وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نزهتی آقای گل رشتی ها با ۶ گل / پرتاب میکروفن برنامه معروف توسط جادوگر

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – محمد نزهتی در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، محمد نزهتی در دیدار سپیدرود و استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند تا بهترین گلزن سپیدرود در لیگ هفدهم باشد.

این مهاجم گلزن در دیدار رفت نیز در اهواز موفق به گلزنی به این تیم شده بود. نزهتی در مصاف با نفت تهران هم در دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرده بود. صنعت نفت، سایپا و پدیده دیگر تیم هایی هستند که نزهتی دروازه آنها را باز کرده است.

حسین ابراهیمی هافبک گلزن سپیدرود که در این فصل ۵ گل برای تیمش به ثمر رسانده در دیدار امروز مقابل استقلال خوزستان این فرصت را داشت که آمار گلزنی اش را افزایش دهد اما ضربه پنالتی او را شیخ ویسی دفع کرد تا نزهتی با ۶ گل به تنهایی آقای گل رشتی ها باشد.

پرتاب میکروفن برنامه معروف توسط جادوگر

علی کریمی برنامه نود را تحریم کرد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در اقدامی عجیب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان میکروفن برنامه معروف تلویزیونی را به بیرون پرتاب کرد.

علی کریمی پس از بازی با استقلال خوزستان، در نشست خبری نسبت به برنامه نود انتقاداتی را مطرح کرد.

سرمربی سپیدرود رشت وقتی متوجه لوگوی برنامه نود شد، این لوگو را پرتاب و اعلام کرد وقتی بازی‌های تیمش نشان داده نمی‌شود، دلیلی ندارد که لوگوی برنامه‌شان در نشست خبری باشد.

علی کریمی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان بسیار به داوری بازی اعتراض داشت و عصبانیت شدید او به انتقاد از برنامه نود هم کشیده شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • مقدم گفت:

    با سلام اعتراض رو جور دیگه هم میشه بیان کرد با این شیوه جز اینکه تیم محبوبمان به حاشیه بره دستاورد دیگه ای نداره

  • امین (سپیدرود) گفت:

    خیلی از دوستان به این مساله که مربی باید در کنار زمین ساکت باشد اشاره داشتند که من هم تا حدودی موافقم اما … وقتی خیلی از مربیان با داد و بیداد کردن کنار مزین حقشان را می گیرند چر ما سپیدرودی ها اینگونه نباشیم ؟

  • بی نام گفت:

    سلام به سپیدرودی های عزیز، لعنت به عادل فردوسی پور. من 3 – 4 سالی هست برنامه 90 رو نگاه نمیکنم. نمیدونم این رشتی ها چه هیزم تری به اونو و برنامش فروختن که اینقد با ما بده. چند باری هم اینجا نظر گذاشتم که فردوسی پور دشمن ماست.در عوض با ملوان خیلی خوبه. عادلِ آشغال از این کارش منظورایی داره. یا بهش دیکته شده. حرکاتش در مورد رشتی ها و ملوانی ها یه حرکت غیر عادیه که با یک طرف خوبه و با یک طرف دشمنی میکنه. از قدیم این رفتار ( دشمنی ) فردوسی پور با رشتی ها شروع شده

  • علی1 گفت:

    باید بازیهای آینده را کاملا ببندیم و فقط ضدحمله . صددرصد باید چهار بازی خارج از خانه را اگرشده نه نفره دفاع کنیم و حداقل امتیاز را بگیربم . قرعه کشی بازیها طوری بوده که تا بازی استقلال خوزستان یعنی هفت بازی اول’ عین جاده صاف بوده و هشت بازی بعدی مثل بالارفتن از کوه میباشد پس باید احساسات را کنار گذاشت و واقع بینانه درصدد اخذ امتیاز بود بازی خوب و قشنگ را فدای کسب امتیاز کرد