وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: مردم این شخصیت من را دوست دارند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم سپیدرود رشت می گوید که در صورت حل نشدن مشکلات تیم سپیدرود با همه تعصبی که بازیکنان بومی این باشگاه به شهر خود دارند، ممکن است کاسه صبرشان لبریز شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش‌سه”، تیم سپیدرود رشت به تازگی به لیگ آزادگان راه یافته است و علیرغم تمام مشکلات مالی و ساختاری که در این تیم وجود داشته در حال حاضر و پیش از دیدار اکسین و خونه به خونه صدرنشین لیگ برتر به حساب می آید. علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود در طول این مدت نتیجه های خوبی همراه با این تیم که اکثریت نفرات آن بومی و از استان گیلان هستند، کسب کرده است. با این مربی در خصوص شرایط تیم و آینده تیم سپیدرود صحبت کردیم که توجه شما را به آن جلب می کنیم:

یک تیم بومی داریم

تیم سپیدرود علیرغم دیربسته شدن به دلیل مشکلات مالکیتی و مدیریتی کاملا بومی و با بچه هایی بسته شد که در استان های دیگر فعالیت می کردند. با سیاست گذاری که کردیم قصد بر این بود تا تیمی بومی داشته باشیم؛ البته این موضوع در فوتبال حرفه ای امروز زیاد معنا پیدا نمی کند ولی امسال تیم سپیدرود بچه های بومی را جمع کرد و تیمی کامل داریم. پیمان شاملو و حسین کعبی دو بازیکنی هستند که در تیم ما بومی نیستند.

اسکلت فصل گذشته را حفظ کردیم

تیم ما علیرغم فرصت کمی که برای آماده سازی داشت با حفظ ساختار و اسکلت تیم در فصل گذشته به خصوص در دفاع و دروازه شرایط خوبی داشت. البته نمی توانیم از حمایت های هواداران غافل باشیم که در سرما و گرما از ما حمایت می کنند و همین باعث شده تا بازیکنان در سرما و گرما برای هواداران با قلبشان بازی کنند و توانستیم به صدر جدول برسیم؛ ما پیش از این هفته هم سه هفته در صدر بودیم.

به هماهنگی تاکتیکی خوبی رسیده ایم

بازی ما در هفته گذشته مقابل نفت م.سلیمان بود؛ نفت، تیم جوان و یکدستی بود و کادر خوبی داشت. پرس کردن را بلد بود؛ ما در نیمه اول علیرغم اینکه در شهر خودمان بازی می کردیم؛ با وجود تمام تلاشی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم با هجومی کردن تاکتیک توانستیم گل بزنیم؛ البته در ادامه بیشتر هم می توانستیم بزنیم ولی این باخت چیزی از ارزش های بختیاری زاده و تیمش کم نمی کند که در بازی قبلی موفق شدند تیم پدیده لیگ برتری را شکست دهند؛ به طور کلی بازیکنانم به هارمونی خوبی رسیده اند و در طول ۹۰ دقیقه نمایش خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

امیدوارم کار به جایی نرسد که نتوانیم ادامه دهیم

توانمندی تکنیکی و فنی ما بسیار بالا است. بازیکنانی مثل سید محمد حسینی، هادی تامینی، موسوی، کعبی, سهیل حق شناس، محمد نزهتی، عبدی و … توانمندی های بالای خود را در تیم های قبلی و در سطح اول فوتبال ایران نشان داده اند؛ اگر مشکلات مالی حل شود و بچه ها تمرکز خود را از دست ندهند و کادر فنی شرایطی داشته باشد تا بتواند روی مسائل فنی تمرکز کند، با همین استراتژی پیش خواهیم رفت. تمام مشکل ما این است که مشکلات مالی حل نشود  و کاسه صبرمان لبریز شود. ما فصل قبل هم همین مشکلات را داشتیم؛ بازیکنان ۸۰ درصد از مطالبات فصل قبل و ۲۰ درصد پاداش صعود به لیگ آزادگان را نگرفته اند. با تمام این مسائل بازیکنان تا الان صبوری کرده اند. هشدار من به خاطر این است که با برنامه ریزی دقیق تر می توان فوتبال گیلان را دوباره صاحب سهمیه در لیگ برتر کرد و مسئولان استانی با رسیدگی به این مشکلات می توانند کمک بزرگی به تیم بکنند.

