وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نا عدالتی در روز روشن: سپیدرود از یک بازی خانگی محروم شد! / مربی رقیب تقدیر می کند، فدراسیون تنبیه!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در روزی که محمد مایلی کهن در ورزشگاه خانگی ملوان مورد آماج فحاشی قرار گرفت و در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه عضدی از هواداران تیمش در خواست نمود تا به مانند هواداران سپیدرود از تیمشان حمایت کنند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مزد این حمایت را با محروم کردن این هواداران کف دست شان گذاشت!

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، در حالی که این روزها دوست و دشمن از حمایت همه جانبه  خالصانه هواداران سپیدرود دهان به تعریف می گشاید، اما ظاهرا این حمایت و حضور گسترده به مزاق دوستان کمیته انضباطی خوشایند نبوده و با محروم کردن این هوادار پرشمار و پرشور سعی نمود تا فضای ورزشگاه را به سکوت گورستانی بکشاند!

صدور حکم محرومیت از حضور تماشاگر در یک بازی خانگی در حالی از سوی کمیته انضباطی بر علیه سپیدرود صادر شده است که یه جز دو سه ورزشگاه در لیگ دسته اول و حتا لیگ برتر اغلب ورزشگاه های ما خالی از تماشاگر شده است و فدراسیون فوتبال متاسفانه به جای در پیش گرفتن سیاست جذب تماشاگر با بستن شمشیر از رو به دنبال دفع تماشاگر می باشد.

برای اثبات این سخن کافی است نگاهی به تعداد تماشاگران حاضر در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول در ورزشگاه های رفسنجان، اهواز، انزلی، کارگران تهران، خرم آباد و شیراز بینداریم و بببینیم که تعداد مجموع هواداران حاضر در این روز از تماشاگران حاضر در یک جلسه تمرینی باشگاه سپیدرود هم کمتر هستند و آنگاه در می یابیم که چرا و به چه دلیل کمیته انضباطی سعی در قلع و قمع کردن این هواداران علاقه مند دارد!

حکم کمیته انضباطی در اعلام یک جلسه محرومیت ظاهرا به دلیل پرتاب چند گلوله برف از سوی تماشاگران به سوی هم صورت گرفته و متاسفانه باید اعلام کرد که این مدل احکام نه تنها بازدارنده نخواهد بود که بیشتر موجب تحریک هواداران خواهد شد. هماهنگونه که در یک پیام تلگرامی که دست به دست بین هواداران پس از صدور این حکم می چرخید آمده است: در ورزشگاه ی سایر شهرها نارنجک می زنند و خبر از محرومیت نیست، ما اشتباه کردیم که به جای نارنجک از برف استفاده نمودیم!

علاوه بر محرومیت از هواداران کمیته انضباطی هادی تامینی مدافع مستحکم و متعصب سپیدرود را هم در این حکم به دو بازی محرومیت از حضور در میدان محکوم کرده است!

متن حکم کمیته انضباطی بدین شرح است:

” هادی تأمینی بازیکن تیم سپیدرود رشت دو جلسه و تیم سپید رود رشت یک جلسه از همراهی تماشاگران خود در بازی خانگی محروم است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برابر  بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی، هادی تأمینی بازیکن تیم سپید رود رشت را به دلیل رفتار زننده و بی احترامی به داور، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم کرد.

همچنین تیم سپید رود رشت برابر ماده ٧٩ آیین نامه انضباطی با توجه به سابقه پیشین و عدم توجه به تذکرات قبلی در یک دیدار خانگی از حضور تماشاگر محروم است.”

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

44 دیدگاه ارسال شده است

  • omid گفت:

    بهتره تعصب بیخود رو بذاریم کنار سپیدرود قبلا هم بهش تذکر داده شده بود اما عده ای هستن که میان ورزشگاه و زبون نفهمن میگن ما برای تفریح اومدیم نتیجه برامون مهم نیست اون روز که برف مینداختن باهاشون درگیر شدیم حرف حالیون نمیشد بازی با اهواز هم مطمین باشین محروم نباشیم بازم میان برف میندازن از صندلیا

  • omid گفت:

    به قول شما اصلا گیرم ناعدالتی باشه ما چرا باید کاری کنیم که بهونه دستشون بیاد این حرفا دیگه الان بی معنیه یه عده بیشعور میان ورزشگاه که فقط به فکر خودشونن باعث شدن داور لج کنه پنالت رو نگیره من که ازشون نمیگذرم اگه تیم خدای نکرده بخاطر همین ۲ امتیاز صعود نکنه این همه حرص داریم میخوریم اخرش ۴ تا زبون نفهم بیان خراب کنن

  • فراز گفت:

    آقای حسن زاده؟
    بی حیا؟
    خجالت بکش..
    کل ایران ازت متنفرن..

