وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: سپیدرود شناسنامه فوتبال رشت و گیلان است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی نظرمحمدی از مسئولان استان گیلان و بخصوص رشت درخواست کرد که سپیدرود را حمایت کنند تا بتوانند یکی از صعودکننده ها به لیگ یک باشند.

علی نظرمحمدی پس از دیدار تیمش برابر فولاد نوین اهواز در گفت و گو با دی اسپورت اظهار داشت: از فولاد شناخت کافی داشتیم و می دانستیم این تیم در خانه تهاجمی بازی خواهد کرد و تیم گلزنی می باشد و هدف اصلی مان ابتدا گل نخوردن و سپس دل به ضدحملات سریع بسته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند اذعان داشت: هم فولاد و هم سپیدرود تیمهای مدعی گروه هستند. ما امروز چندین موقعیت گلزنی داشتیم و می توانستیم برنده میدان باشیم اما گرفتن یک امتیاز در خانه حریف غنیمت است.

نظرمحمدی ادامه داد: این بازی برای ما تمام شده است و باید تمام تمرکزمان را برای بازی های دور برگشت به کار ببندیم. در کل از بازیکنانم راضی هستم و زحمات خود را کشیدند.

سرمربی سپیدرود در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: مشکلات مالی همچنان پابرجاست و از مسئولان استان گیلان و بخصوص رشت میخواهیم ما را حمایت کنند تا بتوانیم یکی از صعودکننده ها به لیگ یک باشیم.

علی نظرمحمدی تاکید نمود: فوتبال گیلان سرشار از استعدادهای ناب فوتبالی است و دارای پتانسیل بالایی در این رشته می باشد و باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانند خود را شکوفا کنند.

ایشان خاطرنشان کردند: در نیم فصل قصد داریم چند بازیکن جدید جذب نماییم و همانند نیم فصل نخست با قدرت ظاهر شویم. سپیدرود یک تیم ریشه دار و سابقه فوتبال گیلان است و نباید به سادگی از نامش گذشت.

سپیدرود شناسنامه فوتبال رشت و گیلان است و دارای استعدادهای خوبی می باشد و اگر کسی این جوانان و استعدادها را کشف کند می توانند در لیگ های بالاتر بازی کنند.

نظر محمدی در پایان با گلایه از کمیته داوران فدراسیون فوتبال اذعان داشت: بعضی از داوران به راحتی حق تیم ها را ضایع می کنند و و بخصوص در نیم فصل دوم این موارد بیشتر دیده خواهد شد و امیدواریم کمیته داوران در بازی های برگشت از داوران باتجربه استفاده کند تا حق تیمی ضایع نشود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

34 دیدگاه ارسال شده است

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.co گفت:

    درود بر تو علی نظرمحمدی که حرف دل ما رو زدی.البته شناسنامه فوتبال ایران نیز هست

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.co گفت:

    با درود خدمت همه ی مخاطبان سایت
    از آنجاییکه علاوه بر فعالیت های ورزشی یک باشگاه فرهنگی نیز محسوب می شود لذا اینجانب با کسب اجازه از مدیریت سایت میخواهم که هر روز یک پیام فرهنگی را برای ارتقای دانش مخاطبان عرضه نمایم.
    این پیامهای فرهنگی عبارتند از؛
    رویدادهای روزی بر پایه ی گاهشماری ایران و جهان٬سخن روز و پیام فلسفی
    به عنوان مثال؛
    یازدهم آذر عبارت است از؛
    جان باختن میرزا کوچک خان جنگلی٬مبارز ضد روس۱۳۰۰خورشیدی
    ورود مردوایج حاکم گیلک تبار آل زیار به اصفهان پس از درهم کوبیدن نیروهای حکومت عباسیان۳۱۰خورشیدی
    پادشاهی بهرام گور ساسانی به روایت شاهنامه ی فردوسی

    سخن روز از اشکان غایبی؛
    یک ناهنجاری در زمان کنونی می تواند به هنجاری در زمان آینده مبدل شود

