وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: مسئولان خونه به خونه می‌خواهند ضعف های فنی و مدیریتی خود را بپوشانند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید باشگاه‌هایی مانند خونه به خونه بابل که میلیاردی خرج کرده‌اند ولی نتایج خوبی در لیگ یک نگرفته‌اند، می‌خواهند با حاشیه سازی برای تیم مظلوم سپیدرود، ضعف خودشان را در فاز فنی بپوشانند.

به گزارش سایت سپیدرود، علی نظر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی سه بر یک سپیدرود مقابل استقلال اهواز قعرنشین که باعث بازگشت این تیم به صدر جدول رده‌بندی شد،‌ اظهار کرد: بازی خوبی بود و برای ما کسب سه امتیاز این بازی خیلی مهم بود و در اولویت کاری ما قرار داشت. ما در سه هفته گذشته به دلیل بارش شدید برف نتوانستیم تمرین مناسبی داشته باشیم ولی به لطف خدا و همت بازیکنان توانستیم پیروز از این دیدار بیرون بیاییم.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه درباره حواشی به وجود آمده در این دیدار بر سر پنالتی اول تیمش و حاشیه‌سازی برخی تیم‌ها به خاطر داوری این دیدار، عنوان کرد: ما برای این صحنه، تصویری از پشت دروازه داریم که نشان می‌دهد این پنالتی به درستی گرفته شده است. وقتی تیمی مانند خونه به خونه با آن هزینه میلیاردی که وارد مسابقات شده، رفت و برگشت به تیم مظلوم سپیدرود می‌بازد و از طرفی جایی در بالای جدول ندارد، سعی می‌کنند عدم نتیجه گیری خودشان را در فاز فنی و مدیریتی با بزرگ کردن این طور مسائل، بپوشانند.

او افزود: کارشناسان داوری تا اینجای لیگ بارها اظهار کرده‌اند که سپیدرود به خاطر داوری در دیدار مقابل تیم‌هایی نظیر پارس جنوبی و آلومینیوم اراک شامل ضرر و زیان شده ولی ما هیچ وقت به خاطر این مسائل وارد حاشیه نشده‌ایم و حاشیه‌سازی هم نکرده‌ایم. در بازی با استقلال اهواز سه پنالتی به درستی توسط داور جوان دیدار گرفته شده و این مسئله که داور بدون توجه به این مسئله که چند پنالتی در این دیدار گرفته،‌ صحنه‌ها را به درستی سوت می‌زد نشان از شجاعت و تسلط او داشت. به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت.

نظر محمدی درباره اخباری که در هفته اخیر مبنی بر واگذاری سپیدرود به مالک جدید منتشر شده است، تصریح کرد: در ۲۱ هفته گذشته،‌ آنقدر درباره واگذاری باشگاه بحث شده که باعث لوث شدن این موضوع شده است. باید مسئولان مربوطه درباره این موضوع پاسخگو باشند. درحال حاضر ما تمرکز خودمان را روی این گذاشته‌ایم تا با کسب نتیجه مناسب در ۹ هفته آینده به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی سپیدرود در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه سپیدرود زمانی که تصمیم داشت کار خود را در لیگ یک شروع کند،‌ هیچ برنامه‌ای برای صعود به لیگ برتر نداشت ولی وقتی وارد مسابقات شدیم با استفاده از بازیکنان با کیفیتی که در اختیار داشتیم توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و کم کم مدعی صعود به لیگ برتر شویم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • wc به wc گفت:

    باقالای خونه به خونه !!! 😀

  • محسن گفت:

    لونه به لونه شده شعبه ۲ مول ولن عن زلی

  • داماشی گفت:

    خونه به خونه کلاً چهارسال سابقه داره سپیدرود شصت سال! قیاس نکنید و با آوردن نام چنین تیمی تو سایت بزرگشون نکنید. اونام همین و میخوان. با فساد و پول و رشوه و رانت و تبانی و بازیکن ان زولی چیم چندساله خواب صعود و میبینن فقط. خخخخخ مثل خونه به خونه

  • لشت نشا گفت:

    کد های معتبر سامانه حمایتی ۳۰۹۰۱۳ تیم سپیدرود
    برای افزایش امتیاز حمایتی:
    حمایتی روزانه دویست تومانی و ۲۰۰ امتیازی: ۲
    حمایتی روزانه پانصد تومانی و ۵۰۰ امتیازی: ۵
    حمایت یکبار ۲۰۰۰ تومان، ۲۰۰۰ امتیازی: عدد ۲۲
    حمایت یکبار ۵۰۰۰ تومان، ۵۰۰۰ امتیازی: عدد ۵۵
    ارسال کنید.

