وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: هواداران سپیدرود را ناامید نمی‌کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فعال نقل و انتقالات که فصل گذشته در لیگ یک شگفتی‌ساز شددوباره می‌خواهد یک بار دیگر در فوتبال ایران موج ایجاد کند‌‌.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرورزشی، نام این تیم سپیدرود است و سرمربی‌‌اش هم علی نظرمحمدی که خیلی‌ها ابتدا او را باور نداشتند اما این روزها هرکس که به تمرینات سپیدرود می‌رود متوجه می‌شود هیچ‌کس به اندازه نظرمحمدی رقابت‌های لیگ برتر را جدی نگرفته…

* از شرایط تیم برای ما بگویید.

همان‌طور که می‌بینید سعی کردیم به موقع کار را آغاز کنیم. من اعتقادی به دیر شدن تمرینات ندارم. دوران بدنسازی و آماده‌سازی تیم باید در یک وقت معین شروع و تمام شود. به همین دلیل کار را آغاز کرده‌ایم.

* خوب هم بازیکن گرفتید در این مدت.

با عنایت به بضاعتی که داریم دست به کار شدیم. توجه کنید ما باید روی نیروهای بومی تمرکز کنیم و آنجایی که احساس خلأ می‌کنیم می‌رویم سراغ بازیکنان تیم‌ها و شهرهای دیگر.

* البته بعضی‌ها می‌گویند میانگین سنی تیم بالاست.

نه واقعاً این‌طور نیست. من به تلفیق تجربه و جوانی اعتقاد دارم. هم بازیکنان جوان داریم، هم بازیکنانی که در لیگ برتر صاحب تجربه‌اند. در این باره مثال هم داریم از بازیکنانی که به نظر می‌رسید کارشان تمام شده اما در سپیدرود دوباره شکوفا شدند.

* داستان مالکیت سپیدرود به کجا رسید؟

فعلاً کارها را زیر نظر آقایان الماس‌خاله و مؤمنی انجام می‌دهیم. اداره کل ورزش و جوانان هم به سپیدرود کمک می‌کند. سرمایه‌گذاران پای مذاکره با مسئولان نشسته‌اند. امیدواریم مشکلات حل شود و دوست دارم بازیکنان بیشتر روی تمرینات خود تمرکز کنند.

* از توقعات مردم هم بگویید آقای نظرمحمدی.

خب شما می‌دانید توقعات بالاست. سپیدرود یک فرهنگ غنی در شهر رشت است که از مرزهای فوتبال عبور کرده و وارد خانه‌های مردم شده… رشتی‌ها دوست دارند سپیدرود را در بهترین شرایط ممکن ببینند. ما هم ناامیدشان نمی‌کنیم و سپیدرود را قطعاً در لیگ برتر نگه می‌داریم. هدف ما حفظ این تیم در لیگ برتر است و برای رسیدن به این مقصود با تمام توان می‌کوشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • رضا گفت:

    جناب آقای نظرمحمدی عزیز که با صعود سپیدرود حماسه بزرگی را برای رشتی ها خلق کردید. ما حالا امید داریم که امسال در لیگ برتر هم کت بسته مقابل رقبا نباشیم لذا امید داریم بیشتر از بازیکنان بومی و متعصب رشتی استفاده کنید. معلوم نیست چرا در عکس تمرینات منتشر شده تا این لحظه از محمد رضا مهدوی خبری نیست؟ از علی نظر محمدی می خواهیم هر چه زودتر با توتی شهر باران قرارداد ببنده چرا که مهدوی مرد روزهای سخت بوده پس هر چه سریتر اقدام کنید.

  • امین(سپیدرود) گفت:

    رضا جان … اسم ها که در زمین بازی نمیکنند … شرایط روحی … شرایط جسمی … میزان آمادگی بازیکنان و حتی شرایط مالی چیزهایی هسند که کادر فنی بیشتر از همه می دانند

  • omid گفت:

    امیدوارم مهدئی بمونه یا اگه نشد برای داماش توپ بزنه مهدوی بازیکن فوق العلادیه قطعا 2 3 فصل دیگه هم میتونه بازی کنه حالا شده 30 ساعت تو هر بازی

  • omid گفت:

    نیم ساعت

  • omid گفت:

    شما نگاه کن چاوشی و … یهو محو شدن بدون بازی خداحافظی یا تقدیر اینا نباید فراموش بشن کلی برای شت زحمت کشیدن