وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ناداوری بر علیه سپیدرود کی تمام می شود!؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کارشناس داوری مهم ترین برنامه فوتبالی تلویزیون با خطا اعلام کردن پنالتی که بر علیه سپیدرود در برابر ملوان اعلام شده بود، بار دیگر خبر از یک ناداوری آشکار بر علیه سپیدرود داد.

به گزارش سایت سپیدرود، هدایت ممبینی کارشناس این هفته برنامه نود در ارتباط با داوری مسابقه سپیدرود – ملوان، گفت: پنالتی سپیدرود درست بود و مدافع ملوان پای مهاجم را زد اما پنالتی ملوان اشتباه بود و بازیکن سپیدرود فقط توپ را زد.

این در حالی است که در لحظه اعلام پنالتی مسابقه در وقت های اضافی و با نتیجه مساوی یک بر یک دنبال می شد و مالکیت توپ و میدان در اختیار سپیدرود بود و پنالتی اشتباه اعلام شده، موجب از بین رفتن تعادل مسابقه شد.

این در حالی است که پیشتر و در هفته سوم لیگ برتر، میرزابیگی کارشناس داوری همین برنامه نود با اعلام اینکه هیچکدام از تصمیم‌های اشتباه هفته سوم به اندازه گرفته نشدن گل سپیدرود قبل از گل برتری گسترش فولاد، نتیجه بازی را عوض نکرد، بار دیگر خبر از خورده شدن حق تیم ریشه دار شمال در فوتبال ایران داد.

در مسابقه گسترش فولاد با سپیدرود رشت که در هفته سوم و در تبریز برگزار شده بود، در نیمه دوم و زمانی که بازی صفر – صفر مساوی بود، داور گل سالم سپیدرود را آفساید گرفت و نتیجه آن شد که یک گل سالم سپیدرود مردود شد و پسران مظلوم رشتی بازی را که می توانستند برنده از زمین خارج شوند با باخت در واپسین ثانیه های بازی عوض کردند.

قبل از بازی با گسترش و در هفته دوم نیز در دیدار سپیدرود – سیاه جامگان و در حالی که سپیدرود در خانه به میدان می رفت، در همان دقایق چهار و پنج ابتدایی داور مسابقه از اعلام خطای مسجل پنالتی بر روی پویا نزهتی چشم پوشی کرد تا سپیدرود مسابقه ای را که می توانست در خانه برنده باشد، با اختلاف یک گل واگذار نماید.

این سه اتفاق تمام ناداوری های روی داده در همین مدت کوتاه از آغاز فصل تازه شروع شده فوتبال ایران نبوده و بسیار صحنه های ریز و درشت دیگری در جریان بازی بر علیه سپیدرود به وقوع پیوسته است و این سه صحنه فاحش تنها به این دلیل آورده شد که در سه بازی یاد شده منجر به تغییر نتیجه و از کف رفتن امتیاز و حذف در جام حذفی شده است.

این سوت زدن های غیر منصافنه در سال گذشته و در لیگ دسته اول و پیش از آن هم بر علیه یکی از معدود تیم های خصوصی و ریشه دار فوتبال ایران وجود داشت و هواداران پرشمار سپیدرود تصور می کردند که پس از صعود به سطح نخست فوتبال ایران قرار است سایه شوم ناداوری دست از سر سپیدرود بردارد، که ظاهرا از شواهد بر می آید که این قصه ی تلخ ادامه دار خواهد بود!!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

16 دیدگاه ارسال شده است

  • گیله مرد گفت:

    علی نظر و باقیه زاکان باید اشانه بیشناوید و خوشانه روحیه از دست ندید و بدانید کی ا جا جدول مین اشانه جاجیگاه نیه

  • ابای گفت:

    پنالتی بود همه هم دیدن… پارسال هر بازی کم میلوردین داور واستون پنالتی میگرفت…. راجبه اون حرف بزن…

  • ابای گفت:

    2تا اخراج نکرد داور بازیکن شما رو … شما عدت کردین 3تا میخورین بعد شلوغش میکنین… هیچوقت مردانه نمیگین باختیم چون ملوان قویتر بود… همیشه عذر بدتر از گناه میارید

  • احمد حسن زاده گفت:

    من بعنوان یک طرفدار رشتی وگیلانی باید انتقاد خودم رو نسبت به مطالب بالا عرض کنم و اینکه اعلام کنم سپیدرود در بازی با ملوان راهکاری برای عبور از دفاع تیم حریف نداشت ودر ضمن یک تعداد بازیکن داره که درحد لیگ برتر ونام سپیدرود و ان تماشا گران با تعصبش نیست . مربی باید آن جسارت رو داشته باشه با توجه به عم پشتوانه مالی از بازیکنان جوان وگمنام استفاده کنه تا علیرضا جهانبخش های جدید معرفی کنه .

