وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میکسدزون سرخ – ملکی: علی آقا نمی‌دانست لگنم جابجا شده / تهیدست: بازی داشت به نفع ما پیش می رفت اما …

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کوروش ملکی دروازه بان تیم فوتبال تیم سپیدرود با وجود نمایش فوق العاده در دیدار مقابل پرسپولیس مورد غضب علی کریمی قرار گرفت.

از میکسدزون ورزشگاه آزادی، ملکی در گفت وگو با خبرنگاران درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوب بود و ما تمام تلاشمان را کردیم البته بازی سختی داشتیم و پیش بینی می کردیم که بازی سخت باشد اما نه در این حد. ما چیزی کم از حریف نداشتیم و برای کسب امتیاز به زمین رفته بودیم. تلاش کردیم که نتیجه بگیریم اما نشد. بچه ها با جان و دل بازی کردند تا با امتیاز به رشت برگردیم ولی نشد و بدشانسی آوردیم.

ملکی ادامه داد: با آمدن آقای کریمی وضعیت تیم خیلی بهتر شده و خودتان در جریان هستید که شرایطمان چطور بود اما روز به روز بهتر می شویم. او درباره شائبه وقت کشی بعد از واکنش هایش و البته عکس العمل طرفداران پرسپولیس هم گفت: هواداران پرسپولیس لطف داشتند، من قصد وقت تلف کردن نداشتم.

خبرنگاران همچنین درباره نارضایتی علی کریمی از وی سوال کردند که ملکی چنین پاسخ داد: علی آقا نمی دانست که من لگنم جابجا شده و با درد به بازی ادامه دادم. حتی به پزشک گفتم و منتظر بودم که تعویض شوم اما تعویض نشدم.

غلامی: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم

بازیکن سپیدرود گفت: مقابل تیم بزرگ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 محمد غلامی بازیکن تیم سپیدرود پس از بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد :بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ، چرا که مقابل تیم بزرگی همچون پرسپولیس بازی کردم ‌. شرایط تیم با حضور علی کریمی روز به روز بهتر می شود.

او گفت: برای بازی با پرسپولیس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم . پس از بازی با ملوان انگیزه و روحیه تیم بالا رفت.

غلامی افزود: مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تلاش کردیم تا یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم اما در نهایت از این تیم گل دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم.

بایرامی: پرسپولیس گل نزند هوادارانش اعتراض می کنند

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود می گوید که نمایش خوبی مقابل پرسپولیس که یکی از چهار تیم برتر آسیا است، داشته اند.

زنده از میکسدزون ورزشگاه آزادی مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال سپیدرود پس از پایان بازی که با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت، گفت: خسته نباشید به پرسپولیس می گویم که خوب بازی کردند و حقشان بود برنده باشند. مقابل تیمی بازی کردیم که جزء ۴ تیم برتر آسیا است و توانسته به الدحیل سه گل بزند.

تا دقیقه ۹۰ تلاش کردیم ولی نتیجه نگرفتیم ولی امیدوارم در بازی با پیکان جبران کنیم.

وی در مورد اینکه تیم در لیگ باقی می ماند، توضیح داد: صد در صد. ما اولا کلی هوادار داریم وبعد هم علی آقای کریمی داریم که به تیم شخصیت داده اند. الدحیل سه گل از این تیم خورده بود و ما تا دقیقه ۹۰ مقاومت کردیم.

مهاجم سپیدرود در مورد اعتراض هواداران به وقت کشی بازیکنان حریف توضیح داد: به هر حال طبیعی است که اگر پرسپولیس تا دقیقه ۹۰ گل نزند هواداران اعتراض می کنند. طبیعی بود به نظرم.

تهیدست: بازی داشت به نفع ما پیش می رفت اما …

مدافع سپیدرود بعد از ۹۰ دقیقه فشار مهاجمان پرسپولیس از نمایش تیمش نسبتا راضی بود.

از میکسدزون ورزشگاه آزادی، میثم تهیدست بازیکن تیم سپیدرود عقیده دارد چیزی تا به دست آوردن یک امتیاز این بازی باقی نمانده بود.

او به خبرنگاران گفت: بازی خیلی برای ما خوب پیش می رفت البته این را باید بگویم این نوع بازی آن بازی ای نیست که ما دوست داریم و بخواهیم مطلق دفاع کنیم ولی شرایط بازی طوری پیش رفت که ما عقب نشستیم.

تهیدست درباره گل همتی گفت: ما بد موقعی گل خوردیم و زمان برای جبران نداشتیم. این بازی برای ما تمام شد اما امیدوارم که روز جمعه از بازی پیکان امتیاز بگیریم و دست پر به رشت برگردیم.

آخرین جملات این بازیکن هم درباره هواداران سپیدرود بود: هواداران در هر شرایطی پشت تیم هستند و بابت حضور آنها  در ورزشگاه آزادی تشکر می کنیم و امیدواریم در بازی بعدی با جبران این نتیجه بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.