وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: باید در سپیدرود باتجربه و با انگیزه عمل کنم / گلرهایی که داریم در تیم ملی وزنه هستند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسرمربی تیم فوتبال سپیدرود می گوید تیم فوتبال سپیدرود در حال انجام تمرینات پرفشار برای شروع دوباره رقابت های لیگ دسته دوم است و با انگیزه زیادی از تکرار موفقیت هایش در گذشته می گوید.

به گزارش سایت سپیدرود، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود که به تازگی به این تیم بازگشته و هدایتش را در دسته دوم فوتبال ایران عهده دار شده، حرف هایش را در گفتگو با “ورزش سه” اینطور در مورد تصمیمی که برای بازگشت گرفته، اینطور آغاز کرد:

خب من به نوعی سپیدرود را خانه خودم می دانم. در این برهه دوستان دست نیاز به سمت ما دراز کردند و مثل همیشه که تعصب شهرم را می کشم، لبیک گفتم و آمده ام به سپیدرود کمک کنم. البته کار خیلی سختی داریم و دغدغه های همیشگی این تیم همچنان وجود دارد.

با این حال هنوز علاقمندان به تیم پشت تیم هستند و توقع از تیم همیشه بالا است. ما سعی می کنیم با کار و تلاش بیشتر و پیگیری تمرینات منظم شرایط سپیدرود را نسبت به نیم فصل اول بهتر کنیم. البته کادر قبلی تمام تلاششان را کردند و مدیریت هم در تلاش است تا روز به روز مشکلات را کمتر کند.

او ادامه داد: ما تمرینات را به صورت صبح و عصر تا ۲۲ ام که در ورزشگاه سردار جنگل میزبان اولین بازی هستیم، ادامه می دهیم و دنبال این هستیم تا با کسب سه امتیاز شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم.

سوال بعدی از نظرمحمدی در رابطه با حضور دوباره در سپیدرود بود که چند سال پیش این تیم را به لیگ برتر رساند ولی حالا بار دیگر در دسته دوم هدایت این تیم را عهده دار شده است. او در پاسخ به این سوال گفت: همانطوری که شما گفتید که کسی که با همین تیم از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده و سپس به لیگ برتر رسیده و در لیگ برتری سرمربی است و امروز بعد از ۶ سال دوباره به خانه اش اول بازگشته، حتما اگر پخته نباشی و با تجربه عمل نکنی انگیزه های خاصی که باید برای موفقیت داشته باشی را از دست می دهی.

اما من در فوتبال یاد گرفته ام که مهم نباشد در چه رده ای کار می کنم. سعی می کنم خودم را خیلی زود تطبیق بدهم و بهترین اتفاق را با توجه به شرایط موجود برای خودم رقم بزنم. شش سال پیش هم شرایط دقیقا در لیگ دو همین شرایط را داشتیم؛ البته در ان زمان خودمان تیم را بسته بودیم و از اول شروع کردیم.

او سپس به دوران حضورش در رایکا اضافه کرد:  ما در رایکا هم پنجره نقل و انتقالات بسته داشتیم و هیچ بازیکنی را نمی توانستیم جذب کنیم. دو بازیکن اصلی هم از تیم جدا شده بودند. با این حال اوضاع تیم رایکا را به قضا و قدر نسپردم و با پیگیری مداوم و رفع مشکلات شرایط را تغییر دادم و تیم را در دسته اول نگه داشتم. حالا هم تمام تلاشمان را می کنیم که اتفاقات میمونی را برای تیم سپدرود رقم بزنیم.

علی نظرمحمدی بخش بعدی صحبت هایش را به تمجید از تیم رایکا اختصاص داد و بیان کرد: بازی خوبی با تیم چوکا داشتیم. به کادر فنی این تیم تبریک می گویم. بعد از اضافه شدن کادر فنی جدید، اوضاع و احوال رو به بهبود بود و نیم فصل هم تقویت شده و اینها نشان می دهد که روند چوکا به سمت مثبت است.

قطعا با تمرینات بیشتر، سپیدرود هم شرایط بهتری پیدا خواهد. ما این روزها پرفشار در حال تمرین هستیم و می خواهیم با بهترین حالت به ادامه بازی ها برسیم.

گلر سابق فوتبال ایران در مورد گلرهای تیم ملی ایران بیان کرد: خوشبختانه تمام گلرهای تیم ملی ایران با تجربه هستند. رشید یکی از عوامل موفقیت استقلال بوده است. حامد لک هم از ارکان موفقیت پرسپولیس بوده و فینال اسیا را تجربه کرده است.

این ها نشان می دهد که گلرهای باتجربه ای هستند و برای تیم وزنه هستند. شما خودتان شرایط علیرضا بیرانوند را می بیند که در اروپا بازی می کند. امیر عابدزاده هم در اروپا بازی می کند. امروز فکر می کنم که تیم ملی نقطه اتکا خیلی خوبی تیم ملی در بخش دروازه دارد و فرقی نمی کند کدامشان بازی کنند.

خوشبختانه روند به سمتی است که هر کدامشان بازی کند، قفل دروازه ما به راحتی بازشدنی نیست و این کار دراگان اسکوچیچ را در ادامه مسابقات جام جهانی راحت تر می کند. امیدوارم با درخشش بیرانوند و سایر دروازه بان ها کار سخت انجام شود و تیم ملی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.