وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نتایج جالب در تقابل لیگ یکی ها با تیم های گمنام: تعیین رقبای لیگ برتری ها در جام حذفی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرنوشت صعود ۱۱ تیم در جام حذفی فوتبال با برگزاری ۹ مسابقه و انصراف دو تیم مشخص شد.

بازی‌های مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران عصر امروز با انجام ۶ مسابقه برگزار شد که تیم‌های سردار بوکان، پاس همدان، قشقایی شیراز، داماش گیلان، نود ارومیه، خیبر خرم‌آباد و شهرداری ماهشهر برابر حریفان خود به برتری رسیدند تا به همراه مس نوین کرمان، شهدای رزکان نوکرج، استقلال نوین ماهشهر و فجرشهید سپاسی شیراز به مرحله چهارم این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

تیم‌های لیگ یکی نیروی زمینی تهران، بادران تهران، خوشه طلایی ساوه، گل ریحان البرز و مس کرمان نیز در مرحله سوم جام حذفی با قرعه استراحت مواجه شده بودند تا این پنج تیم به همراه ۱۱ تیمی که سرنوشت صعودشان طی دو روز اخیر مشخص شد، در مرحله بعد به مصاف لیگ برتری‌ها بروند.

* دریای حربده محمودآباد صفر – سردار بوکان ۲

تیم لیگ دویی سردار بوکان که در جام حذفی سال گذشته تا مرحله یک شانزدهم نهایی پیش رفت و با نتیجه ۲ بر یک مقابل سایپا شکست خورد، امروز هم در بازی‌های فصل جدید حذفی با نتیجه ۲ بر صفر در خانه تیم گمنام دریای حربده محمودآباد به برتری رسید تا به جمع ۳۲ تیم برتر صعود کند؛ مصطفی کریمی و امیررضا بیات دو بازیکن گلزن سردار بوکان در این بازی بودند.

* رضوانی اصفهان ۲ (۴) – پاس همدان ۲ (۵)

یکی دیگر از بازی‌های امروز جام حذفی را تیم‌های رضوانی اصفهان و پاس همدان مقابل هم برگزار کردند و در حالی که به نظر می‌رسید تیم ناشناخته رضوانی به راحتی شکست بخورد، اما در وقت‌های معمول و اضافه به تساوی ۲ بر ۲ مقابل پاس همدان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این دیدار باشد؛ در نهایت پاس که در جریان بازی دو گل توسط میلاد سعیدی و جواد کوراوند به ثمر رسانده بود، توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یابد و در جام حذفی صعود کند.

* داماش گیلان ۴ – مهرگان دره‌شهر ایلام صفر

نایب قهرمان جام حذفی سال گذشته در بازی امروز پُرقدرت ظاهر شد و با گل‌های سینا شاه‌عباسی(۲ بار)، معراج پورتقی و بهتاش میثاقیان موفق شد تیم مهرگان دره‌شهر ایلام را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد تا بعد از یک فصل دوباره خود را در جمع ۳۲ تیم برتر این مسابقات ببیند؛ داماش گیلان فصل قبل در مرحله یک شانزدهم نهایی با چوکا تالش برخورد کرده بود و امیدوار است امسال هم با قرعه راحتی مواجه شود.

* سرخ‌پوشان پاکدشت صفر (۱) – قشقایی شیراز صفر (۳)

یکی از مهم‌ترین بازی‌های تقابل‌های مرحله سوم جام حذفی را تیم‌های سرخ‌پوشان پاکدشت و قشقایی شیراز امروز برابر هم برگزار کردند که جدال آنها در طول ۱۲۰ دقیقه بدون گل بود، اما در ضربات پنالتی شاگردان رضا عنایتی توانستند به برتری ۳ بر یک در خانه سرخ‌پوشان برسند تا به مرحله چهارم جام حذفی راه یابند.

* نود ارومیه ۲ – اتحاد کامیاران ۱

نود ارومیه لیگ یکی امروز در نخستین بازی خود در فصل ۹۹-۹۸ جام حذفی میزبان تیم ناشناس اتحاد کامیاران بود که موفق شد با گل‌های پیمان پورصادقی و فرشاد اسدی(پنالتی) در مقابل تک گل مهدی سرداری به برتری ۲ بر یک برابر اتحاد برسد و یکی از تیم‌های راه یافته به جمع ۳۲ تیم برتر جام حذفی لقب بگیرد؛ حمید قادری و محمد خادمی دو بازیکن اتحاد بودند که در این بازی با کارت قرمز داور مواجه شدند و در شکست این تیم تاثیرگذار بودند.

* استقلال ملاثانی ۱ – خیبر خرم‌آباد ۲

خیبر خرم‌آباد که امسال در لیگ دو حضور دارد، در بازی امروز که مهمان استقلال ملاثانی بود، توانست با دو گل فرزاد بهاری(پنالتی) و مهران احمدی حریف خود را شکست دهد تا برخلاف سال گذشته، راهی مرحله چهارم جام حذفی شود.

* شهرداری ماهشهر ۲ – ملوان انزلی ۱

تیم‌های لیگ یکی شهرداری ماهشهر و ملوان بندرانزلی آخرین مسابقه دور سوم جام حذفی را از ساعت ۱۹:۱۵ امروز در استادیوم شهدای ماهشهر برگزار کردند که در دیداری جذاب و نزدیک تیم شهرداری موفق شد ملوان انزلی بحران زده را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند تا به جمع ۳۲ تیم نهایی این مسابقات برسد؛ سعید حلافی در دقیقه ۲۳ برای ملوان گلزنی کرد، اما شهرداری ماهشهر توسط اویس کردجهان و جهانگیر عسگری در دقایق ۳۸ و ۷۸ دو گل زد تا تیم صعود کننده لقب بگیرد.

* روز گذشته نیز در دور سوم جام حذفی فوتبال، تیم‌های شهدای رزکان نوکرج و استقلال نوین ماهشهر به ترتیب برابر شهرداری خدابنده و سردار جنگل گوراب زرمیخ به پیروزی رسیده و تیم‌های فجرسپاسی شیراز و مس نوین کرمان نیز با انصراف سپیدرود رشت و شهرداری تبریز به مرحله بعد صعود کرده بودند.

مسابقات مرحله چهارم جام حذفی فردا یکشنبه با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد که ۱۶ تیم لیگ برتری رقبای خود را از بین تیم‌های فوق می‌شناسند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.