وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: تاکنون به ۶۰ درصد اهداف‌مان رسیده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: مسئولان استان گیلان قدر سهمیه لیگ برتری را می‌دانند و قطعاً ورزشگاه‌های استان را برای شروع لیگ آماده می‌کنند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم سپیدرود اظهار داشت:‌ کادرفنی سپیدرود طبق برنامه‌ای که از پیش تعیین کرده، در حال حرکت است و بازی‌های تدارکاتی هم طبق همین برنامه‌ها و برای هماهنگی بازیکنان و رسیدن به آمادگی جسمانی است.

در بازی‌های تدارکاتی که تاکنون انجام داده‌ایم به ۶۰ درصد از اهداف خود رسیده‌ایم و در ادامه هم در اردوی تهران چند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و به اهداف کامل‌ خود خواهیم رسید.

وی در مورد قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: وقتی بازی‌ها به صورت لیگ برگزار می‌شود، یعنی ما باید با تمام تیم‌ها بازی کنیم، حالا با یک تیم هفته اول و تیم دیگر هفته دهم، به طور کلی فرقی ندارد.

وقتی می‌گویند قرعه‌کشی یعنی به تیم‌های قوی یا ضعیف برخورد می‌کنیم، اما زمانی که قرار است با تمام تیم‌ها بازی کنیم، فرقی نمی‌کند کدام هفته با چه تیمی بازی کنیم. قرعه‌کشی لیگ برتر فقط تعیین مکان و زمان مسابقات بود. تمام تیم‌ها در لیگ برتر قدرتمند هستند و ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم سپیدرود درباره مشکل ورزشگاه‌های استان گیلان و اینکه سازمان لیگ اعلام کرده است اگر این ورزشگاه‌ها آماده نشود، امکان دارد دیدارهای خانگی تیم سپیدرود در استان دیگری برگزار شود، گفت:

در حیطه وظایف من نیست که در این مورد صحبت کنم و باید مدیران در این خصوص حرف بزنند. ما به هیچ عنوان خارج از استان بازی نخواهیم کرد. مسئولان استان به قدری مسئولیت‌پذیر هستند که قدر این سهمیه لیگ برتری را می‌دانند و قطعاً تدابیر لازم را برای آماده شدن ورزشگاه‌‌های استان گیلان در نظر خواهند گرفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • رضا گفت:

    در دیدار دوستانه اخیر با سایپا مشخص گردید که سپیدرود در خط هافبک وسط که نقطه ثقل تیم محسوب می گردد دچار مشکل اساسی است. بنابراین آقای نظرمحمدی انشالله از رضا مهدوی دعوت به عمل آورد تا این چالش سپیدرود مرتفع گردد.