وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نتایج هفته بیست و ششم لیگ دسه اول آزادگان + جدول و برنامه هفته بیست و هفتم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود –  تیم فوتبال سپیدرود با متوقف کردن تیم مس در رفسنجان به صدرنشینی‌اش در رقابت های لیگ دسته اول ادامه داد.

هفته بیست و ششم لیگ دسته اول کشور با انجام ۷ بازی پیگیری شد که در حساس ترین این دیدارها سپیدرود، صدرنشین مسابقات با متوقف کردن مس رفسنجان در رفسنجان همچنان به صدر نشینی اش در این مسابقات ادامه داد.

* مقاومت سپیدرود برای حفظ صدر جدول

در یکی از سخت ترین و فشرده ترین بازی های امروز، تیم صدرنشین سپیدرود در غیاب مربی محرومش به خوبی برابر مس در رفسنجان مقاومت کرد تا با کسب یک مساوی بدون گل، صدرنشینی‌اش را لااقل تا پایان هفته بعد تثبیت کرده باشد.

شاگردان شگفتی ساز نظرمحمدی با این مساوی ۴۷ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار خود نگه داشتند و رفسنجانی ها با ۳۵ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماندند.

* آلومینیوم ۲ – راه آهن یک

جدال مهدی پاشازاده با تیم سابقش به راه آهن، به پیروزی وی در این بازی خانگی و حساس انجامید تا به این ترتیب آلومینیوم اراک تنها تیمی باشد که امروز در خانه‌اش پیروز شده باشد. برای شاگردان پاشازاده در این دیدار علی اکبرخواه در دقیقه ۱۶ و روح الله عرب در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل زنی کردند و تک گل تیم راه آهن را هادی ایمانی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند. آلومینیوم به لطف این سه امتیاز ۳۷ امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

* پیروزی اکسین با هت تریک میرجوان

اکسین البرز با هدایت یحیی گلمحمدی موفق شد یکی از بهترین پیروزی‌های این فصل خود را در یزد مقابل به دست آورد. آن هم با هت تریک عماد میرجوان، بازیکن سابق سپاهان که در میانه راه از این تیم جدا شد و با نظر گلمحمدی به تیم اکسین پیوست. میرجوان در دقایق ۹، ۴۷ (از روی نقطه پنالتی) و ۷۹ برای تیم اکسین گل زنی کرد تا این تیم به لطف این سه امتیاز ۴۰ امتیازی شود. فولاد یزد بحران زده همچنان در رده هفدهم جدول باقی ماند تا یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر باشد.

* تساوی مدعیان بالانشین

دو تیم بادران و گل گهر که هر دو از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند در نهایت از پس هم بر نیامده و در پایان یک دیدار سنگین مقابل هم نتیجه ای بهتر از تساوی یک-یک دست نیافتند. در این دیدار ابتدا علی خسرو نژاد بازیکنی که در میانه راه از تیم لیگ دویی کیمیا فرایند به بادران ملحق شد میزبان را پیش انداخت و در ادامه کار حمزه مظفری در دقیقه ۸۸ کار را به تساوی کشید تا در پایان گل گهر با ۴۴ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و بادرانی ها نیز ۴۰ امتیازی شدند.

* شکست خونگی خونه به خونه

انگار تیره روزی های خونه به خونه فراتر از آنچیزی بود که با تغییر سرمربی و مدیر فنی و سرپرست حل و فصل شود. این تیم همچنان می‌بازد. خونه به خونه امروز بعد از آن که محمد غلامی در دقیقه ۶۲ گل مهدی قائدی مهاجم ایرانجوان را پاسخ داد تا بازی به تساوی کشیده شود، بار دیگر در دقیقه ۶۶ تسلیم خط آتش ایرانجوان شد و مهدی قائدی برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد تا این دیدار در نهایت با برتری ایرانجوان به پایان برسد.

ایرانجوان با این سه امتیاز ۲۷ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و تیم خونه به خونه همچنان با ۳۸ امتیاز روی پله نهم باقی ماند.

* این مساوی به درد هیچ کدام نخورد

دو تیم بالای جدولی پارس جم و مس کرمان در یک بازی سنگین مقابل هم تن به مساوی یک -یک دادند تا این نتیجه به درد هیچ کدام از این دو تیم نخورد. در این بازی ابتدا احمد زنده روی در دقیقه ۲ تیم مس را از میزبان خود پیش انداخت. این گل را علی نظری در دقیقه ۶۳ پاسخ داد تا در پایان دو تیم امتیازات را به تساوی بین هم تقسیم کنند.