  • علی گفت:

    نیروهای امنیتی بشدت درصدد شناسایی تعداد تماشاگر اوباش وبسیاراندک هستند.ولی یک نکته :آیا کمیته انضباطی برایش مهم نیست که چه درصدی از تماشاگران یک ورزشگاه کار ناهنجار میکنند؟ آن جریان پرتاب برف در بیشترین حالت مربوط به صد اوباش از بین ده هزار تماشاگر نجیب بود آیا کمیته انضباطی باید اکثریت مطلق را رها کند و بخاطر تعداد انگشت شمار این تنبیه سنگین را انجام دهد؟ در بازی با فجر چندنفر درحال کشیدن حشیش بودند بطوریکه بوی آن تماشاگران را آزار میداد چرا نباید در بین تماشاگران چند مامور باشد؟؟

  • پدرام گفت:

    هی امید تو مثل اینکه خیلی خوشت اومده ها یا نکنه فک و فامیل اون حسن زاده … چرت نگو باشه؟

  • امین گفت:

    قبل داوری اشتباه جناب داور ما اجازه نمیدادیم کسی برف به زمین بندازه کنترل شد تا حدودی ولی با سوت های اشتباه دیگه نمیشد جلوی مردم رو گرفت کاش حسن زاده اول میدید آیا دلیل رفتار اینا چی میتونه باشه بعد واسه خودش نظر بده… این آقا باید از فوتبال بره اصلا معلوم نیس چطور یه نفر چندین سال میتونه رئیس باشه ایشون کلی فساد دارن به بار میارن هیچکسم ککش نمیگزه

  • آرمان گفت:

    اینکه با هر بداخلاقی و ناهنجاری باید مقابله بشه درش شکی نیست ، تنبیه هواداران و جریمه تیمی در تمام جهان مرسوم هست .
    اما تنها دلیلی که بنده رو نسبت به صدور چنین حکمی معترض می کنه ، تبعیض بین تیم و عداوت عده ای با رشت و رشتی جماعت هست ! و در صدر این افراد ، حسن زاده که نه از خدا می ترسه، چه برسه از بنده خدا!!!
    هوچی گران تیم پوچ تراکتورسازی که از دسترنج تمام کشور تیمی منتخب تشکیل داده با شعارهایی تند تمامیت ارضی یک کشور رو زیر سوال می برند ، آنهم نه یکبار بلکه به دفعات ؛ جالب هست به نوعی این شعارها دامن بازیکنان این تیم را هم می گیراما آقای حسن زاده و همکارانشان در خواب غفلت بسر می برند
    البته خواب غفلت که چه عرض کنم ، اینکار توهین به شعور مردم محسوب می شود !
    حسن زاده بارها خصومت خود را به داماش و رشت هویدا نموده بود، او را به خدا واگذار می کنم.

    همین دربیییییییییییی تهوع آور چند روز پیش کم حادثه زشت داشت ، حتی شنیدم که در یک درگیری یک جوان کشته شد اما کو بازتاب خبر ؟!
    در هر حال از مسولین باشگاه می خوام که در اسرع وقت اعتراضشان را نسبت به این رای اعلام نمایند.

    باز هم تاکید می کنم فرهنگ سازی بسیار خوب بوده اما برای همه تیم ها و بدون تبعیض.