هواداران و بازیکنان ما درک متقابلی از هم دارند

یکی از شاخصه های اصلی تیم سپیدرود بومی بودن آن است. علیرغم احترامی که برای تیم هایی مثل سیاه جامگان قائل هستم ولی این تیم ها و شرایطی که دارند با تیم ما قابل مقایسه نیست؛ بازیکنان ما به دلیل بومی بودن و تعصبی که به شهر دارند، از قلب خود مایه می گذارند. هواداران هم این موضوع را درک کرده اند و همیشه در کنار بازیکنان هستند و سکوها همیشه از بچه های ما حمایت می کند. هواداران و بازیکنان به درک متقابل رسیده اند و هر دو می دانند که تلاش خود را می کنند؛ بازیکنان می دانند که صد در صد مورد حمایت هستند. این موضوع را مطمئن هستیم که استان گیلان شاخصه های اقتصادی خوبی برای رسیدن به ثبات در فوتبال دارد. امیدوارم مسئولین استانی، شورای شهر و …این شرایط را فراهم کنند و امیدوارم با هموار شدن این شرایط در صورت رسیدن به لیگ برتر مثل برخی تیم ها آسانسور نشویم. پول عامل اصلی موفقیت نیست ولی قطعا بی پولی و نبود امکانات عامل اصلی شکست می شود.

شخصیت برونگرایی دارم

در بازی با ملوان همه اتفاقات به ضرر ما رقم خورد و شرایط طوری شد که احساسی شویم و عملکرد مثبتی نداشتیم. اما در ۱۰ بازی دیگر آرامش بیشتری داشته ام، چون به بازیکنان اطمینان دارم و با آرامش کار خودم را دنبال می کنم. در مورد شخصیت برونگرای علی نظر محمدی باید بگویم که من آدمی هستم که سعی می کنم احساسات خود را بروز دهم و همشهری های من هم با این رفتار من بوده که دوستم دارند.

حتم دارم مشکلات حل می شود

می دانم که ظرف روزهای آینده مشکلات مالی حل خواهد شد. در همین راستا شورای شهر قدم های بزرگی را برداشته و همینجا جا دارد از زحمات افرادی مثل دکتر ثابت قدم که تلاش زیادی برای حل مشکلات می کنند تشکر کنم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • ساسان گفت:

    درود به علی چیلاورت عزیز و درود به آقای مهندس بهارمست عزیز . اهواداران عزیز . سپیدرودی های عاشق .لحظات حساسی داریم و همه دارند نگاه می کنند .الماسخاله و رهنما و ثابت قدم ابرو گذاشتن که تیم به شهرداری برسه اما عده ای در شورا هستن که مخالفن . امروز هم مهندس بهارمست و هم چیلاورت به ما گفتند که هرکداممون با اعضای شورای شهر تماس بگیریم و فشار بیاوریم که به لایحه شهردار رای بدهند تا تیم ما دارای مالک دولتی شویم . دوستان مهندس بهارمست خیلی سفارسش کردن که ما فراموش نکنیم حتی شده بریم دم درب خونه اعضای شورا بریم محل کارشون زنگ بزنیم و فشار بیاریم . مهندس بهارمست تاکید دارند که اگر سستی بکنیم وضع بد میشود . از آقای دیدار هم می خواهیم که این پیامم را منتشر کند و خودش هم کمک کند تا ایشالله مشکل ما حل شود. خیل یممنون

  • هومن گفت:

    دعوای رشت و انزلی را ول کنین اونا نیروی دریایی را دارند حواسشون جمعه اما صاحب درستو حسابی نداریم نمخام به پورمحسن بد بگم زحمتشو کشید اما توانش همیقد بود حالا برای این که مشکلمون حل بشه تلاش کنیم شهرداری تیمو بخره .وظیفمون اینه که در گروههای هواداری جو را طوری هدایت کنیم تا شورا زودتر تصمیم بگیره . امروز جایی نشسته بودم از علی نظرمحمدی نقل و قول میشد که ما نمیتونیم این شرایطو تحمل کنیم الانم بزور و با غیرت بچه ها داریم کار می کنیم اگه یه اتفاق بیفتد و یه باخت بدیم شیرازه تیم می پاشه . راست میگه بنده خدا یا کی فقر ونداری و بدبختی همراه شوید عزیزان

  • خسرو گفت:

    علی اقا این قدر مصاحبه نکنین و هر روز مشتری پیدا نکنین . شما مگه سرمربی نیستی مگه هیئت فوتبال مسئول تیم نیست تو چرا اینقدر جلز و ولز میکنین .صبح که عشوری زاد مصاحبه کرد و عصر هم شما . تیم شما کار فنی نداره و شایدم الماسخاله دار هتمرین تیمو نظارت میکنه

  • فلسفی گفت:

    «آی دوستان من، دوست وجود ندارد.» – منسوب به ارسطو
    «شاید ساعت شادی نیز روزی فرا رسد که هرکس بگوید: فرزانه‌یِ میران فریاد می‌زد؛ دوستان، دوستانی وجود ندارند! من، دیوانه‌ی زنده! فریاد می‌کنم دشمنان، دشمنانی وجود ندارند.» – نیچه

    «قادر بودن برای عزیز داشتن آن‌چه که در دوست می‌تواند او را روزی به دشمن بدل کند، نشانه ای از آزادی است. خود ِ آزادی است.» – دریدا

  • سید گفت:

    “دل ِ من دیر زمانی است که می پندارد:
    «دوستی» نیزگُلی است؛
    مثل ِ نیلوفر و ناز،
    ساقه ء تُرد ِ ظریفی دارد.

    بی گمان سنگدل است آن که روا می دارد
    جان ِ این ساقه ء نازک را
    – دانسته –
    – بیازارد!”
    ― فریدون مشیری

  • جعفری گفت:

    مرد زحمتکش فوتبال گیلان . به تنهایی ایستاده است تا باران های شدید پاییزی ارتش سرخ را زمین گیر نکند.

  • محسن گفت:

    مرسی که هستی علی اقا . در جوانی باتجربه شده ای مرد بی ادعا

  • علی گفت:

    ما قهرمانیم با تو

  • ماهان گفت:

    پیرمرد به من نگاه کرد و پرسید چند تا دوست داری؟

    گفتم چرا بگم ده یا بیست تا…

    جواب دادم فقط چند تایی

    پیرمرد آهسته و به سختی برخاست و در حالیکه سرش راتکان می داد گفت

    تو آدم خوشبختی هستی که این همه دوست داری

    ولی در مورد آنچه که می گویی خوب فکر کن

    خیلی چیزها هست که تو نمی دونی

    دوست، فقط اون کسی نیست که توبهش سلام می کنی

    دوست دستی است که تو را از تاریکی و ناامیدی بیرون می کشد

    درست وقتی دیگرانی که تو آنها را دوست می نامی سعی دارند تو را به درون ناامیدی و تاریکی بکشند

    دوست حقیقی کسی است که نمی تونه تو رو رها کنه

    صدائی است که نام تو رو زنده نگه می داره حتی زمانی که دیگران تو را به فراموشی سپرده اند

    اما بیشتر از همه دوست یک قلب است. یک دیوار محکم و قوی در ژرفای قلب انسان ها

    جایی که عمیق ترین عشق ها از آنجا می آید

    پس به آنچه می گویم خوب فکر کن زیرا تمام حرفهایم حقیقت است

    فرزندم یکبار دیگر جواب بده چند تا دوست داری؟

    سپس مرا نگریست و درانتظار پاسخ من ایستاد

    با مهربانی گفتم: اگر خوش شانس باشم، فقط یکی و آن تو هستی

  • رشتی اصیل گفت:

    بخدا ثابت قدم این تیم رو از بین می بره .از شما مسئولین فوتبال گیلان خواهشمندم تیم رو به ثابت قدم ندین . این آقا شهر رشت زیبا مارو به یک ویرانه تبدیل کرد .مطمئن باشین که سپیدرود را هم ویران خواهد کرد.

  • میلاد ق گفت:

    به علت درگذشت اشکان غایبی ساسانی قبل بازی سپیدرود با مس کرمان یک دقیقه سکوت . بازی بعدی در رشت پرچم سیاه در نزد هواداران پخش شود عزاداری برای اشکان ساسانی . در ضمن فلافل برای تماشاگران پخش خواهد شد از طرف خانواده مرحوم اشکان ساسانی لطفاً بعد از مصرف فاتحه فراموش نشود . روحش شاد یادش گرامی

  • میلاد ق گفت:

    امیدواریم تیم با ریشه چوکای تالش هم موفق باشه . برای تیم میرزاکوچک صومعه سرا هم آرزوی موفقیت دارم با مربی گری فرهاد حسین پور مربی سابق سپیدرود

  • میلاد ق گفت:

    ی شخصیت ترین بازیکن فوتبالیست گیلانی در تمامی ادوار در دو دهه گذشته بدون شک مازیار زارع اشت.بهتر است زودتر فوتبال خودش را بگذارد کنار تا آبروی گیلان را نبرده اشت.

  • فرهاد گفت:

    رشتی اصیل !!! بنه کنار

    دوستان مراقب افرادی مثل این بابا با مطالبی که عنوان می کنند باشید.