دو تیم با این نتیجه ۴۲ امتیازی شدند و در رده های چهارم و پنجم جدول باقی ماندند.

* مساوی با تیم ته جدولی در غیاب آقای گل

تیم نساجی در غیاب آقای گل مسابقات لیگ دسته اول، از پس تیم انتهای جدولی استقلال اهواز بر نیامد و جدال دو تیم در نهایت به مساوی یک-یک انجامید. در این بازی ابتدا علی جراحکار مدافع پیش کشیده نساجی در دقیقه ۵۸ تیم میهمان را پیش انداخت.

این گل را اهوازی ها در دقیقه ۸۸ توسط علیرضا کاکه پاس دادند و در نهایت بازی با نتیجه یک-یک به پایان رسید تا نساجی با تک امتیاز این بازی ۳۹ امتیازی شده و به رده هشتم جدول برود و استقلال اهواز نیز کماکان در انتهای جدول رده بندی حضور داشته باشد.

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵

ملوان انزلی ۱ – ۰ فجرسپاسی شیراز

شاگردان محمد مایلی کهن با برتری یک بر صفر برابر فجرسپاسی شیراز با ۴۶ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و به یک امتیازی تیم سپیدرود در صدر جدول رسید.

خیبر خرم آباد ۱ – ۰ نفت مسجد سلیمان

در دیگر دیدار تیم خیبر خرم آباد برابر نفت مسجد سلیمان به برتری یک بر صفر رسید تا یک پله بالاتر از این تیم در رده سیزدهم قرار بگیرد و برای دیدارهای آینده و بقا در لیگ دسته اول امیدوارتر شود.

جدول لیگ دسته اول آزادگان

تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ سپیدرود رشت ۲۶ ۱۳ ۸ ۵ ۲۵ ۱۶ ۹ ۴۷
۲ ملوان ۲۶ ۱۲ ۱۰ ۴ ۲۵ ۱۸ ۷ ۴۶
۳ گل گهرسیرجان ۲۶ ۱۱ ۱۱ ۴ ۳۷ ۲۳ ۱۴ ۴۴
۴ مس کرمان ۲۶ ۹ ۱۵ ۲ ۳۰ ۱۶ ۱۴ ۴۲
۵ پارس جنوبی جم ۲۵ ۱۰ ۱۲ ۳ ۱۸ ۱۱ ۷ ۴۲
۶ اکسین البرز ۲۶ ۱۱ ۷ ۸ ۳۲ ۲۲ ۱۰ ۴۰
۷ بادران تهران ۲۶ ۱۰ ۱۰ ۶ ۲۵ ۱۶ ۹ ۴۰
۸ نساجی مازندران ۲۶ ۱۰ ۹ ۷ ۳۴ ۲۷ ۷ ۳۹
۹ خونه به خونه ۲۶ ۱۰ ۸ ۸ ۲۸ ۲۵ ۳ ۳۸
۱۰ آلومینیوم اراک ۲۶ ۹ ۱۰ ۷ ۲۸ ۲۳ ۵ ۳۷
۱۱ مس رفسنجان ۲۶ ۹ ۸ ۹ ۳۱ ۲۱ ۱۰ ۳۵
۱۲ راه‌آهن ۲۶ ۷ ۱۰ ۹ ۲۹ ۳۷ ۳۱
۱۳ خیبر خرم‌آباد ۲۶ ۷ ۸ ۱۱ ۱۹ ۳۲ -۱۳ ۲۹
۱۴ ایران جوان بوشهر ۲۶ ۶ ۹ ۱۱ ۲۹ ۳۳ ۲۷
۱۵ نفت‌ م.سلیمان ۲۵ ۴ ۱۲ ۹ ۲۱ ۲۴ ۲۴
۱۶ فجر سپاسی ۲۶ ۴ ۸ ۱۴ ۱۹ ۳۳ -۱۴ ۲۰
۱۷ فولاد یزد ۲۶ ۳ ۱۰ ۱۳ ۱۵ ۳۶ -۲۱ ۱۹
۱۸ استقلال اهواز ۲۶ ۰ ۱۱ ۱۵ ۱۶ ۴۸ -۳۲ ۱۱