  • omid گفت:

    جواب ابلهان خاموشیست تو شیر خشک میخوردی من سپیدرودی بودم وقتی نیفهمی طرف چی میگه برات چرت بنظر نیاد جای سوال باید داشته باشه

  • omid گفت:

    ۶ ماهه تمامه داریم میگیم اب معنی نندازین فحش ندین سر اخر مشخص بود اینطوری میشه الان اعتراض کردن چه سودی داره این اخرین بار هم نیست چون یه عده بچه میان ورزشگاه که بع عمرشون تا امسال نیومدن عشق به تیم ندارن برای بازی میان وفحاشی سر اخر نتیجه میشه اینکه دیگران باید به اتیش اون یه عده محدود بسوزن

  • sadegh گفت:

    حسن زاده چوب خدا صدا نداره. ان شاء الله این دنیا یا اون دنیا سزای احکام فرمایشی و سفارشی و ناعادلانت رو میدی حاجی. خدا جای حق نشسته.

  • omid گفت:

    اقای علی شمادیگه چرا وقتی بازی ایران کره شمالی از بین ۸۰ هزار نفر یک نفر یک دونه مواد منفجره انداخته بود تو زمین فیفا ایران رو چندین بازی محروم کرد مگه به تعداد نفرات هستش ما باید ااینکار رو نکنیم که متاسفانه خب جلوی ۱۵ هزار نفر ادم رو که نمیشه گرفت قطعا سالای بعد هم محرومیت داریم اکثر تیما دارن چون تماشاگر نما اکثر جاها هست کاریشم نمیشه کرد

  • omid گفت:

    پور بخش هم تو برنامه لیگ ۱ اگه صحنه های پرتاب برف رو نشون نمیداد شاید محروم نمیشدیم به این زودی متعجبم ازش خلاصه مجتبی گیلانیه میتونست هم نشون نده یا گذرا ازش رد بشه

  • omid گفت:

    خود کاپتان حق شناس هم بعد از بازی با پارس پیام گذاشت بعضیا شورش رو در اوردن و ما رو خسته کردن اون که تو زمین بود فهمید

  • یوسفی گفت:

    باسلام؛
    دوستان طرفدار تیم قدیمی گیلان
    پس از دهه های سخت ۷۰ و ۸۰ و اوایل ۹۰ فرصت بی نظیری با لطف خداوند و همت هواداران و کادر فنی و بازیکنان فرصتی دست آمده که فوتبال رشت حضور و شایستگی خود را در سطح اول کشور نشان و استعدادهای ناب را مطرح کند.به یاد بیاوریم روزهای غربت و انزوا را که چگونه تنی چند از عاشقان سپیدرود در ورزشگاه های فلکه ده وعضدی در رقابت های دسته ۲ و.. مظلومانه سپیدرود را تشویق میکردند.
    بنابراین در ادامه رقابت ها بدون هیچ گونه حاشیه سازی به فکر تشویق تیم خود باشیم و اندک حاشیه سازانی که به ناچار برای پر کردن اوقات فراغت و هیجانات دوران جوانی ناخواسته سبب حاشیه برای سپیدرود میشوند را با صحبت و ادله از این کارها منصرف و در ادامه حمایت از تیم همراه سازیم.
    به امید جشن صعود در بازی پایانی در رشت مقابل نساجی در رشت عزیز

  • حسن زاده گفت:

    من با جریمه کردن تیمای رشتی می خوام به فدراسیون فوتبال ایران و تیم های باقی استان ها می خوام جایگاه خودم در فدراسیون رو محکم تر کنم.

    چطور ؟ دقت کنید دوستان ! سپیدرود الان صدر جدول هست و خیلی از تیم هایی که ملیاردی خرج کردن چشم دیدن موفقیت سپیدرود رشت رو ندارند و از اونجایی که همه ایران شمال رو به رشت میشناسند نمیدونند که من کلا تعصبی به رشت ندارم !

    من راحت و با وجدان راحت مجبورم با جریمه کردن رشتی ها ثابت کنم که نسبت به سرزمین خودم بی تعصبم و به این شکل سال های سال نون بی عدالتی رو میخورم …

    من حسن زاده هیچ ترسی از اون دنیا ندارم چون خیلی بی وجدانم …

  • فرزاد گفت:

    آقا امید کاملا موافقم من تمام بازیها رو بجز فجر رفتم متاسفم برای این بچه های تازه به دوران رسیده باید خوشحال باشیم که یک جلسه محروم شدیم خونه به خونه ۳ جلسه محروم شد بعدش به یک جلسه تقلیل یافت حسن زاده هم خیلی مراعاتمون کرده هر کی بود چند بازی قبل ما رو محروم میکرد

  • فراز گفت:

    امید جان صحبتات کاملا درست هستن و شما حامی ۱۰۰٪ سپیدرودی..
    ولی خدایی سهیل حق شناس پست بذاره یا نذاره یا مثلا مجتبی پوربخش پخش کنه یا نکنه، تاثیری تو حکم نداره که قربان..
    گزارش نتظر داوری بر باد دادمون که البته منم بازیو تو تلویزیون دیدم، شوکه شدم!
    یه تعداد بی خانواده تو استادیوم دارن ما رو بیچاره می کنن!

