وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نتایج هفته سیزدهم لیگ دسته سوم + جدول و برنامه هفته چهاردهم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سیزدهم لیگ دسته سوم آزادگان با برگزاری چهار بازی در گروه شمال پیگیری شد و تیم های گیلانی متحمل یک شکست و یک تساوی و یک برد شدند.

در گروه شمال تیم فوتبال چوکای تالش در دقایق پایانی از شکست رهایی پیدا کرد و برابر  عمران شهرداری ساری تن به تساوی داد و با این وجود همچنان در صدر گروه باقی ماند.

تیم شهدای ساری در دیداری خانگی در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری از تیم شهرداری فومن میزبانی کردند. در این دیدار ساروی ها در دقایق پایانی، بازی را به میهمان خود واگذار کردند و فومنی ها با تک گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند با یک گل میزبان خود را شکست دادند و سه امتیاز این دیدار را به نفع خودشان به ثبت رساندند تا جایگاه خود را در سکوی دومی حفظ نماید.

تیم شهید کریمی جویبار این هفته در خانه میزبان تیم فوتبال شهرداری رودسر بود. در این دیدار شاگردان ابراهیم مرادی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن خود کنند و تا حدودی با صعود امیدوار شوند و رودسری ها در خطر سقوط به زیر گروه دسته سوم قرار بگیرند.

نتایج کامل روز سیزدهم:

گروه شمال

آرش ری 1 – 2 استقلال نوین بجنورد

چوکای تالش 2 – 2 عمران شهرداری ساری

شهید کریمی جویبار 1 –  0 شهرداری رودسر

شهدای ساری 0 – 1 شهرداری فومن

*برنامه هفته چهاردهم: چهارشنبه 22 اردیبهشت 95

شهرداري فومن – چوکاي تالش – ساعت 16:30 – ورزشگاه آزادی فومن

شهرداري رودسر – شهداي ساری – ساعت 16:30 – ورزشگاه شهید قاسمی رودسر

شهداي بابلسر – آرش ری – ساعت 16:30 – ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر

استقلال نوين بجنورد – شهيد کريمي جويبار – ساعت 16:30 –ورزشگاه 19 مهربجنورد

جدول لیگ دسته سه – گروه A

نام تیم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 چوکای تالش 11 8 3 0 19 8 11 27
2 شهرداری فومن 12 8 2 2 17 5 12 26
3 شهید کریمی جویبار 12 7 2 3 16 8 8 23
4 استقلال نوین بجنورد 12 6 0 6 16 18 -2 18
5 شهرداری ساری 12 4 3 5 9 13 -4 15
6 شهرداری رودسر 12 4 1 7 7 13 -6 13
7 شهدای بابلسر 11 3 2 6 13 18 -5 11
8 شهدای ساری 11 2 2 7 9 15 -6 8
9 آرش ری 11 2 1 8 14 22 -8 7

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت/ اینستاگرام و کانال تلگرام @sarzaminekherad سال 1034رشتیashkanghayebi@gmail.com گفت:

    آقا فرهاد کجایی بیا جدول لیگ دسته سوم رو گذاشتن نه جدول لیگی که داماش توشه.از خداته نه؟واقعا که.جناب دیدار لطفا جدول لیگ یک رو هم بزار.نتسلامتی خودت هم که داماشی بودی.

  • فرهادسپیدرود گفت:

    تشکر از مدیریت سایت بابت اصلاع رسانی نتایج تیمهای گیلانی

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت/ اینستاگرام و کانال تلگرام @sarzaminekherad سال 1034رشتیashkanghayebi@gmail.com گفت:

    مشاهیر رشت

    این قسمت؛جهانگیر پارساخو

    در راستای همکاری با باشگاه سپیدرود رشت در ابعاد فرهنگی بر آن شدم تا در کنار اینکه سایت باشگاه به فعالیت های ورزشی می پردازد اینحانب نیز کار کوچک اما در بعد معنوی کاری ارزشمند انجام دهم و آن معرفی مشاهیر شهری هست که سپیدرود نیز از آنجا زاده شده

    جهانگیر پارساخو (۱۳مرداد ۱۳۱۳رشت/ محله استادسرا-۲۱ آبان ۱۳۷۸تهران) معروف به آقای جدول ایران طراح جدول و بحش سرگرمی در مطبوعات ایران بود. و همچنین در یک فیلم سینمایی بازی کرد.

    پارساخو در طول بیش از چهل سال فعالیت در مطبوعات ایران طراح بیش از چهل هزار جدول و یکصد هزار سرگرمی در مطبوعات ایران است. جدول‌ها و سرگرمی‌های وی در مجله‌هایی مانند تهران مصور، سپیدوسیاه، روشنفکر، فردوسی، جیبی، دانستنیها، گل آقا و بسیاری از نشریات دیگر به چاپ رسیده‌است. پارساخو قد کوتاهی داشت (یک متر و سی سانت) و در اواخر عمر به دلیل بیماری قدرت تحرک را از دست داده بود ولی همچنان به کار ادامه می‌داد. پس از وی طراحان بزرگی که همکار وی بودند هم اکنون در مطبوعات مشغول فعالیت طراحی جدول و سرگرمی می باشند.

  • فقط رشت گفت:

    اینجا سایت سپیدروده نه سایت لیگ دسته سه بهتره دایه مهربانتر از مادر نباشید و فحاشی شهری مثل رضوانشهر رو به ما فراموش نکنید

  • دنیا فقط رشت گفت:

    .مدیریت محترم سایت.با سلام. بلامیسر.مگه یادتون نیست که رضوانشهری ها تو شهرشون چه حرکاتی کردن از فحاشی گرفته تا…..یا شهرداری فومن تو بازی دوستانه تو عضدی که بازی نیمه تموم موند.با این اخبار که ربطی به ما نداره حالمون رو نگیرید.با تشکر