وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: صعود سپیدرود به لیگ دسته اول با وجود تمام کارشکنی ها قطعی است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با وجود بلاهایی که سر سپیدرود می‌آورند حتماً به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم.

به گزارش سایت سپیدرود، علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: وقتی در ۴۵ دقیقه نیمه نخست بازی با فولاد نوین اهواز ناظر مسابقه، داور وسط، نماینده فدراسیون و بازیکنان و هواداران تیم میزبان هر بلایی خواستند سر تیم ما آوردند دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم فولاد نوین در نیمه نخست فقط دو بار روی دروازه ما آمد و داورمسابقه هم هر دوبار را در کمال تعجب اعلام پنالتی کرد و به صراحت می‌گویم که حرکت دایوینگ بازیکن فولاد را داور پنالتی گرفت و نماینده فدراسیون فوتبال ۹۰ دقیقه با بی‌تفاوتی و بدون توجه به مسئولیت‌هایش از تخلفات آشکار در برگزاری مسابقه عبور کرد و هرگز در حد و اندازه‌های این بازی نبود.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بازی‌ها باید بدون تماشاگر برگزار شود ابراز داشت: تماشاگر به فراوانی در این مسابقه حضور داشت هیچ، بلکه بسیاری با ساز و دهل هم در ورزشگاه بودند و لیدر و هوادارهای آنها تا پشت نیمکت ما هم آمدند و با بازیکنان ذخیره ما درگیر شدند و ناظر بازی در نهایت وظیفه‌نشناسی هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

بیشتر بخوانید

نظرمحمدی افزود: بسیار متاسفم برای برگزار کنندگان لیگ دو که چشم خودشان را به این تخلفات آشکار می‌بندند و احساس می‌کنم برای این مسئولیت کوچک هستند و سرپرست ما با آقای شفیعی تماس گرفت که دستور دهد که این افراد را از ورزشگاه خارج کنند اما هیچ پاسخی به ما داده نمی‌شود و مطمئن باشید هفته آینده در ورزشگاه رشت را برای هواداران ما باز خواهیم کرد.

سرمربی سپیدرود با ناعادلانه خواندن سیاست یک بام و دو هوای مسئولین برگزاری لیگ دو در خصوص برگزاری مسابقات اظهار داشت: در تمام لیگ یک و لیگ دو تیمی به اندازه سپیدرود هوادار ندارد و وقتی می‌بینیم که هر تیم نو بنیادی هر کاری دلش می‌خواهد می کند و بعد به رشت و سپیدرود بزرگ که می‌رسند می‌خواهند مو به مو قانون را با سختگیرانه‌ترین شکل ممکن اجرا کنند، عصبانی می‌شوم.

وی عنوان داشت: با همین بی‌عدالتی‌ها سپیدرود را از لیگ برتر به لیگ دو فرستادند و در مسجدسلیمان با شاهکارهای بی‌قانونی و ناداوری و تغییر ساعت بازی در گرمای وحشتناک و با تخلفات وحشتناک، سر سپیدرود را بریدند و همیشه همه چیز را بر ضد سپیدرود انجام می‌دهند و تا روزی که زنده هستیم فجایای روی داده در مسجدسلیمان از یاد هیچ سپیدرودی نخواهد رفت و فدراسیون فوتبال تا همیشه شرمنده این ظلم بزرگش به سپیدرود خواهد بود.

نظرمحمدی اتکای تیمش را به خدا و بازیکنان دانست و تصریح کرد: همه بدخواهان سپیدرود بدانند که با وجود همین ناداوری‌ها و تخلفات تا لحظه آخر برای موفقیت سپیدرود می‌جنگیم و حتماً هم به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم و مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال گیلان باید از سازمان لیگ و دپارتمان داوری برای این تخلفات فاحش توضیح بخواهند.

سرمربی سپیدرود گفت: ما یکی از معدود تیم‌های خصوصی کل فوتبال ایران هستیم و مدیرعامل ما با چنگ و دندان تیم را برای یک مسابقه از شمال به جنوب می‌فرستد که نزدیک ۱۰۰ میلیون تومان هزینه همین سفر است و کمترین دریافتی را در تمام لیگ داشته‌ایم و به عشق شهر و تیم‌مان می‌جنگیم تا به جایگاه اصلی خود باز گردیم و بعد به راحتی داور سر نه فقط یک تیم، که یک شهر را می‌برد.

وی با رضایت از عملکرد شاگردانش خاطرنشان کرد: تیمی که بازی دو بر هیچ را در گرمای بالای ۴۵ درجه اهواز مساوی می‌کند و اگر بازی چند دقیقه ادامه پیدا می‌کرد پیروز هم می‌شد از نظر من نمره قبولی گرفته و با تلاش بازیکنان در دو بازی خانگی با حداکثر امتیاز از زمین خارج خواهیم شد.

نظرمحمدی با خطاب قرار دادن مسئول برگزاری لیگ دسته دوم ابراز داشت: اگر قرار است که پیشرفتی حاصل شود و لیگ دسته دوم شرایطش بهتر شود باید شما پای کار باشی و مشکلات را برطرف کنی و بدانید که سپیدرود تنها جاذبه لیگ دسته دوم است و باید این تیم صعود کند تا بر جذابیت لیگ دسته اول افزوده شود و به امید خدا این اتفاق با همت بازیکنان خواهد افتاد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • فریدون فلکی گفت:

    اقای نظر محمدی تا این هیت فوتبال و مدبرکل در راس استان باشد وضع همین است این استان با این همه سرمایه های خدادادی ببین چه بلایی سر فوتبال استان اوردند این از استادیوم عضدی که خودشان از قصد خرابش کردنند و ان هم استادیوم سردار جنگل که حال ادم بهم میخوره که عرضه ندارند چند تا صندلی بخرند این ادم های بی لیاقت تا سرکار هستند وضع همینه و اصلا به فدراسیون هم ربط ندارند چون کسی نیست از تیم های رشتی و گیلاتی حمایت کنه

    • پیمان گفت:

      کاااملا موافقم…البته فقط سپیدرود نیست که..اززمانیکه مافیای الماس خاله . دارودسته ش اومدن راس کار فوتبال گیلان..ببینین ثمره ش چی بوده!!!!!!
      سقوط ملوان .. چوکا…داماش و سپیدرود از بالاترین سطح فوتبال کشور…تضعیف شدید بازیکن سازی…تخریب استادیوم ها…مسلط شدن رابطه جای ضابطه…فقر بازیکن ملی پوش00درحالیکه درطول سالهای متمادی گیلان همیشه دارای تکثر بازیکنان ملی پوش بود–عدم حمایت کافی از باشگاه های بازیکن ساز مانند دخانیات وپاس رشت…کشتیرانی ونویر انزلی..تالش وآستارا..و دهها گندکاری دیگه که اتفاقا جالبه همه فوتبالدوستان کشور هم میدونن مشکل فوتبال گیلان همین آقایان هستن.ولی هیچکس هم کاری ازدستش ساخته نیست!!!

      • ناشناس گفت:

        چون این آقایان سپاهی هستن و سپاهی‌ها تو رشت حرف اول رو میزنن. قدرتی که سپاه تو رشت داره و چمبره‌ای که به روی منابع و ادارت و ارکان حیاتی شهر زده باعث افت پیشرفت کلیه امور، در همه سطوح فعالیتی مردم شده، بلکه به گفته دوستمون خیلی خیلی باعث عقب‌موندگی ما شده. فقط نه تو فوتبال، توی همه حوضه‌ها.