وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ناظمی: منتظر تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود هستیم

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه هواداران این تیم در دیدار مقابل مس تأثیرگذار خواهند بود، گفت: منتظریم هر چه سریع‌تر تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص‌شده و باقدرت بیشتری برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

به گزارش سایت سپیدرود، افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تغییر سرمربی سپیدرود اظهار کرد: آقای نظرمحمدی ابتدای فصل رشادت به خرج داده و با دستانی خالی وارد گود شدند، سپیدرود در طول فصل با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم کرده و در تلاشیم این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه فوتبال ورزش بی‌رحمی است، افزود: عوامل متعددی در کسب نتایج ضعیف هفته‌های اخیرمان دخیل بود، مصدومیت بازیکنان و بدشانسی مانع از کسب نتایج لازم شد و مجبور شدیم با سرمربی تیممان قطع همکاری کنیم، نظرمحمدی برای سپیدرود زحمات بسیاری کشیده و این زحمات از اذهان هوادارانمان پاک نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه خاطر نشان کرد: مذاکرات خوبی بین آقایان «مبارکی» متقاضی خرید باشگاه، «بیات» مالک فعلی و «کریمی» مالک سابق باشگاه انجام‌ شده و طرفین به تفاهم لازم رسیده اند.

فرآیند انتقال مالکیت کمی زمان بر بوده و پس از تائید توسط اداره کل ورزش و جوانان، امتیاز باشگاه به نام آقای مبارکی انتقال پیدا می کند.

ناظمی انتقال مالکیت سپیدرود به متقاضی جدید را مثمر ثمر دانست و افزود: با حضور مالک جدید، برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت را با جدیت بیشتری دنبال کرده و می‌توانیم ثبات را به باشگاه سپیدرود بازگردانیم.

وی با اذعان به تغییرات بنیادی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: بیش از ۸۰ درصد از بازیکنان تیم تغییر کردند و به همین دلیل برای کسب نتایج لازم، به صبوری بیشتری از سوی هواداران پرشورمان نیاز داریم، تغییرات کادر فنی می‌تواند شوک مثبتی به تیم ایجاد کند و با توجه به شناختمان از آقای دست‌نشان، به سمت موفقیت پیش می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه اشتباهات داوری در دربی شهر باران تأثیرگذار بود، تصریح کرد: در دیدار مقابل داماش می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم و اشتباهات داوری تفاوت دو تیم را رقم زد، برای داماش گیلان در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم به‌زودی دو تیم داماش و سپیدرود در لیگ برتر، دربی شهر باران را برگزار کنند.

ناظمی با اشاره به محرومیت سامکن از دیدار مقابل مس کرمان گفت: در دیدار مقابل کویرنشینان چشم‌انتظار حضور پرشور هوادارانمان هستیم و هواداران برگ برنده تیممان مقابل مس خواهند بود، رقابت‌های لیگ یک فرسایشی بوده و جبران اختلاف ۱۱ امتیازی با صدر جدول، سخت ولی قابل دستیابی است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.