وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نفت آبادان انصراف داد: در صورت صعود؛ سپیدرود در رشت میزبان شهرداری تبریز است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – انصراف تیم‌ها از جام‌حذفی از لیگ‌های دسته دو و دسته اول به لیگ برتر رسیده و تیم های لیگ برتری هم در حال انصراف هستند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود بعد از این که احتمال کنار کشیدن سیاه‌‌جامگان از این بازی‌ها مطرح شد حالا صنعت نفت آبادان هم از این بازی‌ها کنار کشیده است.

حالا پس از کنار کشیدن نفت که باید در یک بازی خارج از خانه برابر تیم لیگ دویی شهرداری تبریز به میدان می رفت، در صورت غلبه ارتش سرخ گیلان برابر شهرداری فومن، سپیدرود در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باید در رشت برابر تیم لیگ دویی شهرداری تبریز قرار بگیرد که مطمئنن کار سختی در پیش نخواهد داشت.

در صورت صعود از این دو مرحله حریف احتمالی سرخ پوشان شهرباران از بین نفت تهران و نساجی مازندران انتخاب خواهد شد.

بر اساس جلسه امروز ۱۳۹۵/۷/۵ کمیته فنی باشگاه با عوامل کادر فنی و سرپرستی تیم‌های صنعت نفت و صنعت نفت نوین به منظور تمرکز بیشتر بر رقابت‌های لیگ برتر و لیگ ۲ فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور این دو تیم نامه رسمی انصراف از حضور در جام حذفی را به فدراسیون ارسال کردند.

تیم‌های صنعت نفت و صنعت نفت نوین در مرحله یک سی و دوم جام حذفی می‌بایست روز پنجشنبه ۱۳۹۵/۷/۸ به ترتیب در مسابقات خارج از خانه مقابل تیم‌های شهرداری تبریز و مس رفسنجان به میدان می‌رفتند که این مسابقات برگزار نخواهند شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • کامران گفت:

    شرکت در جام حذفی هیچ نفعی برای سپیدرود نداره و فقظ ضرر هست فرضا که شهرداری تبریز رو بردیم بهد استقلال سپاهان و… در حالی که لیگ رو فشرده میکنه و رقبا سپیدرود رو خواهند گرفت در جام حذفی هم فقط قهرمانی ارزش داره ولی اینطوری میشه در کوران صعود موند اگر سپیدرود در میانه جدول بود جام حذفی برای خودمایی خوب بود ولی با ایشن شرایط و امید به صعود بهتر هست این شانس به نماینده دیگر استان شهرداری فومن داده بشود و از حذفی انصراف اعلام بشه

  • ایمان گفت:

    این رویاهاتو بزارش کنار کامران فومنی حذفیم با قدرت شرکت میکنیم همه تیمارو به زانو در میاریم

  • omid گفت:

    یادمه اونسال داماش لیگ یک بود سایپا رو تو جاموحذفی برد بعد خورد به پرسپولیس تو وقت اضافه باخت همون نتایج خوب تا جام حذفی به تیم از نظر روانی کمک کرد که اعتماد به نفسش برای صعود به لیگ یک بره بالا و صعود کرد لیگ برتر اتفاقا جام حذفی باید شرکت کنیم با یکی دو بازی ادم از کوران خارج نمیشه

  • مهدی گفت:

    با omid موافقم. اون بازی داماش با پرسپولیس توی ورزشگاه عضدی بودم. ناظمی سرمربی داماش و دایی سرمربی پرسپولیس بود. گل اول رو داماش زد و بعد سپهر حیدری گل مساوی رو زد و در وقت اضافه حلافی گل دوم پرسپولیس رو زد و داماش حذف شد. توی اون روز آبشک هنوز بی غیرت نشده بود و کل بازی رو با مازیار زارع ویلادار درگیر بود و حتی وقتی توپ جای دیگه ای در جریان بود، این دوتا با هم کل کل داشتن!!
    وقتی آبشک میخواست بره م ل و ا ن من مونده بودم که چه اتفاقی داره میوفته و این دوتا چطور میخوان با هم کنار بیان؟! ولی بعد دیدم این پسره، آبشک اصلا دیگه اون فوتبالیست متعصب سالهای قبل نیست و کلا اصل خودشو فراموش کرده.
    الان دیگه کاملا یه آبای شده و خصوصیات همونها رو داره!!

  • محمود گفت:

    سپیدرود باید تجربه چند بازی در ماه رو کسب کنه پس بهتر اینکه شرکت کنه حالا بالا اومد چه بهتر

  • کامبیز گفت:

    همه جا نوشته سپیدرود از حذفی انصراف داده
    حیف نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قرعه سپیدرود ک خیلی خوب بود
    لعنت بر مسئولین بی شرف

  • شاهین گفت:

    دوستان عزیز تیمی که مدعی صعود هست باید شخصیتش رو هم داشته باشه وگرنه موفق نمیشه
    اینکه یکی میگی حضور در جذفی به ضرر ماست کاملا اشتباه هست
    تیم میتونه با چند بازی حساب شده برنده بشه وقتی تیم گمنام دره شهر میاد داماش رو حذف میکنه اونقدر تیم سپیدرود ضعیف نیست که مقابل نفت و سپاهان و پرسپولیس و … شانسی نداشته باشه.
    حتی صعود به دور های بالاتر روحیه وشخصیت تیم رو بالاتر میبره و رقبای لیگ یک رو بیشتر میترسونه
    فقط باید از نظر مالی فکری به حال تیم کرد وگرنه یهو ترمز موفقیت سپیدرود کشیده میشه

  • فرهاد گفت:

    زارع و آبشک و مهدوی و چاووشی و نوری و … از افتخارات استانمون هستند توهین به این عزیزان کار قشنگی نیست.

  • احمدرضا گفت:

    بازی با تیم های لیگ برتری محک خوبی برای سپیدرودرشت است با توجه به هواداران پرشمار و متعصب و همچنین تیم یکپارچه سپیدرود امیدوار به صعود و حتی شگفتی در این جام هستیم

  • Ali گفت:

    شهرداری فومن3_سپیدرود رشت0