وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ناکام بزرگ ول کن نیست: دست نشان در لیگ دو به دنبال سقوطی دیگر!؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسرمربی ناکام و تمام شده فوتبال ایران که با بی تدبیری سپیدرود را به لیگ دسته دوم سقوط داد، از مربیگری شهدای بابلسر در لیک دسته دو هم نگذشت!

نادر دست نشان که در فصل گذشته فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ یک، سکان هدایت سپیدرود رشت را در اختیار داشت و پس از بازی با قشقایی شیراز در هفته بیست و هفتم که با باخت سرخپوشان رشتی همراه شد از هدایت این تیم برکنار شد، حالا در تجربه‌ای جدید باید فصل آینده در رقابت‌های لیگ دسته دو حضور پیدا کند.

مهرداد آشوری مدیرعامل باشگاه شهدای بابلسر در این مورد گفت: با ۱۱ گزینه بومی و غیربومی در مورد سرمربیگری صحبت کردیم و در نهایت، نادر دست نشان و حسین رحمانی جزو گزینه نهایی شدند.

او افزود: سرانجام با رای اکثریت اعضای هیات مدیره، نادر دست نشان با تجربه بسیار خوب و بالا در سطح لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور به عنوان سرمربی تیم شهدای بابلسر، برگزیده شد.

این اتفاق در حالی روی داد که پیشتر اعلام شده بود که دست نشان از مربیگری در فوتبال خداحافظی کرده است!

طبق شنیده‌ها دست‌نشان که در سه سال گذشته به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد و نتوانست خود را احیا کند، در یک محفل دوستانه عنوان داشت که از دنیای مربیگری خداحافظی کرده و تمام تمرکزش را برای آکادمی خود به کار گرفته تا با کشف استعدادهای برتر، بتواند اینگونه به فوتبال ایران کمک کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است