    پیام فلسفی؛

    فلسفه٬مجموعه سوالاتیست که ممکن است هیچ وقت پاسخ داده نشود…!
    خرافات مجموعه پاسخهایی است که ممکن است هیچ گاه زیر سوال نرود…!
    اکثر مردم ترجیح میدهند فرشتگانی سقوط کرده باشند تا میمونهایی تکامل یافته…

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اقا ما اگه نخوايم كامنتهاي اين يارو رو ببينيم باس چيكار كنيم؟؟اينجا يه سايت ورزشي و فوتبالي هستش..نيازي به پيامهاي فرهنگي و فلسفي نداريم…برو تو سايت ديگه اي اونجا فضا واسه اينكارا زياده…اخه خودنمايي كردن به چه قيمتي!!!اين چيزا رو برو تو يه سايت فلسفي يا فرهنگي بگو..ابراران كممممممممممممممممممممك

  • فقط داماش گیلان گفت:

    آقایون سپیدرودی اینستاگرام فوتبال گیلان یه نظرسنجی گذاشته راجع به پرطرفدارترین تیم گیلان وقتش تا دوازده شب امشبه.تا الان ملوان با اختلاف فقط 15 تا رای اوله بعدش داماشه و سپیدرود سومه،چوکا چهارم و رهپویان پنجم.برید به داماش و سپیدرود رای بدید هرکاری کنید تا ملوان اول نشه.یه تیم رشت باید اول بشه. پیج اینستاگرام فوتبال گیلان برید.

  • عیسی گفت:

    این آقای اشکان غایبی عجب پدیده نادری است فکر می کنم در آینده نزدیک ادعای مریدی بکند خودش که مراد است و دنبال مرید می گردد .
    آقا مراقب خودتا باشید من نسبت به آینده شما احساس خطر می کنم . شما ذهن مغشوشی دارید و معلوم نیست بر کدام مشربی هستید .

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.co گفت:

    حاضرید نظر سنجی بکنیم که طرفداران داماش و سپیدرود آیا از کامنتهای من ناراضی اند یا کامنتهای شما؟

  • گروه۱۶نفره ی علمی و فرهنگی و ادبی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.co گفت:

    اینجانب به عنوان دبیرکل و سخنگوی هواداران داماش و سپیدرود رشت همه را به اتحاد و همبستگی فرامیهوانم تا شاهد صعود این دو تیم به رده های بالاتر باشیم.اینحانب به عنوان دبیرکل و پیشوای کهنه کار همه ی داماشی ها و سپیدرودی ها قول شرف میدم تا جایی که بتوانم به دو باشگاه داماش و سپیدرود کمک کنم تا جاییکه این دو باشگاه رسمأ اعلام نمایند که بر عهد خود استوار بوده ام.اینجانب از کمک های مادی و معنوی تا جایی که از دستم بر آید و در عین حال قابل توجه نیز باشد دریغ نخولهم کرد.کمکهای که بر اثر عرق ریختن فراوان در گرمای جنوب و ناشی از روزی حلال است.
    حال اگر کسی مرد میدان است جلو بیاید و مانند من به تیمهای رشتی کمک کند و لاف زدن را کنار بگذارد.
    امروز وقت عمل است نه حرف

    باسپاس
    امضاء دبیرکل و سخنگوی بخشی از هواذاران داماش و سپیدرود رشت نه همه ی هواداران
    استاد اشکان غایبی ساسانی

  • عیسی گفت:

    خودشیفتکی اشکان خان دارد اوج می گیرد خودش هست و گوشش آن موقع دبیرکل می شود و فردا چیز دیگر

  • فقط داماش گیلان گفت:

    ار سخنان علی حاضری اشکانی:
    اشکان غایبی ساسانی چقدر چرت میگی ره هروقت تو زر زدی بدبیاری برای دوتیم رشت بوجود اومده پس خواهشا حرف نزن، اگه تعصب داری، اگه شرف داری حرف نزن ببین نتایج چی میشه!!

  • فقط داماش گیلان گفت:

    آقا فرهاد این آقا دبیرکل سازمان ملل و رییس سیا هست خخخخ

  • فرهادسپيدرود گفت:

    يارو ميگه گروه 16 نفره عده اي از هوادارهاي سپيدرود و داماش هستن…اونوقت خودش مياد جاي اونا حرف ميزنه و ميخواد نظرسنجي بزاره..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.