  • omid گفت:

    شگرد خاص پاشا برای شکست صدرنشین!

    دی اسپورت:پاشازاده شگرد خاصی را برای مقابله با صدرنشن پیش گرفته است.
    شگرد خاص پاشا برای شکست صدرنشین!
    به گزارش”دی اسپورت”،دیدار دو تیم آلومینیوم اراک-سپید رود رشت که قرار بود ظهر امروز در اراک برگزار شود به دلیل پوشیده بودن زمین مسابقه از برف، به فردا موکول شد.

    اما مهدی پاشازاده سرمربی آلومینیوم اراک در اظهار نظری جالب بیان داشته که امیدوارم فردا پنالتی به ضرر تیمم گرفته نشود و اینکه چرا تیم سپید رود رشت باید۲۰دقیقه از تمرینش را به ضربات پنالتی اختصاص دهد.

    ذکر چند نکته در اینجا خالی از لطف نیست:

    ۱-آقای پاشازاده چطور توانسته تمرین تیم فوتبال سپید رود رشت را مشاهده کند و یا اینکه از طریق چه کسی تمرین تیم سپید رود رشت رصد شده است؟.

    ۲-هر مربی حق دارد هر تمرینی را با توجه به تاکتیک مدنظرش روز قبل از مسابقه با بازیکنان تمرین کند.

    ۳-آیا اگر تیمی تمرین پنالتی انجام دهد باید این شائبه به وجود بیاید که حتما داور مسابقه قرار است برای این تیم پنالتی بگیرد آیا مگر پنالتی نیز از حوادث مسابقه نمی تواند باشد؟.

    ۴-چه کسی قرار است جلوی این گونه اظهارنظر ها که ممکن است تشنج را به جو فوتبال و ورزشگاه ها تزریق کند بگیرد؟.

    ۵-اگر این اظهارنظر موجب شود که داور مسابقه ناخودآگاه به سود آلومینیوم اراک سوت بزند چه کسی پاسخگو خواهد و حق باشگاه سپید رود رشت چه می شود؟

    امیدواریم مربیان باشگاه ها دقت بیشتری در اظهار این گونه نظر ها داشته باشند و مسئولین نظارتی نیز ساده از این موارد عبور نکنند.

  • omid گفت:

    این الان یعنی چی دقیقا بازم بچه بازیه پاشازاده شروع شد

  • پدرام گفت:

    آقای امید من شیر خشک خور تو بچه باحال چرا اینقد با آب و تاب و کیف محرومیت ما رو تحلیل میکنی؟!همه دیگه حسن زاده رو شناختند اگه همه تیما یکسان جریمه میشدند و به ناداوری ها رسیدگی میشد حرف تو درست بود ولی اول یه داور انتخاب میکنن که ناداوری کنه نتیجه رو برگردونه بعد تماشاگرو تحریک کنه تا محروم کنه بعد بازیکنو اخراج و محروم کنه همه برنامه ریزیه میفهمی؟

  • پدرام گفت:

    وقتی تیم های محبوب و مردمی که پشتوانه رانت و نظامی ندارند در صدرند هرکارمیکنند که پایین بکشونند اون تیمو شما لیگ برترو ببین که دارن چه قد به تیم نظامی تراکتور باج میدهند و سر تیمای دیگه رو میبرند؟هی میگن از ملوان ۶ امتیاز از تراکتور ۸امتیاز باید فیفا کم کنه خب کو؟کی کم کرد؟حالااگه تیمای ما بود۱۰امتیازم حسن زاده روش میذاشت کم میکردمشکل عدم رعایت مساواته

  • پدرام گفت:

    فرزاد دیگه داری زیادی زر میزنی

  • محمود گفت:

    این حسن زاده عاشق تیم ملوان اگر یادتان باشه تیم داماش همین آقا به لیگ دسته دوم برده الان نوبت اینه که این بلا را سر سپیدرود بیاره باید یک فکری برایش کرد . یکی از علل اصلی تحریک تماشگرها همین آقایان داورهای هستند وقتی پنالتی برای بازیهای حساس نمی گیره تماشا گر تحریک میشه سوال بنده این که چرا امثال تیم های مثل ملوان وغیره را محروم نمی کنه خدای باید فکری به حالش کرداین آقا چشم دیدن تماشگرهای رشتی را نداره .

