وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نادر دست نشان سرمربی سپیدرود شد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت از سوی افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نادر دست نشان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول آزادگان به عنوان  سرمربی جدید این تیم جانشین علی نظرمحمدی شد.

دست نشان فصل پیش پس از کناره گیری علی کریمی از مالکیت و مربیگری این تیم سکان هدایت سپیدرود را در دست گرفته بود اما در ابتدای فصل جای خود را به نظرمحمدی داده بود.

نادر دست نشان پیش از این سابقه سرمربیگری در سطح نخست فوتبال ایران با تیم های؛ پگاه گیلان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود کند و موفق شده بود تیم های شهید قندی یزد، نساجی مازندران، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس را تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر رهنمون سازد.

نادر دست نشان در سال ۸۷ علاوه بر آنکه توانست تیم پگاه گیلان را در سطح نخست فوتبال ایران حفظ نماید، موفق شد تا با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • meysam gilemard گفت:

    اقا حداقل تا پایان فصل ببندید خوب نتیجه نگرفت بشه عوضش کرد

  • meysam gilemard گفت:

    نیک نظر اونجا چیکار میکنه

  • رضا -ص گفت:

    مربی محترم فعلی زمانی گفته بود برای حفظ سپیدرود در همین لیگ آمده تا تیم از هم نپاشد حالا چطور شد که 2 فصل قرارداد بست و در بند فسخ قرارداد هم آورده بودند حتما باشگاه باید 2 سال کل قراردادش را بدهد؟ عجب مگر ایشان چه سوابقی داشتند که مدیریت باشگاه 2 سال قرارداد با تبصره فسخ به نفع سرمربی منعقد کردند؟!! چطور آقایان برای قرارداد با نادر امپراتور پول نداشتند ولی با با ایشون برای 2 فصل داشتن؟ در هر صورت سرنوشت مشارلیه از پیش مشخص بود که به نیم فصل نمی رسه سابقه ایشان هم مشخص بود مشتمل بر سقوط داماش به لیگ یک، ناکامی در سپیدرود طی نیم فصل اول لیگ برتر و فقط چند امتیاز ناقابل و بازگشت مجدد توام با شکست و ناکامی در سپیدرود، به ویژه باخت افتضاح در مقابل ملوان. ملوانی که ضعیف ترین تیم تاریخ خود در 50 سال اخیر بود. به نظر می رسد شاید اگر فرشاد پیوس بعد از صعود به لیگ یک با سپیدرود به توافق رسیده بود به خصوص با تیم محکم و جنگنده ای که ساخته بود، این اقبال هم به مربی جوان گیلانی نمی رسید که تیم ساخته و پرداخته فرشاد را به لیگ برتر برساند!علی ایحال برای مربی جوان و آینده دار گیلانی که هنوز از تجربه لازم و کافی برخوردار نیست آرزوی توفیق می کنیم که به توصیه بزگترهاش قبلا گوش نکرد که در این تیم مردمی و پرطرفدار با سایت و تعریف و تمجدید اطرافیان و مساعدت چند لیدر نمی توان نتیجه گرفت. مهم جایگاه در جدول رده بندی است. مضافا تخریب علی کریمی و دیگران هم اینجا باعث صعود نمی شود. دوره تبلیغات به نفع خود و به ضرب و زور در فوتبال تمام شده و .. امروز فوتبال در دنیا یک علم است. انشالله این عزیز در سال های آتی پس از کسب اندکی تجربه بیشتر بتواند مجددا به سطح اول فوتبال کشور برگردد لیکن بهتر است ابتدا در تیم های پایه و غیر پرطرفدار کسب اندوخته کرد تا در آینده از آنها بهره گرفت. با آرزوی توفیق مجدد برای همگی

  • عشق رشت گفت:

    آقای رضا نشخصه که ذره ای درک فوتبالی نداری