  • فرهادسپيدرود گفت:

    استاد.!!!..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • sadegh_asheri گفت:

    آقا فرهاد شما این اشکان ما رو ببخش برادر بزرگوارم. این بشر مرض خودشیفتگی داره!والا دست خودش نیست!

  • میلاد ق گفت:

    با سلام. با کمک دوستانمون که در اهواز هستن و بعد از جست جو و پرس جو تونستیم بالاخره آقای اشکان غایب ساسانی رو شناسایی کنیم.راست میگه بنده خدا بچه رشت هستش ولی بخاطر کار رفته اهواز در قسمت لشگر آباد اهواز فلافل میفروشه . فلافل فروشی داره این آقا در اهواز .خاب احترام میذاریم این همه مث بقیه شغل ها شغل شریفی هستش . داداشه من بیا رشت تو ورزشگاه عضدی بازی های سپیدرود و داماش فلافل بفروش ماهم قول میدیم که کمکت کنیم . درود به همه فلافلی های ایران

  • میلاد ق گفت:

    ابرار فرهاد قوربان. این ها دشمنان گیلان هستن . تو خودتو ناراحت نکن

  • فقط داماش گیلان گفت:

    فرهادجان وضعیت این اشکان خیلی خرابه تو گروه های تلگرام داماش هم بعنوان آدمی که قرص مصرف میکنه و روانپریش هست میشناسنش،فقط شما سپیدرودیا عذاب نمیکشید ما داماشی ها هم خوب این آقای خودبزرگ بین رو میشناسیم.

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    دوستانی که همه چیز رو به تمسخر می گیرید.آیا شده به جای این همه توهین فقط یکبار فقط و فقط یکبار یک متن مفید ورزشی یا غیر وززشی بگذارید؟
    دوستان نا آگاهی که نشناخته و ندانسته توهین و تمسخر می کنید آیا نمایید تأیید نوشتارهای من و شما توسط مدیر سایت تنها یک دلیل دارد و آن اینکه ادب و دانش و تعصب من و شما مشخص شود؟
    اکنون به کارنامه ی رفتارها و گفتارهای خود نگاهی بیندازید.این نصیحت دلسوزانه ی مرا بپذیرید و از دروغ پردازی و تهمت دست بردارید و تمام انرژی خود را صرف تیم محبوبتان کنید.
    این جملات تنها پاسخیست مؤدبانه به بی ادبی شما که تاکنون همه از آن با خبر شده اند و حتا یک مورد بی ادبی از من دیده نشده.
    سرافراز و پیروز باشد

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    همه ی دروغهای شما رو اگر باور کنم این یک موردی که فقط داماش گیلان گفت منو یاد موضوع عجیبی انداخت.انگلیسی ها٬عربها٬کمونیست ها و مزدوران آنها هرگاه با نیروی میهن پرست و مردمی نیرومندی مواجه میشوند برای آنکه با کمترین تلفات آن را حذف نمایند و از پتانسیل مردم ناآگاه استفاده ی حداکثری نمایند بر آن تهمت تفرقه افکنی و توهین به مقدسات و جاسوسی و وطن فروشی میزنند.و آنجا که این توطئه ها بی اثر می ماند بر چسب روانی بودن و متوهم بودن و مصرف مواد مخدر بر فرد مزبور میزنند.و این عملی بسیار کثیف و ناجوانمردانه است.
    جناب مهندس دیدار کاری نکنید به هوش شما شک کنم.آیا اینها دلیلی بر درستی گفتارم نیست

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    من کجا در گروههای تلگرامی آن هم با نام داماش عضو هستم.لعنت بر کسی که دروغ می گوید

  • فرهاد گفت:

    دوستان یک آقایی آمده نظرهایی ولو خلاف طبع بقیه روی سایت می گذارد آنوقت همه ما بجای اینکه بیاییم از سپیدرود و مشکلات آن و سوابق آن و راه کارهای بهبود وضعیت تیم سخن بگوییم بحث ما شده حرف های این آقا، من نمی دانم این بابا کیست و چه هدفی دارد اما اگر هدف سوئی هم داشته باشد باید بگویم تا آلآن موفق شده به هدف خود برسد چون همه به انحراف رفته اند. برادر من بیا از تیم خودت بگو چکار به حرف های این آقا دارید. یکبار تذکر بدهید کافی است بگذارید هر چه می خواهد بگوید. اما من می بینم فکر و ذکرشما شده مطالبی که این بابا در سایت مطرح می کند این ما را به بیراهه می برد.در دنیای فوتبال فقط اعضای یک تیم فوتبال نباید حرفه ای باشند بلکه هواداران تیم نیز باید حرفه ای فکر کنند. راه را گم کرده ایم چسبیدیم به مطالب دروغ یا راست یک آقایی که هویتش نیز برای ما معلوم نیست. موفق باشید
    به امید پیروزی و بهروزی سپیدرود

  • فرهادسپيدرود گفت:

    ابراران گل بلاميسران اقا صادق ..داش ميلاد..ابرار فقط داماش .. گيلان.. داش عيسي دم همه شما گرم..خيلي باحاليد شمره قوربان…من مشگلي با اين يارو اشكانك ندارم..فقط بهش گفتم اينجا نباس حرفي از م.ل.و.ا.ن بزنه همين..ازون به بعد شروع كرده به حرفهاي بيخودي زدن…اخه ميگه من دبير كل هوادارهاي داماش و سپيدرودم.زااااااااااااااااارت

  • فرهادسپيدرود گفت:

    ميلاد برار تو د كيسي اخه به مولا عجب گبي بزايي ابرارا…خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • فرهادسپيدرود گفت:

    ابراران من هم از امروز ميخوام بشم دبير كل هواداران سپيدرود و معاون دبير كل هوادارهاي داماش ..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    اقا فرهادی که این همه توهین کردید و بقیه دوستان همه تهمت های نابجای شما رو به جان میخرم اما باور کنید این شخص که با نام فقط داماش گیلان پیام گذاشته بسیار باهوش تر از شما و صد البته خطرناکتره.باورکنید دروغ نمیگم.حتا مدیر سایت هم به هشدارهای من بی اعتناست.این شخص خیلی مشکوکه.ببینیذ کی گفتم.باورکنید ضرر میکنید.این فرد نقشه داره.کسی که چنین دروغ بزرگی میگه که حدافل اگر هیچکس ندونه خودم که دیگه میدونم چقدر حرفاش بی پایه و اساسه

  • مجتبی گفت:

    اه زاک حال خب نیه به مولا … بهترین کار کم محلیه ، به ان چرت و پرت ان .
    خدا شفا بده اشکان جان
    خدا همه کم بود دارنه شفا بده

  • نامور پور 154872 خورشیدی ؛ شیری ؛ گرگس ... 1875 تاجیکستان ، افغانستان ؛ اردن ... به جزء عربستان گفت:

    سلام اشکان جان
    من مدیر هواداران منچستر یونایتد و سیتی هستم …یعنی مدیر گروه 16 نفره طرفداران سیتی و یونایتد (( اخراق )) هستم … مدتی میخوام برم تاجیکستان مرخصی ؛ میخوام اگه میشه بیای اینجا مدیر گروه بشی تا من بیام … دستت درد نکنه …

  • عیسی گفت:

    سلام چیلاورت عزیز خسته نباشی. با همه کمبودها تونستی تیم را با قدرت در بالای جدول نگهداری ما هواداریم و از شما مچکریم . علی آقا بازی همدان بسیار حساسه و مراقب باشی

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    آقای فرهاد سپیدرود طی چند ماه اخیر من کی از ملوان تعریف کردم که داری با دروغهات همه رو فریب میدی؟

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    جناب رادنی شما و همه ی دست اندرکاران باشگاه سپیدرود غیر از علی نظرمحمدی و بازیکنان رشتی باید پاسخگو باشید.پاسخگوی این وضعیتی که در حال دامن زدن به آن هستید.این آخرین هشدار من به شما بود.از عوامل تفرقه حمایت نکنید

