وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نساجی باز هم پل خوشبختی سپیدرود می شود؟ / تقابل جذاب نکونام و جادوگر این بار در قامت سرمربیگری

در یکی از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های سپیدرود رشت و نساجی مازندران به مصاف هم می روند.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – قرمزپوشان گیلانی در حالی برای اولین بار برابر نساجی در لیگ برتر قرار می‌گیرند که پیش از این با شکست آنها راهی لیگ برتر شده بودند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، از ساعت ۱۵ فردا تیم سپیدرود رشت در بازی خارج از خانه خود و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی می رود و به دنبال این است با کسب بردی دیگر از انتهای جدول جدا شده و قدمی برای بهبود اوضاعش بردارد.

اما گیلانی‌‌ها از تقابل با نساجی مازندران خاطرات بسیار خوبی در ذهن دارند. دو سال قبل و زمانی که سپیدرود برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد، نساج ها به رشت سفر کردند و در ورزشگاه شهید عضدی برابر حریف خود قرار گرفتند.

شاگردان نظرمحمدی که برای صعود به لیگ برتر احتیاج به کسب برد داشتند خیلی زود و با گل دقایق ۷ و ۱۲ نزهتی و تهیدست پیش افتادند تا کار را تمام شده بدانند.

اما عباس‌زاده در دقیقه ۲۰ اختلاف را کم کرد و غلامعلی تبار در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند و شهر باران را در کما فرو برد.

اما این پایان کار نبود و حسین کعبی در دقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی گل سوم و صعود سپیدرود را به ثمر رساند و آنها را به لیگ هفدهم رساند. حالا شاگردان علی کریمی امیدوارند بار دیگر خاطرات شیرینشان را برابر مازنی ها تکرار کنند و با کسب برد برابر میزبان بار دیگر در جدول صعود کرده و به وضعیت خود سر و سامانی دهند.

تقابل جذاب نکونام و جادوگر این بار در قامت سرمربیگری

فردا قرار است تیم های نساجی مازندران و سپیدرود رشت در دربی شمال کشور با هم مسابقه دهند. دیداری که از چند نظر می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای علاقه‌مندان به فوتبال داشته باشد.

جالب ترین نکته این بازی تقابل تقابل علی کریمی و جواد نکونام این بار در قامت سرمربی است. ۲ سرمربی جوان این روز‌های فوتبال ایران سال ها در تیم ملی بودند و البته کمی هم با یکدیگر مشکل داشتند.

از سوی دیگر هر دو سابقه مربیگری در تیم ملی کنار کی روش را دارند و این موضوع می‌تواند تقابل سرمربیان پرسپولیسی و استقلالی را در مازندران مقابل هواداران پُرشور نساجی دو چندان کند. باید منتظر ماند و دید در نهایت نتیجه این تقابل جذاب بین تیم های جادوگر و نکونام چه خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.