وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نقل و انتقالات تابستانی تا ۱۵ شهریور / فرمول ثبت قرارداد بازیکنان؛ پرداخت پلکانی بدهی‌ها

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مقابل باشگاه‌ها قرار ندارند بلکه در کنار آنها به دنبال حل مشکلات هستند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، فریبرز محمودزاده در مورد شرایط نقل و انتقالات لیگ برتر هفدهم  در گفت و گویی اظهار داشت: زمان نقل و انتقالات تابستانی از تاریخ ۲۵ خرداد آغاز و تا ۱۵ شهریور ۹۶ ادامه دارد. در واقع در این فصل نیز مثل فصل گذشته باشگاه‌ها می‌توانند در چند هفته ابتدایی لیگ برتر بازیکن جذب کنند و همه باشگاه‌ها از این شرایط که مانند فوتبال اروپاست رضایت دارند.

وی در مورد باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: برای سازمان لیگ هیچ باشگاهی با باشگاه دیگر تفاوت ندارد و همه باید برای ثبت قرار داد بازیکنان‌شان مراحل اداری را طی کنند. به این صورت که از کمیته مالی، کمیته بین‌الملل، کمیته انضباطی و کمیته تازه تاسیس تعیین وضعیت بازیکنان استعلام بگیرند و در نهایت با تایید دبیر کل فدراسیون فوتبال قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ ثبت می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تقابل با باشگاه‌ها نیستند و در کنار باشگاه‌ها قرار دارند اما همه چیز باید بر مدار قانون باشد. هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ تصریح کرده‌اند که مشکلات بدهی‌های باشگاه‌ها باید حل شود و این بدهی‌های انباشت شده باید پرداخت شود.

فرمول ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ برتر هفدهم؛ پرداخت پلکانی بدهی‌ها

باشگاه‌های لیگ برتری برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود در فصل آینده باید بدهی‌های گذشته‌شان را به صورت پلکانی پرداخت کنند.

به گزارش فارس، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در زمان نقل و انتقالات نیم فصل  لیگ برتر شانزدهم از باشگاه‌ها خواستند که برای ثبت قرارداد هر بازیکن مبلغی از بدهی‌هایشان را پرداخت کنند. به این ترتیب هر باشگاه موظف بود که حداقل ۱۰ درصد از بدهی‌هایش را برای جذب هر بازیکن بپردازد تا مجوز ثبت قرارداد بازیکن جدید را از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دریافت کند.

در نقل و انتقالات تابستانی و پیش فصل لیگ برتر هفدهم قرار است فرمول جدیدی برای ثبت قرارداد بازیکنان و پرداخت بدهی‌های انباشت باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

براساس این فرمول اگر بر فرض باشگاهی ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد باید به ازای ثبت قرارداد هر بازیکن جدید درصدی از این بدهی‌ها ( حداقل ۱۰ درصد) را تسویه کند.

ضمن اینکه اگر رقم قرارداد بازیکن جدید به طور مثال ۵۰۰ میلیون تومان است درصدی از این مبلغ قرارداد بازیکن جدید ( حداقل ۱۰ درصد ) از این مبلغ را هم صرف پرداخت بدهی‌های گذشته خود کند.

در واقع مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهند با این روش پلکانی از میزان بدهی‌های انباشته شده باشگاه‌ها کم کنند و مشکلات مالی باشگاه‌ها را به حداقل برساننند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.