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    به خدا سوگند در صورت تکرار توهین به مردم و فرهنگ رشت و ایران و توهین به داماش و سپیدرود و حمایت دوباره ی باشگاه و عوامل باش
    من مدیر هواداران منچستر یونایتد و سیتی هستم …یعنی مدیر گروه ۱۶ نفره طرفداران سیتی و یونایتد (( اخراق )) هستم … مدتی میخوام برم تاجیکستان مرخصی ؛ میخوام اگه میشه بیای اینجا مدیر گروه بشی تا من بیام … دستت درد نکنه …

    عیسی ۱۲ / آذر / ۱۳۹۴  ساعت: ۱۳:۳۷
    سلام چیلاورت عزیز خسته نباشی. با همه کمبودها تونستی تیم را با قدرت در بالای جدول نگهداری ما هواداریم و از شما مچکریم . علی آقا بازی همدان بسیار حساسه و مراقب باشی

    گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com ۱۲ / آذر / ۱۳۹۴  ساعت: ۱۶:۰۲ نظر شما در انتظار بررسی است
    آقای فرهاد سپیدرود طی چند ماه اخیر من کی از ملوان تعریف کردم که داری با دروغهات همه رو فریب میدی؟

    گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com ۱۲ / آذر / ۱۳۹۴  ساعت: ۱۶:۱۱ نظر شما در انتظار بررسی است
    جناب رادنی شما و همه ی دست اندرکاران باشگاه سپیدرود غیر از علی نظرمحمدی و بازیکنان رشتی باید پاسخگو باشید.پاسخگوی این وضعیتی که در حال دامن زدن به آن هستید.این آخرین هشدار من به شما بود.از عوامل تفرقه حمایت نکنید

    هوادار عزیز، نظر شما پس از تایید منتشر خواهد شد.

    نام (ضروری)

    ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

    نظر شما

    آخرین اخبار
    نظرمحمدی: سپیدرود شناسنامه فوتبال رشت و گیلان استاعلام داوران هفته دهم لیگ دسته دوم آزادگانسرمربی و بازیکن الوند همدان محروم شدندگزارش تصویری خبرگزاری برنا: فولاد نوین اهواز – سپیدرود رشتاتفاقات عجیب در مسابقه فولاد – سپیدرود: مربیان فولاد هوادار را کتک زدند!گزارش تصویری: حاشیه هایی از تساوی اهوازگزارش تصویری: دشت یک امتیاز با ارزشنتایج هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور + جدول و برنامه هفته دهمفولاد ب اهواز صفر – سپیدرود رشت صفر: جدال مدعیان برنده نداشت / سپیدرود نایب قهرمان نیم فصلایرنا: تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت مغلوب شاهین انزلی شدگزارش تصویری: رود خروشان شمال به کارون رسیدگزارش تصویری: جشن پدر شدن داش هادی تامینی!اعلام اسامی داوران هفته نهم لیگ دسته دومایرنا: تیم فوتبال سپیدرود رشت برای قهرمانی نیم فصل به مصاف فولاد می رودگزارش تصویری: سپیدرود آلمانی!گاه از این فرد یا افراد معلوم الحال چنانچه چند نفر باشند که ما بر آورد میکنیم این تعداد بیش از دو سه آفت ضد رشتی نباشند و در صورتی که به جای پرداختن به فزهنگ و ورزش رشت به اشخاص توهین شود سوگند میخورم با مشت سایبری ما مواجه خواهید شدو سپس در گامهای بعد تحریم سایت سپیدرود٬بازیهای سپیدرود و در گام آخر پاسخگویی شما به جرایمی که مرتکب شده اید.امیدوارم چنین شرایطی پیش نیاید.
    شما عملا دست کسانی را در این سایت باز گذاشته اید که فحاشی می کنند٬بی ادبند٬رسمأ از تروریست های داعشی حمایت می کنند٬به مردم شهر همسایه ی ما یعنی انزلی توهین می کنند٬به فرهنگ و تمدن ایرانی بی احترامی می کنند‌
    همه ی اینهامدارکش در همین سایت موجود است‌
    مدیر یا مدیران سایت و مخاطبان گرامی سایت آیا تا کنون متوجه نشده اید که حق کیست و نا حق کیست؟
    فقط از این متعجم که مدیر سایت یا ادای بی طرفی در می آورد یا واقعا ننمیداند که این عده اصلا علاقه ای به رشت و رشتی ندارند.
    دیر نباشد که…
    این آخرین اخطار بود.دست از کارهای شوم و عوام فریبانه بردارید و در راستای سرافرازی رشت گام بردارید.دیگر چیزی نمی گویم تا زمانش که برسد و پاسخگو باشد‌
    منتظرم ببینم بعد از این چه کسی به جای عذرخواهی دوباره توهین و تمسخر میکنه