  • علی (بندرعباس) گفت:

    حسن زاده نامرد ، فقط و فقط داره خود شیرینی میکنه و میخواد ثابت کنه خیلی خیلی عادل هست و خودی و غیر خودی براش فرقی نداره ، ولی با این کار قبر خودش رو تو گیلان داره کم کم میکنه…

  • محمد گیلانی گفت:

    کلا اگر ادم سالم باشه نیاز نداره یخه شو آخوندی ببنده

  • فرزاد گفت:

    آقای پدرام شما از همون تماشاگرای بی جنبه و جوگیر هستی بنده نظر خودمو بیان کردم و به نظر شما احترام قائلم ولی متاسفانه شما راحتترین راه رو برای اظهار نظرت انتخاب منیکنی که جای تاسف داره شما همون هوادارانی هستید که برف پرتاب میکنی و جز فحاشی کار دیگری بلد نیستی بنده ….

  • کوروش گفت:

    آقا فرزاد لق حسن زاده وامثال اون …. رشتی هیچ موقع پشت تیم شهرش رو خالی نمیکنه . اینجا انزلی نیست برادر که هزار نفر به زور بیادورزشگاه وقتی بیشتر طرفدار میاد مشخصه نا هماهنگی بیشتر میشه.ولی در کل بازم لق حسن زاده …. ووووو امثال اون .

  • مهدی گفت:

    یاد اول فصل افتادم که هواداران نیروی دریایی میگفتن سپیدرود پیره و توی این لیگ فرسایشی، کم کم و خصوصا نیم فصل دوم کم میاره!! بعد که بازیهای نیم فصل اول جلو رفت و دیدن سپیدرود صدر جدولو چسبیده و کم کم هم کم نیاورده، دعا دعا میکردن!! بعد سپیدرود با اختلاف ۴ امتیاز قهرمان نیم فصل شد و این بندگان خدا امیدشون به نیم فصل دوم بود. اوایل نیم فصل دوم اونا دوتا بازی خانگی با آلومینیوم و فولاد یزد رو یک هیچ، یک هیچ بردن و یه بازی بیرون هم با راه آهن در اوج بحران، داشتن که یک هیچ عقب افتادن، ولی دروازه بان راه آهن بهشون پاس گل داد و بعد هم سهمیه پنالتیشونو داور داد و اونو هم بردن و شد سه بازی و ۹ امتیاز. از اون طرف ارتش سرخ بازی اول خارج خونه، یه بازی سخت با بادران داشت و باخت و بازی دومش با سپاسی بخاطر سفر سپاسی انجام نشد و بازی سوم بازم خارج خونه بود که بازم داور یه پنالتی غلط برای خیبر گرفت و سپیدرود توی خرم آباد، یک یک کرد و یه امتیاز از سه هفته گرفت (سه هفته و دو بازی خارج از خونه و یه بازی عقب افتاده). این ۸ امتیاز اختلاف توی سه هفته ی اول باعث شد که نیروی دریایی ۴ امتیاز عقب ماندگی نیم فصلو جبران کرد و ۴ امتیاز هم جلو افتاد. خوش خوشانشون بود اساسی!! فکر کردن اون کم آوردن نیم فصل دوم سپیدرود بخاطر سن بازیکنان شروع شده!! ولی از اون هفته به بعد نیروی دریایی در ۴ بازی بعدی سه امتیاز گرفت و ارتش سرخ با برد خارج از خانه ی تیم دوم نیروی دریایی (خونه به خونه)، استارت زد و توی ۴ هفته ۸ امتیاز گرفت و رفت جای همیشگیش توی صدر جدول و این بیچاره ها ناامید شدن که آخه پس این تیم کی میخواد کم بیاره؟!! الان دیگه میدونن که باید با پارس جنوبی و گل گهر و مس کرمان و احیانا بادران و اکسین و نساجی و . . . برای سهمیه دوم بجنگن و همین باعث شده اعصاب نداشته باشن و با سرمربیشون درگیرن و فحش و فحش دهی و تهدید به افشاگری و . . . و بیا و ببین!!! این اعصاب خراب باعث شده دیگه نمیتونن از سهمیه ی هر بازی یک پنالتی هم استفاده کنن و پنالتیهاشون گل نمیشه و خلاصه بدجور به مخمصه افتادن!! خدا صبرشون بده!! ولی من میگم اشکال نداره!! آخر فصل دنبال خرید سهمیه لیگ برتری نرن!! به قول فردوسی پور، تلاش کنن و فصل بعد لیگ یک، فوتبالی بالا بیان!! ولی این طفلکها هم حق دارن!! میدونن فصل بعد داماش میاد و همین بلای امسال سپیدرود رو سرشون میاره و بعد توی این دو سال، آمار خودکشی و مرگ و میر در بندر بالا میره و ویلاهای زیادی سرگردان و بی صاحب میمونن و . . .!! پناه بر خدا . . . ناامید شیطانه . . .

