وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ناکامی ادامه دار فوتبال گیلان با کسب ۱ امتیاز

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک در حالی به اتمام رسید که نمایندگان گیلان برای دومین هفته متوالی تنها یک امتیاز کسب کردند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسیده و عملکرد ضعیف سه نماینده گیلان به دومین هفته متوالی کشیده شد.

تساوی خانگی داماش در روز قهر سرمربی!

داماش گیلان در دیداری سرد و کسل‌کننده مقابل نود ارومیه تن به‌تساوی بدون گل داد، در روزی که بیش از دو هزار تن از هواداران این تیم شاهد غیبت سرمربی تیمشان بودند و تلخی این تساوی با طعم غیبت سیامک فراهانی برای هواداران دوچندان شد.

لاجوردی پوشان شهر باران در چهار دیدار اخیر خود در لیگ یک و جام حذفی از کسب پیروزی بازماندند، این تیم مقابل سایپا در تهران دو بر یک متحمل شکست شده و از جام حذفی کنار رفت، در رقابت‌های لیگ در خانه مقابل نود و مس به‌تساوی دست یافتند و در البرز مقابل گل ریحان تن به شکست سنگین سه بر صفر دادند.

انصراف مدیران داماش از تیم‌داری باعث شده است موجی از نگرانی در دل اهالی فوتبال رشت به‌ویژه هواداران داماش پدید آید، هوادارانی که همواره پشت داماش ایستادند، در این سال‌ها از این آمدورفت‌ها در فوتبال گیلان زیاد اتفاق افتاد، افرادی آمدند و رفتند اما همواره این جایگاه دوازده است که خالی نشد.

سرمربی داماش پس از قهر چند روز در تمرین روز سه‌شنبه این تیم شرکت کرد و مشخص نیست مدیران داماش از تصمیم خود مبنی بر انصراف از تیم‌داری صرف‌نظر می‌کنند یا بار دیگر به تیم‌داری در فوتبال ادامه می‌دهند.

داماش گیلان در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۱۰ امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده است، این تیم در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک روز جمعه نوزدهم مهرماه در رفسنجان به مصاف مس این شهر می‌رود.

باخت پشت باخت؛ حکایت تکراری این روزهای ملوان!

تیم فوتبال ملوان انزلی در خانه ترک عادت نکرد و مقابل گل ریحان البرز تن به شکست یک بر صفر داد، شاگردان احمدزاده به همراه شهرداری تبریز تنها تیم‌های بدون برد در رقابت‌های لیگ یک هستند و هواداران پرشور این تیم، منتظر آغاز پیروزی‌های تیمشان هستند.

شکست ملوان مقابل گل ریحان، چهارمین شکست متوالی این تیم در رقابت‌های لیگ یک است، آخرین امتیاز قوهای سپید در هفته سوم مقابل داماش گیلان در الگیلانو به دست آمد و ملوانان پس‌ازاین دیدار مقابل تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خوشه طلایی ساوه، مس کرمان و گل ریحان تن به شکست دادند.

آمار عجیب ملوانان در این چهار دیدار، دریافت ۱۱ گل بوده است، میانگین ۲٫۷۵ گل دریافتی در هر مسابقه حاکی از خط دفاعی متزلزل شاگردان احمدزاده دارد و قیصر فوتبال رشت باید برای اصلاح این خط متزلزل، چاره‌اندیشی کند.

نابودی امید فوتبال گیلان با شکست سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک در پاکدشت مقابل سرخ‌پوشان این شهر با شکست سنگین چهار بر صفر بدرقه شد، سرخ‌های شهر باران که در هفته‌های سوم تا ششم با کسب ۱۰ امتیاز، عملکردی درخشان از خود برجای گذاشته بودند و نوید کامبکی سریع به لیگ برتر را می‌دادند، ‌یک‌باره با شکست سنگین دور از خانه مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت، فوتبال بیمار گیلان را متحیر کردند.

شاگردان نظرمحمدی در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک با کسب ۱۱ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاده و برای دومین هفته متوالی، بهترین رتبه را میان تیم‌های گیلانی دارا هستند، سپیدرود در هفته هشتم لیگ یک روز جمعه نوزدهم مهرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف رایکا بابل می‌رود.

به گزارش فارس، سه تیم فوتبال داماش گیلان، سپیدرود رشت و ملوان انزلی تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک، در مجموع موفق به کسب ۲۱ امتیاز شدند، میانگین یک امتیاز در هر دیدار که آماری ضعیف برای فوتبال گیلان است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.