وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نزهتی: فصل گذشته مورد بی‌مهری کادر فنی قرار گرفتم / شوریابی: با حمایت هواداران روزهای روشنی در انتظار سپیدرود است

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – وینگر تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه فصل گذشته مورد بی‌مهری کادر فنی قرار گرفت، گفت: با اعتماد کادر فنی تلاش خود را برای سربلندی سپیدرود به کار می‌گیرم.

به گزارش سایت سپیدرود، محمد نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیروزی سه بر دو مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود با تمام توان بازی کردند، دو بار از حریف عقب افتادیم ولی با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان به بازی برگشته و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردیم.

وی با بیان اینکه گلی که به ثمر رسانده حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم است، افزود: فصل گذشته در کمال ناباوری به دلیل طرز فکر سرمربیان وقت به بازی گرفته نشده و موردی بی‌مهری قرار گرفتم این در حالی است که فصول قبل‌تر از آن، یکی از بازیکنان مثمر ثمر سپیدرود بوده و گل‌های فراوانی برای این تیم به ثمر رساندم.

وینگر سپیدرود با اشاره به اعتماد نظرمحمدی به وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای سربلندی سپیدرود به کار گرفته و می‌خواهم با گلزنی سپیدرود را به هدف اصلی خود که صعود به لیگ برتر است برسانم.

شوریابی: با حمایت هواداران روزهای روشنی در انتظار سپیدرود است

ایمان شوریابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه دربازی‌های پیش فصل در پست مهاجم به بازی گرفته شد، اظهار کرد: در سه بازی نخست لیگ به دلیل نیاز تیم یک پست عقب‌تر بازی کردم.

وی با بیان اینکه در دیدار مقابل استقلال خوزستان در پست مهاجم به بازی گرفته شد، افزود: در این پست در بازی‌های دوستانه چندین گل برای سپیدرود به ثمر رساندم و در نخستین بازی رسمی خود در این پست مقابل استقلال خوزستان گلزنی کردم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه نخستین گل خود در لیگ را به ثمر رساند، بیان کرد: تیممان با حمایت هواداران روز به روز بهتر شده و آینده روشنی در پیش دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.