وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ناظمی مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مالک باشگاه سپیدرود رشت از پذیرش استعفای مسعود حیدری و انتصاب افشین ناظمی به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه خبر داد.

به گزارش سایت سپیدرود، کیومرث بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استعفای مسعود حیدری از مدیرعاملی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: ایشان در یک ماه اخیر زحمات فراوانی در سپیدرود کشیدند و بنا به دلایلی از حضور در جمع سرخ‌های شهر باران انصراف دادند.

وی از پذیرش استعفای حیدری خبر داد و افزود: پس از قبول استعفای حیدری، با افشین ناظمی مذاکره کرده و ایشان را به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب کردم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر حمایت از کادر فنی و بازیکنان سپیدرود افزود: سپیدرود پس از سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول با خانه‌تکانی اساسی مواجه شده و علی نظرمحمدی بازیکنان جویای نامی را جذب کرد.

بیات با اشاره به‌تساوی سپیدرود مقابل مس رفسنجان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول بیان کرد: هفته‌های نخست رقابت‌های لیگ غیرقابل پیش‌بینی بوده و تیم‌ها در فشار بدن‌سازی هستند، سپیدرود جوانان جویای نامی را جذب کرده است و به ادامه رقابت‌ها خوش‌بین هستیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.