وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نامه ثابت قدم به استاندار؛ شهرداری رشت آماده خریداری تیم سپیدرود است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شهردار رشت طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان از آمادگی شهرداری رشت جهت تملک باشگاه سپیدرود با توجه به فاصله زمانی کوتاه باقیمانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.

متن نامه ثابت قدم به این شرح است:

جناب آقای دکتر نجفی

استاندار محترم گیلان

با سلام

احتراما ، عطف به بخشنامه شماره ۱۷۸۴۲ مورخ ۹۳/۱۰/۰۸ آن معاونت محترم در خصوص ممنوعیت شهرداری ها از خرید تیم های ورزشی حرفه ای به استحضار می رساند تیم فوتبال سپیدرود رشت از قدیمی ترین و ریشه دارترین باشگاه های فوتبال ایران بوده که به عنوان یکی از دیرپاترین تیم های فوتبال استان گیلان از بدو تاسیس ،پیوسته در لیگ های مختلف فعال بوده و افتخارات و خاطرات فراوانی را برای مردم شریف شهر رشت و استان گیلان رقم زده است. این تیم فوتبال مردمی که بنابر آخرین نظرسنجی برنامه پرمخاطب نود در حال حاضر چهارمین تیم پرطرفدار کشور بعد از تیمهای پرسپولیس ، استقلال و تراکتورسازی می باشد و ریشه در فرهنگ و گذشته گیلان داشته و خیل عظیمی از هواداران اعم از پیر و جوان سالیان سال است که عاشقانه پیگیر نتایج و وضعیت این تیم بوده اند، حالیه بعد از گذشت ۲۵ سال این باشگاه پرطرفدار ملی،دو فصل پیاپی ابتدا از لیگ دسته دو به دسته یک ودر سال جاری هم ازلیگ دسته یک به لیگ برتر صعود نموده است و موجی از شور و نشاط و شادی را در استان گیلان به همراه داشته که قطعا حفظ این روند می تواند از جنبه های سلامت اجتماعی ، ورزشی، کاهش میزان جرایم در سطح شهر، افزایش نشاط اجتماعی و… تاثیر بسزایی به همراه داشته باشد.

حالیه آنچه طی روزهای جاری نگران کننده به نظر می رسد،بلا تکلیفی تیم فوتبال سپیدرود جهت شرکت در مسابقات فصل پیش رو در لیگ برتر به جهت نامشخص بودن وضعیت مالکیتی است. در این راستا بر اساس بازدید های انجام گرفته توسط مسئولین سازمان لیگ برتر فوتبال احتمال حذف تیم از مسابقات پیش رو در لیگ برتر وجود داشته و چنانچه این موضوع تحقق یابد قطعا ایجاد نارضایتی فراوان شهروندان و حاکم شدن فضای یاس و نا امیدی بر شهر رشت و حتی الامکان استان گیلان دور از انتظار نخواهد بود.

لذا با عنایت به شرح یاد شده و با توجه به اینکه در حال حاضر علی رغم اعلام آمادگی مسئولین هیات فوتبال استان بعنوان متولیان فعلی تیم جهت واگذاری امتیاز باشگاه، هیچگونه شخص حقیقی و حقوقی جهت تعیین تکلیف و خریداری آن باشگاه مراجعه ننموده و این موضوع همانگونه که درصدر ذکر شد طی روز های آینده ممکن است به کنار گذاشته شدن این تیم مردمی و پرهوادار از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور منجر گردد،لذا به جهت جلو گیری از آثار ناگوار اجتماعی واحترام گذاشتن به علایق و تقاضای خیل عظیم هواداران و عاشقان آن در جای جای استان گیلان ، شهرداری رشت این آمادگی را دارد همانگونه که با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر طی دو فصل گذشته کمک های شایانی در راه صعود آن تیم به لیگ های بالاتر انجام داد با خریداری امتیاز باشگاه سپیدرود همانند شهرداری تبریز ،شهرداری ارومیه، شهرداری بوشهر و بسیاری از شهرداری های کشور که در لیگ های مختلف حرفه ای و رشته های گونا گون حضور دارند با نام سپیدرود در مسابقات لیگ برتر فصل آتی حضور یابد . لذا مستدعی است به جهت شرایط خاص ذکر شده و رعایت مصالح عمومی و اجتماعی شهر و توجه به علایق موجود مردمی ، با نگاه افزایش نشاط اجتماعی ، افزایش سطح سلامت و علاقه مندی به ورزش در جوانان،کاهش ناهنجاری ها و جرایم در سطح شهر رشت و حتی استان گیلان موافقت جنابعالی به این شهرداری امر به ابلاغ گردد تا متعاقبا بعد از اخذ مجوز لازم از شورای محترم اسلامی شهر رشت اقدامات بعدی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

13 دیدگاه ارسال شده است

  • وحید گفت:

    خیلی خوب بود. انشاا… مانعی در تحقق این امر ایجاد نشود. وضعیت مالکیتی سپیدرود نگران کننده است.

  • رشتی اصیل گفت:

    ثابت قدم تو به این پیاده راه ضد فرهنگی برس . با این پیاده راه ضربه بزرگی به شهر زیبا رشت زدی .خواهشا دیگه دست از سر سپیدرود بردار وبه سپیدرود ضربه نزن .