  • گروه۲۵نفره ی علمی وفرهنگی و تاریخی و ورزشی «افرا» به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت٬تهران٬تبریز٬اصفهان و اهواز/www.nasha.blogfa.com گفت:

    ببخشید متن پیشین اشتباه تایپی داشت

    از این به بعد چنانجه که ما بر آورد میکنیم این تعداد بیش از دو سه آفت ضد رشتی نباشند و در صورتی که به جای پرداختن به فزهنگ و ورزش رشت به اشخاص توهین شود سوگند میخورم با مشت سایبری ما مواجه خواهید شدو سپس در گامهای بعد تحریم سایت سپیدرود٬بازیهای سپیدرود و در گام آخر پاسخگویی شما به جرایمی که مرتکب شده اید.امیدوارم چنین شرایطی پیش نیاید.
    شما عملا دست کسانی را در این سایت باز گذاشته اید که فحاشی می کنند٬بی ادبند٬رسمأ از تروریست های داعشی حمایت می کنند٬به مردم شهر همسایه ی ما یعنی انزلی توهین می کنند٬به فرهنگ و تمدن ایرانی بی احترامی می کنند‌
    همه ی اینهامدارکش در همین سایت موجود است‌
    مدیر یا مدیران سایت و مخاطبان گرامی سایت آیا تا کنون متوجه نشده اید که حق کیست و نا حق کیست؟
    فقط از این متعجم که مدیر سایت یا ادای بی طرفی در می آورد یا واقعا ننمیداند که این عده اصلا علاقه ای به رشت و رشتی ندارند.
    دیر نباشد که…
    این آخرین اخطار بود.دست از کارهای شوم و عوام فریبانه بردارید و در راستای سرافرازی رشت گام بردارید.دیگر چیزی نمی گویم تا زمانش که برسد و پاسخگو باشد‌
    منتظرم ببینم بعد از این چه کسی به جای عذرخواهی دوباره توهین و تمسخر میکنه

  • فقط داماش گیلان گفت:

    آقای اشکان غایبی نگفتم الان عضوی، قبلا تو گروهی به اسم تیفوسیای داماش عضو بدی و شخصی به اسم عرفان تورو آورده بود بعدش تو لفت دادی،دروغ میگم؟

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اشكان تو درمورد فوتبال و سپيدرود يا داماش كامنت بزار ببين اونوقت كسي حرف بي ربط ميزنه يا نه…وقتي از فوتبال حرف بزنيم ديگه اينهمه سرو صدا بپا نميشه

  • sadegh_asheri گفت:

    دوستان یک آقایی آمده نظرهایی ولو خلاف طبع بقیه روی سایت می گذارد آنوقت همه ما بجای اینکه بیاییم از سپیدرود و مشکلات آن و سوابق آن و راه کارهای بهبود وضعیت تیم سخن بگوییم بحث ما شده حرف های این آقا، من نمی دانم این بابا کیست و چه هدفی دارد اما اگر هدف سوئی هم داشته باشد باید بگویم تا آلآن موفق شده به هدف خود برسد چون همه به انحراف رفته اند. برادر من بیا از تیم خودت بگو چکار به حرف های این آقا دارید. یکبار تذکر بدهید کافی است بگذارید هر چه می خواهد بگوید. اما من می بینم فکر و ذکرشما شده مطالبی که این بابا در سایت مطرح می کند این ما را به بیراهه می برد.در دنیای فوتبال فقط اعضای یک تیم فوتبال نباید حرفه ای باشند بلکه هواداران تیم نیز باید حرفه ای فکر کنند. راه را گم کرده ایم چسبیدیم به مطالب دروغ یا راست یک آقایی که هویتش نیز برای ما معلوم نیست.

    آفرین آقا فرهاد. کاملاً موافقم. نفست حقه آبرار