  • علی (بندرعباس) گفت:

    آخه خونه به خونه که راه به راه داره میبازه!!!! دیگه اعتراضشون چیه؟؟؟ تیمی کوچک که با پول میخواد بزرگ بشه!!! به چیزی مثل استیل آذین که افتاد تو جوب آب و رفت که رفت…

  • مهدی گفت:

    دوستان عزیز، میدونید ماجدی چرا زر میزنه؟! آخه همیشه درد و بلای سپیدرود و رشتیها سنگین بوده و هست. اونقدر سنگینه که توی سر ویلادارها میخوره هیچ، اضافه هم میاد و بقیه ش میخوره توی سر تیم دوم نیروی دریایی (لونه به لونه) که با بیست میلیارد هزینه و بازیکنان بازنشسته و دیپورت شده ی ویلادار که هرکدومشون با یه من فضله از کون فیل افتادن، دهم جدوله و داره تا اعماق وجود میسوزه که چرا یه ارزن از اینهمه غیرت سپیدرودیها رو بازیکنای گران ما ندارن؟!!!

  • دختر سپیدرودی گفت:

    بسیاری از بازیهای سپیدرود را از تلویزیون و از شبکه استانی مان نظاره کنید،به عینه شاهد ماجرایی خواهید بود که از تعجب انگشت به دهان خواهید ماند!
    مثال بارزش بازی سپیدرود با استقلال اهواز و اعلام پنالتی اول برای سپیدرود که گزارشگر استانمان همچون فرماندهان جنگی که خود را مسئول حفاظت از جان نیروهای تحت حمایت خود می دانند،یک نفس ومؤکدا داور را مؤاخذه و سعی بر القای اشتباه معنی دار به مخاطبین نموده بود و لحظه ای از فرط ناراحتی آرام نگرفت که اگر حتی فردی غیر فوتبالی این صحنه را می دید،فکر میکردکه تیم ملی کشورمان درمقابل کشوری بیگانه و متخاصم دچار ضرری فاحش و جبران ناپذیر گردیده است!!!
    از این دست نامهربانی ها در مقابل اصیل ترین تیم گیلان کم نبوده،حتی در شرایطی که سپیدرود با دست خالی بر صدر تکیه زده.
    اینجا رشت است و سپیدرود هویت همین شهر و دیار و تعلق خاطری که مردمانش به آن دارند فراتر از مستطیل سبز است و این تیم که نامش برگرفته از زلالی رود میباشد با جاری بودنش تمام سطوح و بخشهای جامعه را تحت تأثیر نوازش خود قرار می دهد ،پس اگر یار نیستید حداقل بار هم نباشید بر پیکیر زخم خورده این تیم مظلوم
    در خیلی از استانها داشتن حتی تیمی در لیگ یک نعمت است و تمامی نیروهای ممکن برای کمک به آن تیم بسیج شده و از همه پتانسیل ها در جهت موفقیتش استفاده میشود و حال آنکه در استان ما حتی صدا و سیما مانند کودکی سر راهی با تیمی که در صدر قرار دارد برخورد میکند!
    آرزومندیم روزی برسد که همه با اتحاد در جهت بهبود شرایط سپیدرود که خود شکل دهنده یک هنجار اجتماعی است گام برداریم،به دور از هرگونه عداوت و از مدیریت صدا و سیمای استان تقاضا می شود برای احترام به هواداران پرشور و پرشمار سپیدرود و فوتبال رشت از گزارشگرانی استفاده کند که جانب عدالت را رعایت کند و کمتر با احساسات هواداران بازی کنند.

  • سلطانی فر گفت:

    آق ابیشتر از تیم های دیگه خود شبکه ما داره برامون جنجال و حاشیه درست میکنه این کارشناس ها گزارشگرایی که برای بازیهای ما انتخاب میشه دارن چیکار میکنن؟!به ضرر ما حرف میزنن.فقط صحبت تو این سایت فایده نداره خواهشم از دوستان اینه که از یکی از این راه های ارتباطی با شبکه باران تماس بگیرید و نارضایتی خودتون رو اعلام کنید تا جلوی فاجعه از خانه خودمون گرفته شه!!!

  • سلطانی فر گفت:

    پل های ارتباطی با مرکز
    کد پستی و شماره تلفن ها
    کد پستی سازمان : ۴۱۸۵۷۱۳۱۱۱
    شماره تماس روابط عمومی : ۱۶۲
    تلفن روابط عمومی برای شهرستانی ها: ۳۳۸۲۷۰۰۴ -۰۱۳
    شماره تماس سازمان :۳۳۸۳۵۲۰۰ -۰۱۳
    پیامک ها
    پیامک روابط عمومی ۳۰۰۰۱۶۲۱۶۲
    پیامک تلویزیون۳۰۰۰۰۱۳۱
    پیامک رادیو ۳۰۰۰۰۱۳۲

    آدرس پست الکترونیک مرکز گیلان
    آدرس پست الکترونیک مرکز گیلان : gilan@irib.ir
    آدرس پست الکترونیک مرکز گیلان : guilan@irib.ir

    آدرس
    رشت- خیابان رسالت – صدا و سیمای مرکز گیلان

  • لشت نشا گفت:

    این موضوع حمایت شبکه گیلان مربوط به فقط امسال نیست اینا اون سالها که داماش و ملوان همزمان هم تو لیگ برتر بودن همین کار کثیفشون بود