وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نبرد دشوار تیم فوتبال پاس همدان مقابل سپیدرود در شهرباران

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودهفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی امروز سه شنبه پیگیری می‌شود که در گروه یک مسابقات تیم پاس در رشت میهمان سپیدرود است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، پاسی‌ها که هم اکنون با یک امتیاز از ۲ بازی در انتهای جدول گروه یک قرار گرفته‌اند، در این بازی مهم به دنبال کسب امتیاز و فرار از قعرنشینی هستند.

شاگردان صمدیان در ۲ بازی گذشته خود موفق به پیروزی نشده‌اند و با این حال اختلاف امتیاز آن‌ها با صدر جدول پنج امتیاز است که می‌توانند جبران کنند.

تیمی که دوره آماده‌سازی خود را دیر شروع کرد و به لحاظ بدنی بازیکنان در ۲ بازی گذشته خود با مشکل مواجه شدند تا با وجود موقعیت‌های مسلم گلزنی، از رسیدن به پیروزی محروم شوند.

تداوم این ناکامی به طور قطع به مذاق هواداران پاس خوش نمی‌آید و اگر به تغییر نتایج منجر نشود، چه بسا خواستار اقدام جدید از سوی مسوولان باشگاه خواهند بود.

هواداران پاس سال هاست طعم صعود را تجربه نکرده‌اند و هر ساله این ناکامی ادامه یافته و نتیجه آن نیز انباشته شدن بدهی‌های سرسام آور است.

برد سپیدرود، سکوی پرتاب پاس

شاگردان صمدیان در صورت برتری مقابل سپیدرود رشت می‌توانند به نیمه اول جدول صعود کنند و دست به کار بزرگی خواهند زد. کسب این سه امتیاز سبب می‌شود تا پاس حتی تا رده پنجم جدول صعود کند و از سوی دیگر در حاشیه امنیت قرار بگیرد.

سرمربی پاس به خوبی می‌داند که این سه امتیاز می‌تواند فشار انتقادها را از او تا حدودی کاهش دهد و با آسودگی بهتری مسابقات را ادامه بدهد. پاس در این بازی امین کاشفی را به دلیل مصدومیت شدید در اختیار ندارد و بازهم مرتضی کرمی به دلیل عدم آمادگی این تیم را همراهی نمی‌کند.

علیرضا قره باغی، معصوم برجی، اویس کردجهان، محمد حسین طایران، امیر هاشمی، محمد عنایتی، حسین انصاری، یاشار احمدی، نادر هوشیار، نیما ظفریان، علی غلامرضایی، مسعود نوری، حمید حیدری، حمید قادری، متین قائمی، امیرمحمد قاسمی، حسین خواجویی، مبین سوری، جواد ویسی و علی چهاردولی ۲۰ بازیکن پاس در این دیدار هستند. نفراتی که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را تشکیل می‌دهند.

سپیدرود تشنه سه امتیاز

تیم سپیدرود رشت با وجود حضوری فعال در فصل نقل و انتقالات لیگ ۲ و جذب بازیکنان مطرح و باتجربه، اما هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

تیمی که فرشاد پیوس با کارنامه درخشان در صعود تیم‌های مختلف، امسال هدایت سپیدرودی‌ها را برعهده گرفته و قصد دارد باردیگر و با این تیم به لیگ یک صعود کند.

شاگردان پیوس در ۲ بازی اخیر خود به ۲ تساوی دست یافتند تا در نهایت با ۲ امتیازی رتبه‌ای بهتر از هفتمی در جدول گروه یک کسب نکنند.

اکنون این تیم برای رسیدن به جمع مدعیان نیاز مبرم به پیروزی دارد و بازیکنان مطرحی همچون میلاد پورقلی، صادق صادقی، امید قربانی، احمدنور نعیمی، میثم فردوسی، نیما پاکدل، میلاد پورصف شکن، میلاد کرمانی مقام، عرفان شمخانی، مهیار نوری و پیام ملکیان در این تیم حضور دارند.

تقابل میلاد پورقلی دروازه بان ۲ فصل قبل پاس در مقابل هم تیمی‌های سابق خود نیز جالب توجه خواهد بود به خصوص هر ۲ تیم نیاز مبرم به سه امتیاز دارند.

تیم تحت هدایت فرشاد پیوس در صورت برتری در این دیدار پنج امتیازی می‌شود و از کورس تیم‌های مدعی این گروه عقب نخواهد ماند اما تساوی ۲ تیم نتیجه جالبی برای سپیدرودی‌ها نیست و شاید بیشتر به نفع پاسی باشد که در خانه حریف و در مقابل دیدگان تماشاگران طرفدار نماینده شمال قرار می‌گیرد.

شرایط بهتری داریم

سرمربی تیم پاس همدان در خصوص دیدار مقابل سپیدرود رشت گفت: شرایط بهتری نسبت به ۲ بازی قبلی داریم هر چند با ترکیب کامل در این دیدار حاضر نمی شویم اما وضعیت بدنی بازیکنان مطلوب است.

بابک صمدیان افزود: ما تمرین آماده سازی تیم را به دلیل برخی مشکلات با تاخیر شروع کردیم و به همین دلیل بازیکنان رفته رفته بهتر می شوند، امروز چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و ترکیب تیم دستخوش تغییر شده است.

وی با اشاره به اینکه بازی با تیم قدیمی و با سابقه سپیدرود برای هر تیمی در رشت دشوار است، اضافه کرد: امیدواریم کادر داوری این بازی نفرات باتجربه باشند تا بتوانیم بدون دغدغه یک فوتبال جذاب و تماشاگرپسند را ارایه بدهیم.

صمدیان خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت سپیدرود رشت را به خوبی آنالیز کرده ایم، وضعیت ۲ تیم در جدول مشابه است و رسیدن به سه امتیاز این بازی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

دیدار تیم های پاس همدان و سپیدرود رشت عصر امروز و در چارچوب هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به میزبانی نماینده شمال انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.