برنامه هفته بیست و هفتم

دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵

سپیدرود رشت – فولادیزد ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه شهید دکتر عضدی رشت

گل‌گهر سیرجان- مس رفسنجان ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه  اختصاصی گل گهر سیرجان

اکسین البرز- آلومینیوم اراک ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه  انقلاب کرج

راه‌آهن تهران – پارس جنوبی جم بوشهر ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه  شهید درخشان صبا شهر

ایرانجوان بوشهر- استقلال اهواز ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بوشهر

هفته بیست و هفتم

سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵

مس کرمان- خیبر خرم آباد ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه امام علی کرمان

نساجی مازندران- ملوان بندر انزلی  ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

فجرسپاسی شیراز- بادران تهران ساعت ۱۴:۴۵ ورزشگاه شهید دستغیب شیراز

نفت مسجد سلیمان – خونه به خونه مازندران ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • دختر سپیدرودی گفت:

    کنید!

    داوری پرحاشیه جدال استقلال اهواز و سپیدرود واکنش قاضی این دیدار را به همراه داشت.

    به گزارش “ورزش سه”، وحید صالحی داور دیدار سپیدرود رشت و استقلال اهواز بود با اعلام یک پنالتی بحث‌برانگیز هجمه‌های زیادی را طی هفته‌های اخیر متحمل شده است. تصویربرداری نادرست از صحنه مورد بحث که با اعلام پنالتی و خطای هند حریف از سوی صالحی اعلام شده باعث هجمه‌هایی علیه این داور شد تا او واکنشی جالب توجه در اینستاگرامش نشان دهد:

    “فوتبال را با اشتباهاتش، زیبا می‌بینیم؛ با پلشتی‌هایش، زشت”

    چه گفته‌هایی که نگفتنش به و چه نگفته‌هایی که گفتنش مانده‌ام در این قضای تعلیق تعلیقی میان سکوت و فریاد برزخی میان نجابت و عزت بیش از ۴۰۰هزار ثانیه است که از سوت پایان بازی سپیدرود ـ استقلال اهواز می‌گذرد و چه سخت می‌گذرد این ثانیه‌ها … مشکل از آنجا شروع شد که خطا، خطای هند بود. ای کاش خطا، از نوعی دیگر بود. چراکه هند همیشه چالش برانگیز است!!!! و اگر تصاویر هم گویا نباشد، چالش برانگیزتر، خطای هند در درون خود، عنصر معنوی «نیت عامدانه» را به همراه دارد که گاهی تصاویر، نیت پنهان بازیکن را اثبات نمی‌نمایند و تنها کسی که در ظرف مکان و زمان حضور داشته باشد، می‌تواند روح رفتار بازیکن را یقین کند. به همین خاطر است که قانونگذار درک خطا را به تشخیص داور گذاشته است. با اینکه خود را هیچگاه مصون از اشتباهات فنی نمی‌دانم اما همواره برای اشتباهات اخلاقی، دغدغه‌مندترینم و همین اندازه بدانید که اگر اراده‌ای برای پاکی فوتبال و عزمی برای مبارزه با فساد ایجاد شود، من را در صف اول این جهاد خواهید دید.

    از این رو با صدای بلند و رسا از تمامی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، کمیته صیانت از اخلاق، حراست ورزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی و … تقاضا دارم و فریاد می‌زنم؛ «پاکسازی فوتبال را با تحقیق و تفحص از زندگی این کوچک داور آغاز کنید.»

  • دختر سپیدرودی گفت:

    بالاخره ورزش سه هم کوتاه اومد و اعتراف کرد که تصویر برداری نادرست باعث شبهه شده وگرنه معلومه تیمی که پول نداره کارت دوتا بازیکن تازشو صادر کنه چطور پول داره تبانی کنه و تبانی مخصوص تیم هایی هست که هربازی یه سهمیه پنالتی ثابت دارند مثل…

  • وحید گفت:

    سلام
    تلویزیون داره یک نظرسنجی برای محبوب ترین تیم ایران برگزار میکنه
    برای حمایت از تیم محبوب رشتی یعنی سپیدرود فقط عدد ۳ را به ۳۰۰۰۰۹۲۹ پیامک کنید هزینه ای محاسبه نمی شود از هر تعداد سیم کارتی که دارید