنان هم‌قسم شده‌ایم با پیروزی در دیدار حساس مقابل ملوان دل هوادارانمان را شاد کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.