وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ناصر جنگی داور دیدار تیم های سپیدرود رشت و فولاد یزد شد

رشت – ایرنا – ناصر جنگی عهده دار قضاوت دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد یزد شد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : با اعلام فدراسیون فوتبال ، اسلامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول معرفی شد که گروه داوری ۲ تیم سپیدرود و فولاد یزد نیز اعلام شد.

علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، ناصر جنگی به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد یزد معرفی شد.

وی اظهار کرد: همچنین بابک عباسقلی زاده و رضا نجفی به عنوان کمک داور ، ناصر جنگی را همراهی خواهند کرد ، مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی نیز ناظر بازی خواهند بود.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد یزد عصر یکشنبه هفته جاری ۱۶ اسفندماه در هفته بیست و هفتم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۷ امتیاز در صدر جدول و تیم فولاد یزد نیز با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • دختر سپیدرودی گفت:

    توجه:محمد عباس زاده آقای گل لیگ ۱ و بازیکن نساجی که در بازی مقابل استقلال اهواز مورد حمله با چاقو قرار گرفته بود و نزدیک بود جانش رو از دست بده حالا از سوی حسن زاده تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محرومش میشه!!این تا اطلاع ثانوی دقیقا کی هست؟!یعنی درست زمان بازی حساس نیروی دریایی انزلی با نساجی!!!متاسفانه این قوی به اصطلاح سپید در مرداب لجن زندگی میکنه

  • حمید گفت:

    اگه یادتون باشه من چند وقت پیش گفتم در پشت پرده خبرهایی هست و تصمیم گرفتن تیمهای مس و ملوان رو بفرستن لیگ برتر !
    دقیقاً همه چیز داره به نفع این دوتا تیم برنامه ریزی میشه ، اصلا چرا باید اونا یه روز بعد از ما بازی کنند ؟؟
    الان که به هفته های آخر داریم نزدیک میشیم باید تمام بازیها هم زمان باشه
    اونا اونقدر نامرد هستند که …

  • پدرام گفت:

    گل گهر برای چی برنده شد؟چون تو خونش براش پنالتی گرفتن گل اولو زد و اونقد وقت تلف شده گرفتن تا گل دومم زد و برنده شد.اما وقتی پنالتی ما رو جلو تیم ضد فوتبال فولاد نمیگیرن دیگه ما باید چیکار کنیم.حالا که شبکه باران میخواد بازی مول وان خارج خونه رو پخش کنه!عجب!!!اونم از بهترین گل زن لیگ یک و نساجی که دقیقا روز بازی با نیروی دریایی عن زلی محروم میشه و و و

  • لشت نشا گفت:

    واقعا که!!!تیتر ورزش ۳ رو داشته باشید
    پنالتی جنجالی سپیدرود صاف شدمهمترین اتفاق این بازی سرنگونی الماسخاله بازیکن سپیدرود در محوطه جریمه بود که به عقیده بازیکنان میزبان یک پنالتی آشکار بود اما داور چنین نظری نداشت. این صحنه بعد از متوقف کردن بازی و کش و قوس در نهایت پنالتی اعلام نشد تا سپیدرود تاوان پنالتی جنجالی بازی استقلال اهواز را پس بدهد