وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نمره قبولی به دروازه بان، مدافعان و ساختار دفاعی سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – اگر شکست (۳ – ۱) سپیدرود در دیدار مقابل ایران جوان بوشهر را کنار بگذاریم، با توجه به عملکرد موفق خط دفاع تیم سرخ پوش رشتی و خوردن هشت گل در ۱۵ مسابقه (یعنی هر دو بازی یک گل خورده) باید نمره قبولی به بازیکنانش داد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، در دیدار هفته قبل سپیدرود برابر تیم گل گهر سیرجان اگرچه هادی موسوی یکی از دو مدافع میانی باتجربه اش به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت، اما جانشین او (میثم تهیدست) بازی خوبی در کنار هادی تامینی به نمایش گذاشت تا دروازه تیم گیلانی یک بار دیگر در مرکز استان بسته باقی بماند.

البته نباید آمار مثبت سپیدرود در خط دفاع را صرفا مربوط به موفقت خط دفاع  و دروازه بان این تیم دانست و باید اشاره کرد که قرمزپوشان در دفاع تیمی هم فضاهای خالی را به خوبی پوشش داده و از این بابت نیز تیمی موفق محسوب می گردند. ولی سپیدرود برای نیم فصل دوم که مسابقه ها هم به مراتب فشرده تر و سنگین تر می شود، باید یکی – دو مدافع برای “روز مبادا” مثلا محرومیت و یا مصدومیت مدافعان فعلی خود بیاورد.

برگزاری باشکوه مراسم مادر گرامی علی نظر محمدی

دیروز مجلس سومین روز درگذشت مادر عزیز علی نظرمحمدی سرمربی موفق تیم سپیدرود رشت با حضور بسیاری از ورزشی ها و غیرورزشی ها برگزار شد.

مرگ حق است و همه ما یک روز از این جهان رفتنی هستیم. اما مادر علی نظرمحمدی از چند سال قبل بیمار بود و سرمربی سپیدرود نیز زمان زیادی از زندگی اش را وقف درمان و مراقبت از مادرش کرد و یکی از دلایل مهم موفقیت نظرمحمدی در تیم سپیدرود با این همه مشکل مالی و غیرمالی، بدون تردید دعای خیر مادرش بود.

علاوه بر همبازی ها و دوستان نظرمحمدی، عده زیادی از دست اندرکاران ورزش و فوتبال، مربیان و بازیکنان تیم های مختلف و بسیاری از طرفداران سپیدرود با شرکت در این مجلس و همچنین مراسم تدفین، به نظرمحمدی تسلیت گفتند.

گروه ورزش خزر یک بار دیگر درگذشت مادر سرمربی تیم سپیدرود رشت را به علی نظرمحمدی و خانواده اش تسلیت می گوید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.