  • سجاد گفت:

    به گزارش”دی اسپورت”،دیدار دو تیم آلومینیوم اراک-سپید رود رشت که قرار بود ظهر امروز در اراک برگزار شود به دلیل پوشیده بودن زمین مسابقه از برف، به فردا موکول شد.

    اما مهدی پاشازاده سرمربی آلومینیوم اراک در اظهار نظری جالب بیان داشته که امیدوارم فردا پنالتی به ضرر تیمم گرفته نشود و اینکه چرا تیم سپید رود رشت باید۲۰دقیقه از تمرینش را به ضربات پنالتی اختصاص دهد.

    ذکر چند نکته در اینجا خالی از لطف نیست:

    ۱-آقای پاشازاده چطور توانسته تمرین تیم فوتبال سپید رود رشت را مشاهده کند و یا اینکه از طریق چه کسی تمرین تیم سپید رود رشت رصد شده است؟.

    ۲-هر مربی حق دارد هر تمرینی را با توجه به تاکتیک مدنظرش روز قبل از مسابقه با بازیکنان تمرین کند.

    ۳-آیا اگر تیمی تمرین پنالتی انجام دهد باید این شائبه به وجود بیاید که حتما داور مسابقه قرار است برای این تیم پنالتی بگیرد آیا مگر پنالتی نیز از حوادث مسابقه نمی تواند باشد؟.

    ۴-چه کسی قرار است جلوی این گونه اظهارنظر ها که ممکن است تشنج را به جو فوتبال و ورزشگاه ها تزریق کند بگیرد؟.

    ۵-اگر این اظهارنظر موجب شود که داور مسابقه ناخودآگاه به سود آلومینیوم اراک سوت بزند چه کسی پاسخگو خواهد و حق باشگاه سپید رود رشت چه می شود؟

    امیدواریم مربیان باشگاه ها دقت بیشتری در اظهار این گونه نظر ها داشته باشند و مسئولین نظارتی نیز ساده از این موارد عبور نکنند.

  • omid گفت:

    داداشم فراز منظور من این نبود که کاپتان اگه پست نمیذاشت ما محرومنمیشدیم منظورم این بود که کاپتان هم از جو ورزشگاه گله مند بود نباید اینکارها تو ورزشگاه بشه عده ای هستن که دنبال تفریحن ورزشگاه جای عشق ورزیدنه در درجه اول

  • omid گفت:

    اقای پدرام تو برداشتت اشتباست کدوم اب و تاب کدوم هواداری خوشحال میشه از محرومیته تیمش هممون لحظه شماری میکنیم بازیای داماش و سپیدرود سوت بخوره بریم ورزشگاه ولی حکم بری همه تیما یکسان اجرا نمیتونه بشه چون وقتی تیمای دیگه طرفدارای کمی دارن قطعا تخلفاتشونم کمتره بازی با پارس همون اول بازی داشتن بعضی تماشاگرنماها برف مینداختن ربطی به داوری نداشت با اینحال با این حسن زاده ای که شما میگین ظالمه بازم جای شکرش باقیه فقط یه جلسه محرومیم من از این موضوع یخورده خیالم راحته به هر حال دیگه گذشت باید کاری کنیم اینده تیم دیگه محروم نشه