  • رشتی اصیل گفت:

    اقای ثابت قدم شما بهتره به پیاده راه ضد فرهنگی برسی .همین که شهر دوست داشتنی رشت رو به این روز انداختی بسه .خواهشا دست از سر سپیدرود بردار.

  • آرمان گفت:

    آقای رشتی اصیل پیاده راه، ضد فرهنگیه؟؟؟ رشت رو زشت کرده؟؟؟
    افکار افرادی مثل شما باعث میشه این شهر به هیچ پیشرفتی نرسه، واقعاً که.

  • فرهاد گفت:

    درود
    درود
    دوستان توجه داشته باشند این فردی که بنام رشتی اصیل کامنت می گذارد اساسا” رشتی نیست بلکه از این پان ترکهای نفوذی است که در همه چیز شکست خورده اند و حالا سعی در ایجاد انشقاق در بین رشتی ها را دارند. به مطالب کذب و بی ربط اینگونه افراد توجه نکنید. از آقای ادمین تقاضا دارم توجه بیشتری داشته باشد و کامنت های اینها را تایید نکند.

  • حامد گفت:

    از سال ۱۳۶۶ حرف از ایجاد این طرح بود و خیلی طرح جالب و زیبایی است, فقط حیف که من سالهاست که رشت نیستم تا ببینم.

  • رشتی اصیل گفت:

    آقا آرمان وآقا فرهاد من واسه شما ثابت می کنم که ثابت قدم فقط واسه تبلیغات خودش این کارهارو میکنه . اون اصلا از فوتبال هیچی نمی دونه.ایا این طرح بی ار تی و پیاده راه به نظر شما طرحی خوبی بود . من با تحقیق به شما اثبات میکنم که این ضررش از سودش بیشتر بود واسه این شهر .

  • اسی گفت:

    از سپیدرود افتادیم تو پیاده رو کلا بکس کوچه رو اشتباهی اومدن…..

  • سپیدرود - یوونتوسی گفت:

    هر غلطی می کنید تیم رو جمع کنید که لیگ برتر نزدیکه و باید سروسامان بگیر سپیدرود…

  • منصور گفت:

    آقای رشتی مثلا اصیل! خوبه یادبگیریم در مورد چیزی که تخصص نداریم حرفی نزنیم . اولا پیاده راه رشت به زیباترشدن شهر کمک بسیاری کرده دوما شهرداری که یکی از معدود حامیان مالی سپیدرود بوده دست از سر تیم برداره که امثال شماها که فقط حرف زدن بلدید باشین و غر زدنهاتونو ادامه بدین؟ خوبه واقع بین باشیم.

  • محمد - نرم افزار گفت:

    آقای رشتی به اصطلاح اصیل، 100سال دیگه، این پیاده راه که شما میگین، میشه مثل میدان امام اصفهان.
    یک نفر باید میومد و اینکار رو میکرد و فحش میخورد، تا بالاخره رست یک تکونی بخوره.
    تو انزلی چی اصیل هم نیستی، چه برسه رشتی اصیل

  • عماد ۱ گفت:

    ادمین انگار خوابه چرا کامنتهایی که باعث دل چرکین شدن مردم میشه را به بهانه عدم سانسور دایم می چاپی؟ رشتی اصیل اولا تو برو دل نگرانیت را تو ده خودت پیگیر باش نه تو شهری که با دو تا پیاده رو که هیچ با صدتا بزرگراه هم دچار بی فرهنگی نمیشه نکنه نگران ۴تا جوونی که لبخندزنان تو این شهر قدم میزنن تو را دل نگران میکنه..کوتاه سخن اینکه اینجا ما نگران تیم هستیم و دست ادمهایی که با هر نیتی اما صادقانه به این تیم کمک کنن را میفشاریم حتی اگر به نیت تبلیغ خودشان باشد ….

  • javad گفت:

    جناب اقای رشتی اصیل بنده بلاجبار از سال 81 بخاطر مسائل کاری مثل خیلی دیگه از همشهری هام در تهران ساکن هستیم.رشت یک شهر بزرگ هستش و باید مثل شهرهای بزرگ واسش از الان برنامه ریخت.
    بی ار تی که هیچ از الان باید بفکر مترو باشند.یک پایانه گیل برای رشت کم هستش و باید چندین پایانه مسافرتی احداث بشه برای شهرهای اطراف(پیشرقته و درست حسابی)ایتسگاه های تاکسی مناسب با wc و مسقف تا مسافران و راننده ها اذیت نشنود.
    فرضا همون پیاده روی شهرداری که میفرمایید مگه خوب ساختمان شهرداری زمان رضاخان دست نشد؟خوب اون واسه اون سالها با اون شرایط جواب میداد ولی الان جواب نمیده باید طرحهای ترافیکی از الان توی رشت پیاده بشه ورگرنه 50 سال دیگه الا نمیشه شهر رو جمع کرد.
    بنظرم شهرداری کار شجاعانه کرد در خصوص پیاده رو.یکی دیگه از جاذبه های توریسیتی شهر میتونه تالاب عینک باشه تا با سرمایه گذاری و خرید خانه های یخسازی و باغ سالار و اونجا یک پارک عالی بشه.