  • فراز گفت:

    عزیزم 90 گفته پنالتی نبوده و ما به ناداوری باختیم و بازم مفت مفتکی بردین با این وضع..
    شما دیگه چی میگی و کجای فوتبالی وقتی درست ترین برنامه ی ورزشی ایران میاد میگه پنالتی اشتباه براتون گرفتن, شما این وسط چی میگی؟!

  • کوروش گفت:

    دوستان ملوانی بازی تمام شد شما جام حذفی رو بردید مبارک باشه. تمام
    از این پس مطالبی رو که میزارین دقت کنید شما تو همون دسته یک هستین یک لیگ با سپیدرود فاصله دارین . پس کمتر نطق کنید . مطمن باشید دور دیگه یا خدا رحم کنه بهتون دور بعدتر حذف میشین.
    برین به فکر بازی با تیمهای دسته اولی باشید . هرچند بردن سپیدرود رو تو خوابم نمیدیدن

  • حامد گفت:

    اقای کوروش اقای فراز من تعجب می کنم شماها تا قبل از برنامه 90 اصلا در مورد پنالتی حرف نزدید وهابی مجری و گزارشگر طرفدار تیمهای رشتی هم گفت پنالتی صددرصد درسته خود مسئولین سپیدرود و مربیان و بازیکنان و خود احمد اهی اصلا اعتراض نکردن حالا چون کارشناس نود گفته ممکنه درست هم نباشه باختتون رو گردن داور انداختید . عزیان من واقعیت اینه که تیمهای رشتی هیچ موقع حریف ملوان نبودن 40 سال شما پایینتر از ملوان بودید حالا یک سال همش یک سال اومدید لیگ بالاتر خودتونو گم کردید بشینید کمی فکر کنید دوستمون میگه ملوان بردن سپیدرود رو در خواب نمیدید . چرا؟ مگه تاحالا ملوان تیم های رشتی را نبرده ؟ سپیدرود برنامه نداشت هدف نداشت تاکتیک نداشت برعکس ملوان همه اینها را داشت . دعا کنید امسال در لیگ برتر بمونید و باز هم دعا کنید ملوان بیاد لیگ برتر گیلان 2 تا نماینده داشته باشه

  • گیلان گفت:

    بهتر است یک بار دیگر 120 دقیقه بازی را مرور کنیم حتی یک توپ به چهار چوب دروازه ملوان زده نشد !!!! اگر در زدن ضربات اخر مهاجمان ملوان دقت بیشتری میکردند نیجه بازی در وقتهای قانونی حداقل با اختلاف 4 گل میشد !!

  • قرمزته گفت:

    ما اصلا خوب نبودیم و نتیجه عادلانه بود . بازی حذفی را فراموش کنیم و به فکر بازیهای لیگ باشیم

  • فرزاد گفت:

    اینجا سایت سپیدروه یا سایت ملوان!!!!!
    سپیدرود روزش نبود و بس حالا که بردید تو فکر بازیهای بعدی تون باشید رتبتون یکه البته دو تا یک
    سقوط هم دور از دسترس نیست

  • حامد گفت:

    در ضمن از مسئولین این سایت هم تشکر می کنم که بدون جانبداری نظر همه را چه مخالف چه موافق و چه طرفدار تیم رقیب را تأیید می کنند . من یک انزلیچی هستم طرفدار ملوان ولی طرفدار سرسبزی استانم ، باران های نقره ای استانم مردم با فرهنگ استانم غذاهای لذیذ استانم جاذبه های زیبای استانم هستم. فرهنگ بالای گیلان یعنی این

  • فراز گفت:

    حامد عزیز
    چرا قبلا صحبتی از پنالتی نکردیم؟!
    واضحه:
    نیازی به شلوغ کاری و جو سازی نیست. فراموش نکن پارسال تعداد پنالتی های گرفته نشده واسه سپیدرود دو رقمی شده بود اگه فراموش کردی یه بار دیگه برو تماشا کن چون مربوط به همون لیگی هست که شما توش هستین و به شما بازی ها رو نشون میدن 😉
    اما وقتی کارشناس میاد میگه پنالتی نیست و شما یهو با طرفداری غیر منطقی برمی گردی میگی پنالتی 100% بوده, دیگه آدم صداش درمیاد.
    سپیدرود حریف ملوان نشده؟
    پس اون بازی ای رو که با ناداوری سالیان سال پیش بردین در حالیکه تو روز روشن , داور سر سپیدرود رو برید رو برو از بزرگان فامیلت بپرس ببین ماجرا چی بوده.
    ما هم اگه هر سال بازیکن مفت از تیم های دیگه می گرفتیم, همیشه ادعا داشتیم!!!
    بازیکنایی که فقط به خاطر یه سری تشکیلات و قوانین مضحک, مجبورن تو یه سری تیمای (( خاص )) بازی کنن و ملوان هم همیشه یکی از همون ها بوده و ظاهرا خواهد بود.
    علاوه بر این ها, بر کسی پوشیده نیست که ملوان همیشه از کمک های داخل استان هم به بهترین شکل سهم داشته و گاه و بی گاه بودجه براش صادر میشده و همه ی این هارو خود شما دوستان انزلی چی بهتر از هرکس دیگه ای می دونین اما قبول کردنش نیازمند یه معرفت و مردانگی خاصی داره که …!!
    حالا ام برد با ناداوری نوش جونتون و گوارای وجود.
    امیدوارم بتونین به مراحل بالاتر برسین که این البته جای بحث و تامل داره D:
    ولی خب واقعا امیدوارم دیگه بتونین توی لیگ دسته اول خوش بدرخشین و مدعی شین که البته این هم هر چی می خوام امیدوار باشم بهش , بیشتر خندم می گیره D:

    و من الله توفیق

  • حامد گفت:

    اقای فراز عزیز میشه بفرمایید امثال همین حسین کعبی ها ، پویا نزهتی ، احمد آهی ، هادی تأمینی ، ایمان صادقی ، شهاب کرمی غلامرضا رضایی و خیلی های دیگه از کجا اومدن ؟ نکنه حاصل بازیکن سازی آکادمی سپیدرود هستن ؟

  • حامد گفت:

    اقای فراز میگی نیاز به جوسازی و شلوغکاری نیست ؟ اونم شما!!! میشه بفرمایید شیشه اتوبوسها رو بعد بازی کی شکست؟ سر شکسته هوادار ملوان رو چی ؟ نکنه خودش کوبیده به دیوار انداخته گردن شما ؟ برادر من یه کم واقع بین باش . یعنی توی این 40 50 سال گذشته ملوان همش با ناداوری سپیدرود رو برده ؟ منطق هم خوب چیزیه . چرا نمی خواهید قبول کنید ملوان افتخار شمال ایرانه از گیلان تا مازندران . اینو که نمیشه انکار کرد توی همین بازی نزدیک بود 6 تایی بشین بعد میگی با ناداوری ؟ 2 تا بازیکن شما باید اخراج می شد داور با شما مهربان بود که . پویا نزهتی به حیله گر بودن معروفه ملوان هم بازی می کرد اینجوری بود خدای شبیه سازیه اگه بخواهیم انصاف داشته باشیم بازیکن ملوان اصلا نزهتی رو نزد این نزهتی چند سال بازیکن ملوان بوده از همه چیطش ما خبر داریم دیگه به ما نگو که . در ضمن من 37 سالمه خیلی از بازیها یادمه فکر کنم شما زیاد یادت نیست

  • فراز گفت:

    حامد عزیز
    ظاهرا انتقال پویا نزهتی بازیکن با سابقه ی ملوان به سپیدرود خیلی برای شما دردناک بوده 🙂
    باشه شما 37 سالته منم 110 سالمه..

    نمی دونم کسی از آکادمی حرف زد؟؟ یا از این حرف زده شد که بازیکنای مفت تیمای دیگه چطوری هدف 2-3 تا تیم خاص قرار می گیرن!!

    آقای حامد عزیز؟
    برادر گل من؟
    بی زحمت شما دیگه از فرهنگ و تماشاگر و ادب و اینا حرف نزنین که پرونده ی سیاه مردم انزلی تو کل ایران مشخصه..
    دیگه همه ی ایران انزلی چیای محترم رو به دعواگیری و دردسر و … می شناسن.
    میگی نه؟ بفرمایید رندوم از چنتا غیر گیلانی بپرسین نتیجه رو واسه ما شرح بدین.
    خدا رو شکر در این مورد بدلیل اینکه چندین سال توی شهر های مختلف جنوب و ضمنا در تهران کار کردم, کاملا آگاه هستم و والا خجالت میکشم وقتی میشنوم هر کس و ناکسی تا اسم انزلی رو میشنوه صحبت از 2-3 مورد می کنه که جاش نیست اینجا عنوان شه و ضمنا به روحیه ی دعواگیری و جنجال سازی و بی فرهنگی این مردم محترم اشاره می کنه..
    والا آدم خجالت می کشه اینارو میشنوه..
    موندم با چه رویی از تماشاگران سپیدرود انتقاد می کنیین؟!!

  • عماد گفت:

    کاری به پنالتی نداریم، هفتاد دقیقه نتونستید جلوی تک بازیکن رو بگیرید .دیگه ادعا نکنید.