  • omid گفت:

    داستان قضیه اینجاست انسال که ما صعود کنیم به مید حق اونوقت از لیگ یرتر سال بعد مصوبه میذارن ۳ تیم از لیک برتر سقوط میکنن یا خلاصه پلی اف میذارن اینم از شانس ماست امسال که لیگ ۱ هستیم ۲ تا صعودی سال بعد برعکس میشه با اینحال امیدوارم در پناه حق اگه صعود کردیم یه خریدار عالی پیدا بشه که یه تیم خوب ببندیم و استرس سقوط نداشته باشیم چون حفظ تیم تو سال اول بسیار اهمیت داره انشالله که تیم سپیدرود به حق خودش برسه و تبدیل به یه قطب بشه این هوادارها حقشونه

  • omid گفت:

    ۶ بازی خانگی داریم گذشته از مس کرمان که بازی مهمیه خطرناکترین تیمم که میاد رشت ایرانجوان هستش باید بسیار باهوش بازی کنیم این تیم یه مار خوش خط و خاله توخط دفاع ضعیفه برات دام پهن میکنه بهش حمله کنی اما با فورواردای خوبی که داره ضد حمله های وحشتناکی میزنه باید با این تیم بسیار باهوش بازی کرد دور رفت هم متاسفانه روند خوب ما رو این تیم گرفت ازمون

  • پاسداران گفت:

    یه سجاد رشت تا ۱۰۰سال دیگه ام حرفی واسه گفتن نداره تو فوتبال.شما از بس که عقده لیگهای بالاتر رو داشتید ورزشگاهو پر میکنید تو دلتون داغ گذاشته بودیم میدیدید که تنها شهرستانی هستیم که تو سطح اول فوتبال کشور هستیم ولی شما با این همه حمایت استانیو غیره که همهدنیدونن هیات فوتبال استان خون ملوانو حای آب میخوره تو لجنزار فدسته های پایین دستو پا میزدید.خوشحال باشید.بازیهای ما سخته ولی اگه بالاتم نیومدیم امسال باکی نیست سال دیگه میایم.اطمینان داشته باشید که شما بالا نمیاید.به امید خدا روند ضعفتون از همین بازی استارت خورده و به بازیهای پیش روهم کشیده میشه.برین خودتونو آماده کنین واسه پرتاب برف جمعه میخواد برف بیادا.برید تمرین کنید

  • omid گفت:

    پاسدار تو که ۱ ماه پیش میگفتی ملوان قطعا صعود میکنه چی شد الان ادم شدی و میگی صعود نمیکنه خخخ نتایج ملوان نا امیدتون کرد؟ غصه نخور کوچولو زیاد به سال بعدی هم امیدوار نباش فعلا قاپاس رو هفته بعد تو کرمانم بخورین تا سال اتی خدا کریمه خخخخ

  • omid گفت:

    ملوانم حرفی برای گفتن نداشت و نداره په غلطی کرده جز امتیاز خری خخخ تابستون که داشتین رقص سامبا میکردین چی شد الان زده شد به برجکتون

  • امین(سپیدرود) گفت:

    آقای پاسدار … چرا در امور داخلی کشور دخالت میکنی؟ شما رو چه به لیگ ایران …

  • پدرام گفت:

    مرگ بر آبایی که میاد تو سایت ما نظر میده بیخود تو سایت ما دنبال پدر و مادرتون نگردید نیست اقا نیست

  • گیله مرد علوی گفت:

    پاسداران …نخور

  • یاسین حاجتی و بیهوشی های بیمارستان قایم رشت گفت:

    درود بر ملوان

  • جواد مسجودي گفت:

    ملوان سوراخ برو بیرون از این سایت

  • جواد مسجودي گفت:

    انزلی چیا تو فوتبال دشمن ما هستن انزلی چی یا اصلا …………

  • جواد مسجودي گفت:

    روسها دیگه بکشین ما بهترین تیم لیگ هستیم شما پشم گوسفند هم نیستید دیگه بکشید روسها

  • گیله مرد علوی گفت:

    ملوان کم بخور