وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نزهتی: استقلال هر چقدر هم مشکل داشته باشد، باز هم استقلال است / فقط ۳ امتیاز را می‌خواهیم

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید که برابر استقلال فقط به سه امتیاز بازی فکر می کنند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – پویا نزهتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص تساوی بدون گل تیم سپیدرود مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

پس از اینکه در سه هفته ابتدایی امتیازات زیادی از دست دادیم، هم‌قسم شدیم تا شرایط‌مان را بهتر کنیم. خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و روند رو به رشدی در جدول رده‌بندی پیدا کردیم.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم با وجود اینکه در خط حمله عملکرد خوبی نداشتیم، اما با دفاع تیمی به یک امتیازی که می‌خواستیم، رسیدیم. عدم نتیجه‌گیری در سه هفته ابتدایی خیلی ما را در جدول رده‌بندی عقب انداخت. در ادامه راه تلاش می‌کنیم هفته به هفته شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

مهاجم سپیدرود درباره دیدار فردا مقابل استقلال عنوان کرد: با این برنامه‌ای که برای تیم وجود دارد و فاصله کم بازی‌ها‌ی‌مان به بازیکنان تیم فشار خواهد آمد. استقلال تیم پُر مهره‌ای است و مطمئناً شرایط این تیم در ادامه لیگ بهتر خواهد شد. استقلال هر چقدر هم مشکل داشته باشد،‌ بازهم استقلال است.

در زمین خودمان فقط برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد. امیدوارم از این شرایط استفاده کنیم و به هدف‌مان برسیم. چهار هفته است که گل نخورده‌ایم و شرایط خوبی داریم و برای ادامه این روند تلاش خواهیم کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.